• Zwiększanie efektywności działu sprzedaży

Zwiększanie efektywności działu sprzedaży

  • Autor: Lorimer Sally E., Sinha Prabhakant, Zoltners Andris A.
  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska
  • ISBN: 978-8-3264-4213-1
  • Data wydania: 2013
  • Liczba stron/format: 460
  • Oprawa: miękka

Cena detaliczna

  • 79.00 zł

    67.15 zł

  • 15% taniej

  • Darmowa dostawa od 200 zł
  • Wysyłka w ciągu 24h
  • Cena netto: 63.95 zł

Dostępność: Mała ilość na magazynie!


W książce przedstawiono szczegółowy plan poprawy efektywności i elastyczności działu sprzedaży, który ma pomóc w szybszym i lepszym reagowaniu na zmieniające się warunki rynkowe.

W publikacji tej zaprezentowano nie tylko wiedzę teoretyczną z zakresu zarządzania sprzedażą, ale także liczne przykłady zaczerpnięte z działalności znanych światowych firm. Czytelnik znajdzie w niej praktyczne wskazówki ułatwiające:

- opracowanie skutecznej strategii sprzedaży,
- określenie właściwej struktury działu sprzedaży,
- przydzielenie pracownikom zadań i obszarów do obsługi,
- ustalenie odpowiedniej liczby sprzedawców,
- wyznaczenie optymalnych obszarów sprzedaży zapewniających efektywną sprzedaż,
- restrukturyzację działu sprzedaży,
- łączenie działów w wypadku fuzji przedsiębiorstw,
- zarządzanie zmianą.



Napisz opinię

Uwaga: HTML nie jest przetłumaczalny!
    Zły           Dobry

Najczęściej kupowane