Zarządzanie jakością

Wybrane instrumenty w doskonaleniu jakości usług

Wybrane instrumenty w doskonaleniu jakości usług

Monografia jest wynikiem doświadczeń autorek w obszarze wykorzystania wybranych instrumentów doskonalenia jakości usług w praktyce gospodarczej. Stanowi odpowiedź na potrzebę pojawienia się na rynku publikacji skierowanej do organizacji usługowych, w tym przedsiębiorstw, które próbują poprawić swoją konkurencyjność na rynku. Ważnym argumentem skłaniającym autorki do napisania niniejszej książki była chęć wsparcia organizacji usługowych w sytuacji wychodzenia z kryzysu związanego z pande..

53,10 zł 59,00 zł Netto: 50,57 zł
Kryteria oceny jakości opakowań aerozolowych stosowanych w branży kosmetycznej

Kryteria oceny jakości opakowań aerozolowych stosowanych w branży kosmetycznej

Monografia prezentuje informacje teoretyczne dotyczące wyrobów aerozolowych i stosowanych do nich opakowań wraz z wymaganiami dotyczącymi badań i oceny jakości. W części empirycznej dokonano implementacji macierzy Lockharta oraz metody QFD do określenia kryteriów oraz oceny jakości opakowań występujących w ofercie handlowej. Wyznaczono kryteria jakości opakowań aerozolowych w branży kosmetycznej, wynikające z oczekiwań konsumentów oraz podmiotów gospodarczych tworzących łańcuch dostaw. Przedstaw..

45,00 zł 50,00 zł Netto: 42,86 zł
Projakościowe zarządzanie przedsiębiorstwem

Projakościowe zarządzanie przedsiębiorstwem

Książka stanowi kompendium wiedzy na temat projakościowego zarządzania przedsiębiorstwem. Przedstawia zbiór najbardziej aktualnych zagadnień zawartych w jej tytule. Autor skupia się na wyjaśnieniu wpływu zarządzania na kategorię jakości. Uwzględniając współczesne modele biznesu, odnosi się do podstawowego podejścia w zarządzaniu jakością, jakim jest podejście procesowe. Następnie wnikliwie charakteryzuje tzw. instrumenty zarządzania i doskonalenia jakości, do których zalicza się: koncepcje jakoś..

40,50 zł 45,00 zł Netto: 38,57 zł
Wybrane aspekty zarządzania jakością i towaroznawstwa żywności. Systemy, metody, narzędzia

Wybrane aspekty zarządzania jakością i towaroznawstwa żywności. Systemy, metody, narzędzia

Książka poświęcona jest wybranym, charakterystycznym problemom zarządzania jakością, od podstaw teoretycznych po uwarunkowania aplikacyjne. Autorzy odnoszą się do konkretnych przykładów w obszarze jakości, bezpieczeństwa i towaroznawstwa produktów żywnościowych. Publikacja zainteresuje przedstawicieli przemysłu spożywczego, doktorantów i studentów specjalizujących się w obszarach zarządzania, zarządzania inżynierskiego, zarządzania produkcją, zarządzania jakością oraz towaroznawstwa...

43,20 zł 48,00 zł Netto: 41,14 zł
Niematerialne czynniki konstytuujące systemy zarządzania oparte na jakości w organizacjach sektora publicznego

Niematerialne czynniki konstytuujące systemy zarządzania oparte na jakości w organizacjach sektora publicznego

Publikacja stanowi przegląd i usystematyzowanie literatury dotyczącej identyfikacji determinant zarządzania jakością w administracji publicznej oraz sposobów jej pomiaru, opracowanie modeli uwarunkowań zarządzania jakością w powiązaniu ze skutecznością, strategią i otoczeniem w jakim funkcjonują. W książce Autorka dokonała porównania stanu i kondycji zarządzania przez jakość w administracji publicznej w Polsce i w wybranych krajach Unii Europejskiej...

52,20 zł 58,00 zł Netto: 49,71 zł
Studencka informacja zwrotna w zarządzaniu jakością studiów. Jak obudzić wykładowców i studentów?

Studencka informacja zwrotna w zarządzaniu jakością studiów. Jak obudzić wykładowców i studentów?

Publikacja zawiera holistyczne, całościowe spojrzenie na aktualny stan wiedzy dotyczący roli studenckiej informacji zwrotnej w zarządzaniu jakością studiów w szkole wyższej. Wielorakość podejść i metod badawczych oraz źródeł informacji w badaniach nad studencką ewaluacją zajęć dydaktycznych jest gwarancją większej rzetelności i trafności wyników tej ewaluacji. Tematyka pracy wykracza poza schemat opisu i analizy zagadnień sumującej i kształtującej oceny skuteczności nauczania wykładowców szko..

22,50 zł 45,00 zł Netto: 21,43 zł
Koszty jakości wybrane aspekty

Koszty jakości wybrane aspekty

Celem książki jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie ogólnej problematyki kosztów jakości w ujęciu: ekonomiczno-organizacyjnym jakości, zarządzania jakością z uwzględnieniem parametru wartości, przydatnej w zarządzaniu współczesną jakością. Syntetyczna postać książki wynika z założenia, że dla kadry zarządzającej jakością w przedsiębiorstwie w większym stopniu przydatne będzie w praktyce poznanie istoty omawianych zagadnień. Z tego powodu pominięte zostało analityczne ujęcie księgo..

11,04 zł 46,00 zł Netto: 10,51 zł
Strategia zarządzania jakością

Strategia zarządzania jakością

W książce autorzy próbują określić, czym jest jakość optymalna, dzięki której przedsiębiorstwa mogą poprzez funkcję strat obniżyć koszty wytwórcze. Obszar problemowy pracy może być tematem polemik studialnych na kierunkach zarządczych, inżynierskich, a także dla ludzi biznesu, tudzież osób, które samodzielnie pragną zgłębić specyfikę efektywnego zarządzania jakością...

36,00 zł 40,00 zł Netto: 34,29 zł
Systemowe zarządzanie jakością. Koncepcja systemu, ocena systemu, wspomaganie decyzji

Systemowe zarządzanie jakością. Koncepcja systemu, ocena systemu, wspomaganie decyzji

Podejmowanie decyzji na podstawie faktów to jedna z ośmiu zasad zarządzania jakością wymienionych w normie ISO 9000:2005, zgodnie z którą podstawą skutecznych decyzji są wyniki analiz danych i informacji. W praktyce należy jednak wskazać, które dane i informacje powinny być analizowane, w jaki sposób, jaki jest cel analizy oraz jakie mierniki wskażą, czy cel ten został osiągnięty. Odpowiedź na te pytania nie jest prosta. Materiał zawarty w książce w ograniczonym zakresie pozwala rozwiązać ten pr..

82,80 zł 92,00 zł Netto: 78,86 zł
Przekonaj pracowników do dbania o jakość. Poradnik menedżerski dla pełnomocników, kierowników i szefów, którym zależy na jakości

Przekonaj pracowników do dbania o jakość. Poradnik menedżerski dla pełnomocników, kierowników i szefów, którym zależy na jakości

Książka stanowi kompendium wiedzy menedżerskiej, niezbędnej do skutecznego zarządzania jakością w firmie. Bycie szefem, kierownikiem, pełnomocnikiem może być dzięki niej o wiele łatwiejsze. Jeśli odpowiadasz za jakość w swojej firmie, bez względu na zajmowane stanowisko jesteś menedżerem i potrzebujesz umiejętności postępowania z ludźmi. Przekonaj ich do dbania o standardy, uświadom im wagę dobrej jakości dla klienta, dla konkurencyjności firmy, dla ich własnej pracy. Naucz się przekonująco argu..

20,00 zł 40,00 zł Netto: 19,05 zł
Przeglądasz 1 do 10 z 10 (1 stron)