Twój koszyk zakupów jest pusty!
Agnieszka Lasota
54 zł
/
Cena detaliczna
10% taniej
Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście marki pracodawcy. Wynika to z faktu, iż wciąż istnieje deficyt opracowań, które traktowałyby problematykę marki kompleksowo, tj. z perspektywy regionu i przedsiębiorstwa, pokazując przy tym występujące między nimi współzależności. Podjęcie tej tematyki, z tak różnych perspektyw, należy uznać za rozwiązanie innowacyjne, skutkujące spojrzeniem wszechstronnym i kompleksowym na czynniki determinujące konkurencyjność na szeroko rozumianym rynku turystycznym. Potrzeba ta wydaje się tym bardziej pilna, że wciąż odczuwane są skutki kryzysu gospodarczego, a dynamika zmian rynkowych kreśli absolutnie nieprzewidywalne scenariusze dla otoczenia w którym funkcjonują obecnie podmioty branży turystycznej.
Spis treści:
Wstęp
Rozdział 1. Konkurencyjność jako podstawa rozwoju
1.1. Zdefiniowanie pojęcia 1.2. Źródła i możliwości budowania konkurencyjności
Rozdział 2. Marka jako narzędzie konkurencyjności
2.1. Zdefiniowanie pojęcia marka 2.2. Architektura marek 2.3. Marka jako źródło przewagi konkurencyjnej 2.4. Tożsamość i wizerunek marek w kontekście konkurencyjności
Rozdział 3. Marka a region turystyczny
3.1. Produkt regionu 3.2. Konkurencyjność regionu turystycznego 3.3. Modele i czynniki konkurencyjności regionu 3.4. Marka jako źródło konkurencyjności regionu
Rozdział 4. Marka a produkt turystyczny
4.1. Produkt turystyczny – istota i rodzaje 4.2. Marketingowy produkt turystyczny 4.3. Marka produktu turystycznego
Rozdział 5. Marka a przedsiębiorstwo turystyczne
5.1. Przedsiębiorstwo turystyczne – istota i rodzaje 5.2. Mechanizmy rozwoju przedsiębiorstw turystycznych 5.3. Kształtowanie marek sieciowych przedsiębiorstw turystycznych w kontekście strategii – globalizacja a podejście lokalne
Rozdział 6. Marka a organizacje i stowarzyszenia turystyczne
6.1. Organizacje turystyczne – szczebel centralny 6.2. Klastry, stowarzyszenia i grupy markowe
Rozdział 7. Marka pracodawcy w turystyce – wybrane zagadnienia
7.1. Budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy – wybór czy konieczność rynkowa 7.2. Istota, cele i rodzje employer brandingu 7.3. Employer branding w ujęciu modelowym 7.4. Oferta pracodawcy 7.5. Siła marki pracodawcy – wybrane korzyści
Rozdział 8. Employer branding wewnętrzny w praktyce przedsiębiorstw turystycznych – charakterystyka wybranych narzędzi
8.1. Przywództwo i komunikacja wewnętrzna 8.2. Systemy motywacyjne 8.3. Empowerment w działaniach wizerunkowych pracodawcy 8.4. Szkolenia i programy rozwojowe 8.5. Integracja zespołu
Rozdział 9. Employer branding zewnętrzny w praktyce przedsiębiorstw turystycznych – charakterystyka wybranych narzędzi
9.1. Employer branding a rekrutacja zewnętrzna 9.2. Strona internetowa i blogi firmowe jako wirtualne narzędzia employer branding 9.3. Potencjał mediów społecznościowych Zakończenie Bibliografia
dr hab. inż. Magdalena Grębosz, prof. Politechniki Łódzkiej: Niniejsza monografia stanowi kompleksowe opracowanie dotyczące zarządzania marką w branży turystycznej. (...) Książka jest oryginalnym i cennym wkładem zarówno do teorii zarządzania marką, jak i marketingu terytorialnego. (...) Jest to praca na dobrym poziomie naukowym, wsparta licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Autorzy interpretują wykorzystanie źródła w sposób rzetelny i przekrojowy, co pozwala na kompleksowe i interdyscyplinarne ujęcie omawianych zagadnień, zarówno z perspektywy regionu, jak i przedsiębiorstwa. (...) Zasadniczym celem monografii było wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań występujących między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w branży turystycznej. Cel ten został zrealizowany.
Aleksandra Grobelna
doktor nauk ekonomicznych w specjalności ekonomika usług i marketing w turystyce. Adiunkt na Wydziale Przedsiębiorczości i Towaroznawstwa Akademii Morskiej w Gdyni. Autorka lub współautorka kilkudziesięciu publikacji naukowych. Prowadzi liczne badania z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w hotelarstwie, których dotychczasowe wyniki prezentowała na wielu krajowych i międzynarodowych konferencjach naukowych.
Maciej Dębski
doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Autor lub współautor książek oraz kilkudziesięciu publikacji wydanych w Polsce i poza granicami kraju. W swoich zainteresowaniach naukowych oraz praktycznych koncentruje się na wykorzystaniu narzędzi marketingu w turystyce, w szczególności poprzez firmy rodzinne działające na rynku turystycznym.
Hanna Górska-Warsewicz
doktor habilitowany nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Pracuje w Katedrze Organizacji i Ekonomiki Konsumpcji SGGW. Wydała 12 książek jako autor, współautor lub redaktor naukowy. Obszarem szczególnych zainteresowań naukowych jest szeroko rozumiane zarządzanie marką.
Poradnik przedstawia optymalny klimat szkoły, który sprzyja efektywnemu uczeniu się. Szkoła ukazana za pomocą metafory drzewa skupia w sobie wiele komponentów, z których każdy odgrywa konkretną rolę w zapewnieniu uczniom dobrostanu – zarówno w perspektywie „tu i teraz”, jak i w odniesieniu do przyszłości (i dorosłości). Ustalenia teoretyczne wsparte są solidnie opracowaną obudową metodyczną w postaci scenariuszy i kart pracy. Dzięki temu poradnik jest materiałem, który nie tylko może z..
37.80 zł 42.00 zł Cena netto: 36.00 zł
Monografia zawiera teoretyczne rozważania na temat uwarunkowań bezpieczeństwa personalnego w aspekcie zagrożenia zamachami. Autor przedstawia także elementy dobrych praktyk w reagowaniu wraz z możliwościami ich implementacji do budowania rekomendowanych modeli zachowań w czasie ataków. Częścią główną publikacji są rozdziały poświęcone wybranym metodom działania sprawców zamachów na życie i zdrowie. Składają się one z opisu charakteru i natury ataków, analiz oraz wniosków ze studium przypadkó..
61.20 zł 68.00 zł Cena netto: 58.29 zł
Publikacja stanowi kompendium wiedzy niezbędnej w prowadzeniu działań taktycznych lekkiej piechoty. Dzięki kompaktowej formie wydania, dowódca pododdziału będzie mógł wykorzystać w procesie planowania i przygotowania do wykonania zadania, co w warunkach dużych obciążeń (brak snu, zmęczenie i stres) może zadecydować o powodzeniu misji.W zamyśle autorów podręcznik może również stanowić skuteczne narzędzie w procesie systematyzacji i utrwalenia posiadanej wiedzy w zakresie TTPs (Tactics, Techniques..
53.10 zł 59.00 zł Cena netto: 50.57 zł
Autorzy omówili podstawowe elementy niezbędne w ramach podstawowego szkolenia taktycznego żołnierza i pododdziału do szczebla sekcji ogniowej. W przygotowaniu publikacji oparto się na dostępnej literaturze przedmiotu, wykorzystując w tym zakresie doświadczenia sił zbrojnych NATO: USA, Kanady, Wielkiej Brytanii, Francji oraz Wojska Polskiego. Po raz pierwszy autorzy sięgnęli również po szeroko cytowaną w pracy literaturę w języku rosyjskim (byłe ZSRR, Federacja Rosyjska) oraz z Ukrainy i Białorus..
54.00 zł 60.00 zł Cena netto: 51.43 zł
Karty przeznaczone są dla psychologów, terapeutów, socjoterapeutów, pedagogów do pracy indywidualnej i grupowej z dziećmi, a także dla nauczycieli podczas lekcji wychowawczych, czy zajęć świetlicowych. Materiały te z powodzeniem mogą być wykorzystywane przez rodziców i opiekunów, którzy chcieliby pomóc dzieciom w lepszym odkrywaniu świata własnych emocji, myśli i zachowań, ale nie potrafią z dziećmi o tym rozmawiać.Teczka zawiera:- 55 kart (18 kolorowych, pokazowych, laminowanych) oraz 37 czarno-..
58.50 zł 65.00 zł Cena netto: 55.71 zł
FBI jest prestiżową służbą specjalną o światowej renomie w zakresie pracy śledczej. Jako awangardowa agencja sięga po najnowsze osiągnięcia naukowe, rozwiązania taktyczne i technologiczne oraz zatrudnia profesjonalistów z wielu obszarów wiedzy naukowej. Prezentowana monografia odsłania kulisy pracy FBI i stanowi kompendium wiedzy na temat metodyki przesłuchiwania świadków i podejrzanych. Jest to pierwsza tego rodzaju publikacja na polskim rynku wydawniczym. W monografii zaprezentowano w sposób p..
72.00 zł 80.00 zł Cena netto: 68.57 zł