Twój koszyk zakupów jest pusty!
Agnieszka Lasota
54 zł
/
Cena detaliczna
10% taniej
Książka poświęcona jest identyfikacji uwarunkowań i charakterystyce kluczowych czynników współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami umożliwiającymi dystrybucję usług w sieci, w tym zwłaszcza z serwisami zakupów grupowych. Praca zainteresuje pracowników naukowych i dydaktycznych szkół wyższych, studentów oraz nauczycieli uczących w technikach o profilu turystycznym. Będzie również wartościowym źródłem wiedzy dla pracowników branży turystycznej, w tym zwłaszcza menedżerów odpowiedzialnych za promocję i sprzedaż usług hotelarskich w swoim obiekcie.
Spis treści:WstępRozdział 1. Współpraca między przedsiębiorstwami – istota, cechy, przesłanki1.1. Definicja współpracy przedsiębiorstw1.2. Cechy współpracy warunkujące kryteria jej klasyfikacji1.2.1. Cechy współpracy1.2.2. Kryteria klasyfikacji współpracy1.3. Motywy i korzyści podejmowania współpracy przez przedsiębiorstwaRozdział 2. Teoretyczne podstawy współpracy podmiotów na rynku usług hotelarskich2.1. Wybrane teorie współpracy użyteczne na rynku usług hotelarskich2.2. Teoria kosztów transakcyjnych – podstawa współpracy na poziomie relacji2.3. Teoria zależności zasobowej – podstawa współpracy na poziomie przedsiębiorstwa2.4. Teoria sieci – podstawa współpracy na poziomie sieci przedsiębiorstw2.5. Formy współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie2.5.1. Outsourcing2.5.2. Franchising2.5.3. Klastry2.5.4. Partnerstwo strategiczne2.5.5. Alianse strategiczneRozdział 3. Identyfikacja czynników determinujących relację obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych w obliczu zmieniających się uwarunkowań ich działalności3.1. Obiekty świadczące usługi hotelarskie i ich cechy warunkujące współpracę3.1.1. Złożoność usługi hotelarskiej3.1.2. Istota obiektów świadczących usługi hotelarskie3.1.3. Klasyfikacja i kategoryzacja obiektów świadczących usługi hotelarskie 3.2. Wpływ rozwoju internetu na kanały dystrybucji obiektów świadczących usługi hotelarskie3.2.1. Pojęcie dystrybucji usług hotelarskich3.2.2. Ewolucja systemów dystrybucji na rynku usług hotelarskich3.3. Implikacje funkcjonowania internetowych kanałów dystrybucji na rynku turystycznym3.3.1. Rozwój internetowych kanałów dystrybucji determinantą zmian w handlu elektronicznym3.3.2. Zmieniająca się rola pośrednika w internetowych systemach dystrybucji usług hotelarskich3.4. Serwisy zakupów grupowych jako partner w zakresie dystrybucji usług hotelarskich3.4.1 Działalność serwisów zakupów grupowych na rynku e-commerce3.4.2. Czynniki sukcesu serwisów zakupów grupowych jako narzędzia e-commerce3.4.3. Cykl życia serwisów zakupów grupowych na tle innych internetowych kanałów dystrybucji3.5. Klasyfikacja uwarunkowań współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowychRozdział 4. Metodyka badań empirycznych4.1. Cele, hipotezy i założenia badawcze4.2. Przesłanki prowadzenia badań o charakterze jakościowym i ilościowym4.3. Proces badawczy4.3.1. Etapy prowadzonych badań4.3.2. Triangulacja metod badawczych4.3.2.1. Monitoring ofert4.3.2.2. Wywiady4.3.2.3. Sondaż diagnostyczny4.3.3. Metody analizy danych empirycznych4.3.4. Ograniczenia procesu badawczego a jakość przeprowadzonych badań4.4. Charakterystyka badanych zbiorowościRozdział 5. Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych w zakresie dystrybucji usług w sieci5.1. Stymulanty i destymulanty nawiązywania relacji z serwisami zakupów grupowych przez obiekty świadczące usługi hotelarskie5.2. Identyfikacja czynników predysponujących obiekty świadczące usługi hotelarskie do podejmowania współpracy z serwisami zakupów grupowych5.3. Identyfikacja czynników charakteryzujących serwisy zakupów grupowych determinujących podejmowanie współpracy przez obiekty świadczące usługi hotelarskie5.4. Warunki współpracy i ich wpływ na kształtowanie renty relacyjnej5.5. Ocena współpracy z serwisami zakupów grupowych i ich znaczenie wśród innych kanałów dystrybucji usług w sieci stosowanych przez obiekty świadczące usługi hotelarskieZakończenieBibliografiaSpis tabelSpis rysunkówZałączniki
Wstęp
Michał Rudnicki Dr, pracownik naukowy Katedry Turystyki w Instytucie Zarządzania Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Główne obszary zainteresowań naukowych i badawczych: technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT) w turystyce, instrumenty e-dystrybucji usług turystycznych, usługi biznesowe oparte na wiedzy (KIBS), turystyka biznesowa (MICE) oraz transport w turystyce. Autor i współautor ponad 60 publikacji w periodykach krajowych i zagranicznych poświęconych problemom turystyki, usług biznesowych oraz wybranych aspektów ekonomii i zarządzania. Członek zespołów badawczych i eksperckich, w blisko 20 różnych projektach badawczych, w tym finansowanych przez Narodowe Centrum Nauki oraz Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Poradnik przedstawia optymalny klimat szkoły, który sprzyja efektywnemu uczeniu się. Szkoła ukazana za pomocą metafory drzewa skupia w sobie wiele komponentów, z których każdy odgrywa konkretną rolę w zapewnieniu uczniom dobrostanu – zarówno w perspektywie „tu i teraz”, jak i w odniesieniu do przyszłości (i dorosłości). Ustalenia teoretyczne wsparte są solidnie opracowaną obudową metodyczną w postaci scenariuszy i kart pracy. Dzięki temu poradnik jest materiałem, który nie tylko może z..
37.80 zł 42.00 zł Cena netto: 36.00 zł
Monografia zawiera teoretyczne rozważania na temat uwarunkowań bezpieczeństwa personalnego w aspekcie zagrożenia zamachami. Autor przedstawia także elementy dobrych praktyk w reagowaniu wraz z możliwościami ich implementacji do budowania rekomendowanych modeli zachowań w czasie ataków. Częścią główną publikacji są rozdziały poświęcone wybranym metodom działania sprawców zamachów na życie i zdrowie. Składają się one z opisu charakteru i natury ataków, analiz oraz wniosków ze studium przypadkó..
61.20 zł 68.00 zł Cena netto: 58.29 zł
Publikacja stanowi kompendium wiedzy niezbędnej w prowadzeniu działań taktycznych lekkiej piechoty. Dzięki kompaktowej formie wydania, dowódca pododdziału będzie mógł wykorzystać w procesie planowania i przygotowania do wykonania zadania, co w warunkach dużych obciążeń (brak snu, zmęczenie i stres) może zadecydować o powodzeniu misji.W zamyśle autorów podręcznik może również stanowić skuteczne narzędzie w procesie systematyzacji i utrwalenia posiadanej wiedzy w zakresie TTPs (Tactics, Techniques..
53.10 zł 59.00 zł Cena netto: 50.57 zł
Autorzy omówili podstawowe elementy niezbędne w ramach podstawowego szkolenia taktycznego żołnierza i pododdziału do szczebla sekcji ogniowej. W przygotowaniu publikacji oparto się na dostępnej literaturze przedmiotu, wykorzystując w tym zakresie doświadczenia sił zbrojnych NATO: USA, Kanady, Wielkiej Brytanii, Francji oraz Wojska Polskiego. Po raz pierwszy autorzy sięgnęli również po szeroko cytowaną w pracy literaturę w języku rosyjskim (byłe ZSRR, Federacja Rosyjska) oraz z Ukrainy i Białorus..
54.00 zł 60.00 zł Cena netto: 51.43 zł
Karty przeznaczone są dla psychologów, terapeutów, socjoterapeutów, pedagogów do pracy indywidualnej i grupowej z dziećmi, a także dla nauczycieli podczas lekcji wychowawczych, czy zajęć świetlicowych. Materiały te z powodzeniem mogą być wykorzystywane przez rodziców i opiekunów, którzy chcieliby pomóc dzieciom w lepszym odkrywaniu świata własnych emocji, myśli i zachowań, ale nie potrafią z dziećmi o tym rozmawiać.Teczka zawiera:- 55 kart (18 kolorowych, pokazowych, laminowanych) oraz 37 czarno-..
58.50 zł 65.00 zł Cena netto: 55.71 zł
FBI jest prestiżową służbą specjalną o światowej renomie w zakresie pracy śledczej. Jako awangardowa agencja sięga po najnowsze osiągnięcia naukowe, rozwiązania taktyczne i technologiczne oraz zatrudnia profesjonalistów z wielu obszarów wiedzy naukowej. Prezentowana monografia odsłania kulisy pracy FBI i stanowi kompendium wiedzy na temat metodyki przesłuchiwania świadków i podejrzanych. Jest to pierwsza tego rodzaju publikacja na polskim rynku wydawniczym. W monografii zaprezentowano w sposób p..
72.00 zł 80.00 zł Cena netto: 68.57 zł