Klaster perspektywą dla przedsiębiorców na polskim rynku turystycznym
- Autor: Jolanta Staszewska
- Wydawca: Difin
- ISBN: 978-83-7641-057-9
- Data wydania: 2009
- Liczba stron/format: 152/B5
- Oprawa: miękka
Cena detaliczna
-
38,00 zł
9,50 zł
- Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,50 zł
- Darmowa dostawa od 200 zł
- Wysyłka w ciągu 24h
75% taniej
W publikacji podjęto ocenę klastra jako perspektywy dla przedsiębiorstw działających na rynku turystycznym Wybór rynku turystycznego został podyktowany tym, że turystyka zajmuje coraz ważniejsze miejsce w rozwoju Polski. Fakt zniesienia wiz, barier celnych, możliwość swobodnego przemieszczania się między krajami UE wyraźnie zwiększa skłonność do podróżowania. Z tego powodu zwiększa się zapotrzebowanie na ofertę turystyczną, która potrafi zaspokoić ujawniające się oczekiwania turystów. Wskazane jest też tworzenie nowych ofert i kreowanie nowych kierunków popytu. Temu zadaniu mogą sprostać klastry turystyczne, które tworząc wspólny produkt, są w stanie zaoferować pakiety usług, jakich dotychczas nie oferowano.
Poprzez rozwiniętą w prezentowanej książce problematyką autorka realizuje:
Opracowanie jest przeznaczone dla praktyków i teoretyków zarządzania turystyką poszukujących nowych sposobów funkcjonowania na rynku w celu osiągnięcia sukcesu oraz studentów studiów ekonomicznych ze specjalizacją zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym.
Autor książki
Jolanta StaszewskaRozdział 2. Działania klastrowe w świecie
2.2.1. Modele klastrów europejskich
3.2.2. Modelowanie polskiego klastra