Zarządzanie

Kryteria oceny jakości opakowań aerozolowych stosowanych w branży kosmetycznej

Kryteria oceny jakości opakowań aer...

Kryteria oceny jakości opakowań aerozolowych stosowanych w branży kosm...

Monografia prezentuje informacje teoretyczne dotyczące wyrobów aerozolowych i stosowanych do nich opakowań wraz z wymaganiami dotyczącymi badań i oceny jakości. W części empirycznej dokonano implementacji macierzy Lockharta oraz metody QFD do określenia kryteriów oraz oceny jakości opakowań występujących w ofercie handlowej. Wyznaczono kryteria jakości opakowań aerozolowych w branży kosmetycznej, wynikające z oczekiwań konsumentów oraz podmiotów gospodarczych tworzących łańcuch dostaw. Przedstaw..

45.00 zł 50.00 zł Cena netto: 42.86 zł

Kulturowe aspekty zarządzania projektami w przedsiębiorstwach rodzinnych

Kulturowe aspekty zarządzania proje...

Kulturowe aspekty zarządzania projektami w przedsiębiorstwach rodzinny...

Znaczenie podmiotów będących własnością i zarządzanych przez rodziny oraz ich rola w gospodarce pozostają bezsprzeczne. Jednak pomimo coraz lepszego poznania specyfiki działalności prowadzonej przez grupę podmiotów rodzinnych, a także uwarunkowań ją kształtujących, można nadal  zidentyfikować obszary badawcze, które pozostawiają liczne pytania badawcze otwartymi. Do obszarów takich należy zarządzanie projektami przez przedsiębiorców rodzinnych. Znaczenie zarządzania projektami dla rozwoju p..

45.00 zł 50.00 zł Cena netto: 42.86 zł

Składniki turkusowych organizacji

Składniki turkusowych organizacji

Składniki turkusowych organizacji

Współcześnie w coraz większym stopniu człowiek ma wpływ na kształtowanie swego otoczenia. Jest możliwe, aby ta tendencja utrzymywała się przez pewien przewidywalny okres. Stawia to nauce zarządzania i jakości nowe wyzwania kreacji struktur organizacyjnych i określenia zasad funkcjonowania zespołów pracowniczych w nowych warunkach. Ideą określającą rozwiązanie powyższych problemów jest idea turkusowej organizacji, która kładzie nacisk na kreację samozarząd..

89.10 zł 99.00 zł Cena netto: 84.86 zł

Zarządzanie różnorodnością w organizacji. Aspekty psychopedagogiczne

Zarządzanie różnorodnością w organi...

Zarządzanie różnorodnością w organizacji. Aspekty psychopedagogiczne

Książka dotyczy zagadnień związanych z różnymi właściwościami osobowymi, które decydują o różnorodności zespołów pracowniczych. W monografii została poddana analizie różnorodność zasobów ludzkich na rynku pracy w odniesieniu do różnic kształtujących:- tożsamość pierwotną człowieka (płeć, wiek, niepełnosprawność, czynniki temperamentalno-osobowościowe);- tożsamość wtórną (wykształcenie, doświadczenie zawodowe, kompetencje, kwalifikacje);- czynniki kreowane przez przestrzeń organizacyjną (staż pra..

53.10 zł 59.00 zł Cena netto: 50.57 zł

Kształtowanie przewag konkurencyjnych. Perspektywa finansowania procesów innowacyjnych i zarządzania ryzykiem we współczesnych przedsiębiorstwach

Kształtowanie przewag konkurencyjny...

Kształtowanie przewag konkurencyjnych. Perspektywa finansowania proces...

Książka jest zwięzłym źródłem wskazówek, jak kształtować przewagi konkurencyjne w warunkach nowoczesnego zarządzania ryzykiem oraz stosowania współczesnych form finansowania procesów innowacyjnych. Książka łączy w sobie zatem trzy podstawowe kategorie ważne w rozwoju współczesnych podmiotów gospodarczych: ryzyko, finansowanie działalności, innowacje. Rozważania zawarte w monografii odnoszą się przede wszystkim do rozwijających się sektorów innowacyjnych (głównie na gruncie polskim), m.in. sektor..

52.20 zł 58.00 zł Cena netto: 49.71 zł

Kapitał ludzki w organizacji opartej na wiedzy

Kapitał ludzki w organizacji oparte...

Kapitał ludzki w organizacji opartej na wiedzy

Współczesne organizacje funkcjonują w bardzo dynamicznym, zmiennym, określanym jako turbulentne, otoczeniu. Niesie to szereg konsekwencji dla zarządzania tym organizacjami, w szczególności zaś dla zarządzania najcenniejszym zasobem tych organizacji – kapitałem ludzkim. Konieczna jest redefinicja starych modeli zarządzania ludźmi. Przetrwanie i rozwój organizacji funkcjonujących w gospodarce opartej na wiedzy w dużej mierze zależy od docenienia ludzi będących właścicielami wiedzy. Istotne jest zw..

36.00 zł 40.00 zł Cena netto: 34.29 zł

Turystyka wśród form czasu wolnego młodzieży szkolnej pokolenia Z

Turystyka wśród form czasu wolnego ...

Turystyka wśród form czasu wolnego młodzieży szkolnej pokolenia Z

Integralną częścią życia każdego człowieka jest czas wolny. Jest on niezbędny do wypoczynku, relaksu, odreagowania stresów, aby organizm mógł wydajnie funkcjonować. W tym kontekście nie da się zaprzeczyć, że czas wolny pełni pozytywną rolę w życiu jednostki. Sposób wykorzystania czasu wolnego jest zjawiskiem podlegającym ciągłym zmianom m.in. pod wpływem zmian społecznych, rozwijającej się technologii czy większej dostępności do różnych form aktywności, w tym turystyki za sprawą wielu udogodnień..

44.10 zł 49.00 zł Cena netto: 42.00 zł

Capacity Building in Higher Education Institutions

Capacity Building in Higher Educati...

Capacity Building in Higher Education Institutions

Contemporary Higher Education Institutions (HEI) are organizations, which are shaping future generations of world inhabitants. The management of these institutions (and especially universities) is an extremely current and important issue, especially from the point of view of the goals set for these organizations. It is no longer enough to administer HEI, there is also a need for a well-set vision of their functioning and strategic goals tailored to it, considering the resources available to HEI...

71.10 zł 79.00 zł Cena netto: 67.71 zł

Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym

Strategiczne zarządzanie przedsiębi...

Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym

Książka ma na celu przybliżenie charakteru i kierunków zmian strategicznych związanych z otoczeniem globalnym, zarządzaniem zasobami ludzkimi, zarządzaniem różnorodnością  kulturową, strategicznych uwarunkowań przywództwa, oraz podejmuje problem sukcesji w przedsiębiorstwach rodzinnych, a także przedstawia problem zarządzania własnością intelektualną przedsiębiorstwa międzynarodowego...

43.20 zł 48.00 zł Cena netto: 41.14 zł

Akademicki program mentoringowy w praktyce

Akademicki program mentoringowy w p...

Akademicki program mentoringowy w praktyce

Publikacja powstała z potrzeby podzielenia się doświadczeniami z realizacji akademickiego programu mentoringowego dla studentów polskich uczelni – TopMinds. Głównym celem programu jest wspieranie studentów w odnajdywaniu własnej ścieżki zawodowej w dynamicznie zmieniających się warunkach rynkowych oraz rozwijanie tych kompetencji interpersonalnych, które umożliwią zdobycie ciekawej i satysfakcjonującej pracy. Program TopMinds jest wspólną inicjatywą Stowarzyszenia Top 500 Innovators i Polsko-Ame..

40.50 zł 45.00 zł Cena netto: 38.57 zł

Projektowanie przyszłości. Jak Toyota, Ford i inni wprowadzają innowacje przez Lean Product Development

Projektowanie przyszłości. Jak Toyo...

Projektowanie przyszłości. Jak Toyota, Ford i inni wprowadzają innowac...

Ważne lekcje, które każdy lider może wykorzystać, by wprowadzić innowacje w swojej firmie. Najlepsze firmy na świecie wiedzą, że obecnie jedynym prawdziwym źródłem przewagi konkurencyjnej jest posiadanie najlepszych produktów i usług. Organizacje te rozumieją, że działania podejmowane na etapie rozwoju produktów będą miały wpływ na firmę przez wiele kolejnych lat. Na kartach tej książki ekspert z zakresu szczupłego rozwoju produktu, James Morgan, wraz z cieszącym się światowym uznanie..

72.17 zł 84.90 zł Cena netto: 68.73 zł

Kreatywne rytuały przydatne w pracy. 50 sposobów na zbudowanie kultury innowacyjności, współpracy i zaangażowania

Kreatywne rytuały przydatne w pracy...

Kreatywne rytuały przydatne w pracy. 50 sposobów na zbudowanie kultury...

Rytuały to niezwykle skuteczne narzędzia. To niestandardowe praktyki, które mogą zmienić kulturę organizacyjną. W przeciwieństwie do sformalizowanych, odgórnych wytycznych mających poprawić jakość pracy, zmieniają i udoskonalają sposób pracy poprzez inicjatywy oddolne. Czerpiąc z bogactwa przykładów z różnych branż oraz własnych empirycznych badań, Kursat Ozenc i Margaret Hagan pokazują, w jaki sposób poszczególne rytuały mogą rozbudzać kreatywność, nadawać właściwy rytm, wspierać r..

42.41 zł 49.90 zł Cena netto: 40.40 zł

Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie

Właściwe słowa. Co, jak i kiedy pow...

Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w b...

Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika. Słowa mają wielką moc – wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie losy, budują i rujnują fortuny – a jednak tak niewiele osób potrafi nimi władać z ..

33.92 zł 39.90 zł Cena netto: 32.30 zł

Przedsiębiorczość a nowe technologie

Przedsiębiorczość a nowe technologi...

Przedsiębiorczość a nowe technologie

Przedsiębiorstwo rezygnujące z innowacyjności godzi się z oddawaniem pola konkurentom, a nawet całkowitą utratą rynku. Najbardziej fundamentalne i przełomowe innowacje dotyczą obszaru technologicznego i oddziałują bezpośrednio na wartość towaru czy usługi dla klienta, a pośrednio na koszty i techniki marketingowe. Analiza zmian, jakim podlegają technologie oraz uwarunkowań, które towarzyszą decyzjom przedsiębiorstw w tym zakresie jest więc bardzo istotnym ..

37.80 zł 42.00 zł Cena netto: 36.00 zł

Znaczenie wyceny własności intelektualnej.  Proving the worth. Putting a value on intellectual property

Znaczenie wyceny własności intelekt...

Znaczenie wyceny własności intelektualnej. Proving the worth. Putting...

Każde liczące się na rynku przedsiębiorstwo buduje swój potencjał i majątek w oparciu o dobra własności intelektualnej. Powstaje jednak pytanie, jak dobra te wyceniać i na jakiej podstawie. Niniejszy, drugi, tom Serii Prawa Designu, Mody i Reklamy przybliża problemy związane z zabezpieczeniem i wyceną praw własności intelektualnej. Tom stanowi zbiór refleksji prawniczych i ekonomicznych na temat zasad wynagradzania twórców i doboru metodologii wyceny. Książka jest adresowana do każdego użytkowni..

103.50 zł 115.00 zł Cena netto: 98.57 zł

Pokazuje 1 do 15 z 272 (19 Stron)