Projakościowe zarządzanie przedsiębiorstwem
- Autor: Jakubiec Marcin
- Wydawca: Difin
- ISBN: 978-83-8085-313-3
- Data wydania: 2017
- Liczba stron/format: 188/B5
- Oprawa: miękka
Cena detaliczna
40,50 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,50 zł
10% taniej
Darmowa dostawa od 200 zł
Wysyłka w ciągu 24h
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat projakościowego zarządzania przedsiębiorstwem. Przedstawia zbiór najbardziej aktualnych zagadnień zawartych w jej tytule. Autor skupia się na wyjaśnieniu wpływu zarządzania na kategorię jakości. Uwzględniając współczesne modele biznesu, odnosi się do podstawowego podejścia w zarządzaniu jakością, jakim jest podejście procesowe. Następnie wnikliwie charakteryzuje tzw. instrumenty zarządzania i doskonalenia jakości, do których zalicza się: koncepcje jakości, nagrody jakości, systemy zarządzania jakością, metody i narzędzia zarządzania jakością. Książka dotyka także tematu europejskiej polityki zarządzania jakością.
Książka może znaleźć odbiorców zarówno w środowisku akademickim, jak również gospodarczym. W kontekście uczelni wyższej jej odbiorcami mogą być nauczyciele akademiccy oraz studenci kierunków: ekonomia i zarządzanie oraz kierunków pokrewnych. W przypadku środowiska gospodarczego adresatami książki mogą być kierownicy każdego szczebla, bez względu na specyfikę przedsiębiorstwa i branżę, w której ono działa, zaangażowani i odpowiedzialni za sprawy jakości.
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu: Difin sp z o.o., ul. F. Kostrzewskiego 1, 00-768 Warszawa (PL), adres e-mail: info@difin.pl, tel (22) 851 45 61
Autor książki
Jakubiec MarcinSpis treści:
Wstęp
Rozdział 1. Zarządzanie jako funkcja kreowania biznesu
1.1. Rys historyczny rozwoju nauk o zarządzaniu
1.2. Istota zarządzania przedsiębiorstwem
1.3. Modele biznesowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Rozdział 2. Jakość w teorii zarządzania
2.1. Istota kategorii jakości
2.2. Koszty jakości
2.3. Jakość w obsłudze klienta
Rozdział 3. Koncepcje doskonalenia jakości
3.1. Systemowe koncepcje doskonalenia
3.2. Modele nagród jakości
3.3. Znormalizowane modele samooceny
Rozdział 4. Normatywne systemy zarządzania jakością
4.1. Rodzina norm ISO serii 9000
4.2. Polska norma PN-EN ISO 9001:2015
4.3. Polska norma PN-EN ISO 9004:2010
4.4. Branżowe systemy zarządzania
Rozdział 5. Metody i narzędzia zarządzania jakością
5.1. Metody zarządzania jakością
5.2. Narzędzia zarządzania jakością
Rozdział 6. Europejska polityka zarządzania jakością
6.1. Unijne uregulowania prawne dotyczące jakości produktów
6.2. Organizacje normalizacyjne
Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Załącznik – kwestionariusz wszechstronnej samooceny według iSO 10014:2008