Twój koszyk zakupów jest pusty!
Brunon Hołyst
211.50 zł
/
Cena detaliczna
10% taniej
Temat podjęty w monografii ma charakter pionierski. To pierwsza obszerna pozycja naukowa z zakresu pokolenia Z na rynku turystycznym. Książka przeznaczona jest dla studentów kierunków turystycznych, pracowników naukowo-dydaktycznych zajmujących się problematyką zachowań turystycznych, marketingiem, ale również rekreacją, socjologią.
Spis treści:WstępRozdział I. Różnorodność pokoleniowa społeczeństwa XXI wieku1.1. Pokolenia w literaturze naukowej1.2. Najstarsze żyjące obecnie generacje – Tradycjonaliści i Baby Boomers1.3. Specyfika pokolenia X1.4. Profil generacji Y-ówRozdział II. Cechy pokoleniowe współczesnej młodzieży2.1. Wartości i potrzeby pokolenia Z2.2. Motywacje i oczekiwania przedstawicieli Zetów2.3. Sposób uczenia się i komunikacji e-generacjiRozdział III. Zachowania turystyczne i ich determinanty3.1. Pojęcie i zakres zachowań turystycznych3.2. Internet źródłem nowych okoliczności zaspokajania potrzeb turystycznych3.3. Etapy procesu decyzyjnego na rynku turystycznym3.4. Klasyfikacje determinant zachowań turystycznych – zarys problemu3.5. Determinanty endogeniczne zachowań turystycznych3.6. Determinanty egzogeniczne kształtujące postępowanie konsumentów na rynku turystycznymRozdział IV. Metodyka badań postępowania reprezentantów pokolenia Z na rynku turystycznym4.1. Założenia badawcze odnośnie do potrzeb, motywacji i zachowań turystycznych członków generacji Z4.2. Źródła pozyskiwania informacji o postępowania przedstawicieli pokolenia Z na rynku turystycznym4.3. Charakterystyka grupy badawczej reprezentantów e-generacjiRozdział V. Potrzeby i motywacje reprezentantów generacji Z na rynku turystycznym5.1. Pierwotne potrzeby wyjazdów turystycznych5.2. Motywacje podróży turystycznych i ich konsekwencje w postaci potrzeb wtórnych5.3. Determinanty wyboru miejsc docelowych w kraju i za granicąRozdział VI. Zachowania turystyczne przedstawicieli pokolenia Z w 2018 r. na tle badań z lat 2006, 2009 i 20156.1. Częstotliwość podróżowania6.2. Organizacja turystycznych wyjazdów krajowych i zagranicznych6.3. Preferowane miejsca noclegu i wyżywienia6.4. Wydatki na podróże i sposoby ich finansowaniaRozdział VII. Wykorzystanie Internetu w zaspokajaniu potrzeb turystycznych członków pokolenia Z7.1. Zasoby Internetu jako inspiracja do podejmowania aktywności turystycznej7.2. Tradycyjne i nowoczesne źródła komunikacji w fazie planowania podróży turystycznej7.3. Internetowe narzędzia pozyskiwania wiedzy na temat miejsca docelowego podróżyPodsumowanieBibliografiaSpis tabelSpis rysunków
Agata Niemczyk Doktor habilitowany nauk ekonomicznych w dyscyplinie ekonomia.
Renata Seweryn
Doktor habilitowany nauk ekonomicznych. Profesor nadzwyczajny Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Członek zespołu ekspertów w 16 projektach poświęconych badaniom ruchu turystycznego w Krakowie i Małopolsce (2003-2006, 2008-2014) realizowanych pod nadzorem Małopolskiej Organizacji Turystycznej, finansowanych ze środków Kontraktu Wojewódzkiego, budżetu Miasta Krakowa i MOT.
Członek zespołu ekspertów w 2 projektach poświęconych badaniom ruchu turystycznego w Łodzi i województwie łódzkim (2008), realizowanych pod nadzorem Małopolskiej Organizacji Turystycznej oraz Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Łódzkiego, finansowanych ze środków Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi i Urzędu Miasta Łodzi.
Członek zespołu ekspertów w projekcie poświęconym badaniom Turystyki MICE w Krakowie, realizowanym pod nadzorem Fundacji Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, finansowanym ze środków budżetu Miasta Krakowa.
Członek zespołu ekspertów w międzynarodowym projekcie ?Sterowanie przemysłem spotkań w Krakowie: ocena i monitorowanie wpływu ekonomicznego przemysłu spotkań na gospodarkę Krakowa przy wykorzystaniu dobrych praktyk ze Szwajcarii? (2012-2014).
Katarzyna klimek
Publikacja stanowi kompendium wiedzy niezbędnej w prowadzeniu działań taktycznych lekkiej piechoty. Dzięki kompaktowej formie wydania, dowódca pododdziału będzie mógł wykorzystać w procesie planowania i przygotowania do wykonania zadania, co w warunkach dużych obciążeń (brak snu, zmęczenie i stres) może zadecydować o powodzeniu misji.W zamyśle autorów podręcznik może również stanowić skuteczne narzędzie w procesie systematyzacji i utrwalenia posiadanej wiedzy w zakresie TTPs (Tactics, Techniques..
49.50 zł 55.00 zł Cena netto: 47.14 zł
Poradnik dostarczy pracownikom działów personalnych wiedzy i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy, pozwalających sprostać nowym wymaganiom w zakresie ochrony danych osobowych. Omówione zostały zatem typowe dla działów personalnych procesy przetwarzania danych osobowych, od rekrutacji do rozwiązania umowy o pracę. Czytelnicy znajdą tu wzorcową dokumentację spełniającą wymagania nowych regulacji. Poradnik zawiera także komentarz dotyczący współpracy pomiędzy organizacjami związkowymi a pracodaw..
45.00 zł 50.00 zł Cena netto: 42.86 zł
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania koniecz..
Książka skierowana jest do nauczycieli języka polskiego, zawiera zbiór 30 scenariuszy z kartami pracy czy prezentacjami. Dodatkowo, przy każdej epoce, znajduje się sprawdzian (można go zastosować również jako ćwiczenie lub pracę domową) i podsumowanie do matury – z zaznaczonymi nawiązaniami z innych okresów literackich. W sprawdzianach dominują pytania otwarte i raczej problemowe – zawsze po to, by zmotywować ucznia do samodzielnego myślenia. Z drugiej strony wprowadzono także typowe egzami..
40.50 zł 45.00 zł Cena netto: 38.57 zł
Książka przedstawia najnowszą wiedzę o mózgu, zanalizowaną w kontekście psychoterapii i odpowiada na pytania: czy psychoterapia zmienia mózg oraz które z metod i technik terapii najskuteczniej aktywizują mózg, mogąc być tym samym efektywnymi „leczniczo”. Jest to drugie, uzupełnione wydanie cieszącej się dużym zainteresowaniem czytelników książki z 2016 roku. Książka składa się z dziesięciu rozdziałów, dotyczących kolejno: neuroplastyczności mózgu i j..
70.20 zł 78.00 zł Cena netto: 66.86 zł
Układ podręcznika oparty został na obowiązującym programie nauczania przedmiotu Reklama dla szkoły średniej, rozszerzonym o zagadnienia występujące w programie szkół policealnych o profilu reklamowym, a także treści uzupełniające. Podręcznik składa się z jedenastu rozdziałów. Podręcznik dopuszczony do użytku szkolnego przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania. Nr dopuszczenia 24/06..
24.30 zł 27.00 zł Cena netto: 23.14 zł