Twój koszyk zakupów jest pusty!
Agnieszka Lasota
54 zł
/
Cena detaliczna
75% taniej
W książce przedstawiano analizę struktury rynku turystycznego. W kolejnych rozdziałach omówiono zagadnienia: - turystyki jako elementu struktury gospodarki, - funkcjonowania rynku turystycznego, - struktury podmiotowej rynku turystycznego, z wyodrębnieniem oferentów rynku turystycznego, konsumentów oraz podmiotów polityki turystycznej, - struktury przedmiotowej rynku turystycznego (podaż turystyczna, popyt turystyczny, cena i jakość jakości produktu turystycznego), - procesów strukturalnych na rynku turystycznym (oferta turystyczna, metody i instrumenty polityki turystycznej, marketing przedsiębiorstw i destynacji turystycznych, strategie rozwoju rynku turystycznego), - współczesnych aspektów funkcjonowania rynku turystycznego (globalizacja, asymetria informacji, nowoczesne technologie informacyjne, procesy innowacyjne, funkcjonowanie rynków substytucyjnych, kształtowanie polityki turystycznej wobec zmian strukturalnych rynku turystycznego).
Spis treści: Wstęp Rozdział I. TURYSTYKA JAKO BRANŻA GOSPODARKI 1.1. Turystyka jako przedmiot badań ekonomicznych 1.2. Miejsce turystyki w strukturze gospodarki 1.3. Ekonomiczne funkcje turystyki 1.4. Gospodarka turystyczna Rozdział II. FUNKCJONOWANIE RYNKU TURYSTYCZNEGO 2.1. Istota i zakres rynku turystycznego 2.2. Cechy rynku turystycznego 2.3. Relacje na rynku turystycznym 2.4. Modele rynku turystycznego 2.5. Metodyczne aspekty analizy struktury rynku turystycznego Rozdział III. STRUKTURA PODMIOTOWA RYNKU TURYSTYCZNEGO 3.1. Struktura świadczeniodawców 3.1.1. Przedsiębiorstwa turystyczne 3.1.2. Destynacje turystyczne 3.2. Struktura świadczeniobiorców 3.3. Struktura podmiotów polityki turystycznej Rozdział IV. STRUKTURA PRZEDMIOTOWA RYNKU TURYSTYCZNEGO 4.1. Podaż turystyczna 4.2. Popyt turystyczny 4.3. Cena produktu turystycznego 4.4. Jakość produktu turystycznego Rozdział V. PROCESY STRUKTURALNE NA RYNKU TURYSTYCZNYM 5.1. Oferta turystyczna 5.1.1. Produkt turystyczny jako oferta rynkowa 5.1.2. Wymiary oferty turystycznej 5.2. Metody i instrumenty polityki turystycznej 5.3. Instrumenty marketingowe w kształtowaniu oferty na rynku turystycznym 5.3.1. Wprowadzenie do zagadnień marketingu turystycznego 5.3.2. Struktura instrumentów marketingowych 5.3.3. Cykl życia produktu turystycznego 5.4. Strategie na rynku turystycznym Rozdział VI. WSPÓŁCZESNE PROBLEMY STRUKTURALNE RYNKU TURYSTYCZNEGO 6.1. Globalizacja rynku turystycznego 6.2. Asymetria informacji na rynku turystycznym 6.3. Nowoczesne technologie informacyjne na rynku turystycznym (e-rynek turystyczny) 6.4. Procesy innowacyjne na rynku turystycznym 6.5. Rynek turystyczny a rynki substytucyjne i komplementarne 6.6. Kierunki kształtowania polityki turystycznej Zakończenie Wykaz literatury
Aleksander Panasiuk
Publikacja stanowi kompendium wiedzy niezbędnej w prowadzeniu działań taktycznych lekkiej piechoty. Dzięki kompaktowej formie wydania, dowódca pododdziału będzie mógł wykorzystać w procesie planowania i przygotowania do wykonania zadania, co w warunkach dużych obciążeń (brak snu, zmęczenie i stres) może zadecydować o powodzeniu misji.W zamyśle autorów podręcznik może również stanowić skuteczne narzędzie w procesie systematyzacji i utrwalenia posiadanej wiedzy w zakresie TTPs (Tactics, Techniques..
53.10 zł 59.00 zł Cena netto: 50.57 zł
Monografia zawiera teoretyczne rozważania na temat uwarunkowań bezpieczeństwa personalnego w aspekcie zagrożenia zamachami. Autor przedstawia także elementy dobrych praktyk w reagowaniu wraz z możliwościami ich implementacji do budowania rekomendowanych modeli zachowań w czasie ataków. Częścią główną publikacji są rozdziały poświęcone wybranym metodom działania sprawców zamachów na życie i zdrowie. Składają się one z opisu charakteru i natury ataków, analiz oraz wniosków ze studium przypadkó..
61.20 zł 68.00 zł Cena netto: 58.29 zł
Psychologia kryminalistyczna. Diagnoza i praktyka stanowi nową dziedzinę psychologii stosowanej, mającą własny obszar badań i charakteryzującą się ścisłymi powiązaniami z tradycyjnie rozróżnianymi działami psychologii. Zakres psychologii kryminalistycznej obejmuje psychologiczne aspekty kryminalistyki, czyli nauki o metodach ustalania faktu przestępstwa, sposobu jego popełniania, wykrywania sprawców i zapobiegania przestępstwom oraz innym ujemnym zjawiskom społecznym. Specyfika psychologii krymi..
211.50 zł 235.00 zł Cena netto: 201.43 zł
Prezentowana książka to przystępny przewodnik po rozpoznawaniu i terapii depresji u młodych ludzi. Bazując na cieszącym się powodzeniem podręczniku, opracowanym na potrzeby badań naukowych, publikacja ta przedstawia przegląd modelu poznawczo-behawioralnego przeznaczonego do pracy z tą grupą wiekową. Poruszane tematy obejmują kwestie dotyczące sposobu rozpoczynania terapii, angażowania młodych ludzi, wyznaczania celów terapii, a także ocenę i formułowanie zachowań poznawczych,..
Karty pracy zawierają zadania nawiązujące do wymagań i sytuacji życia codziennego. Mają one na celu usprawnianie: - funkcji wykonawczych – umożliwiają m.in. zaplanowanie dnia, monitorowanie codziennych obowiązków i wykonywanie ich chronologicznie (przygotowanie planów posiłków, miesięcznego budżetu). Dzięki nim można wyhamować niewskazane reakcje, czy też zmienić zachowanie, gdy nie przynosi pożądanych efektów. Angażują elastyczność poznawczą i funkcje językowe. - procesów..
45.00 zł 50.00 zł Cena netto: 42.86 zł
Poradnik dostarczy pracownikom działów personalnych wiedzy i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy, pozwalających sprostać wymaganiom w zakresie ochrony danych osobowych. Omówione zostały zatem typowe dla działów personalnych procesy przetwarzania danych osobowych, od rekrutacji do rozwiązania umowy o pracę. Czytelnicy znajdą tu aktualną, zgodną ze stanem prawnym na rok 2022, wzorcową dokumentację spełniającą wymagania regulacji. Poradnik zawiera także komentarz dotyczący współpracy pomi..
58.50 zł 65.00 zł Cena netto: 55.71 zł