Twój koszyk zakupów jest pusty!
Brunon Hołyst
211.50 zł
/
Cena detaliczna
10% taniej
Publikacja dotyczy wykorzystania wiodącego na świecie portalu wideo w komunikacji politycznej. Książka systematyzuje dotychczasową wiedzę na temat działań największych polskich partii politycznych w zakresie emisji treści audiowizualnych w internecie. Zawiera obszerne badanie dotyczące efektywności prowadzenia przez partie parlamentarne komunikacji w serwisie YouTube w latach 2011-2014. Wskazuje możliwości dalszych badań nad zagadnieniem nadawania internetowych przekazów audiowizualnych w komunikowaniu politycznym.Książka adresowana jest do praktyków i teoretyków komunikowania politycznego – badaczy, skupiających się na tematyce marketingu politycznego, kampanii wyborczych i politycznego public relations oraz dla specjalistów planujących i realizujących kampanie polityczne. Wnioski dotyczące wykorzystania portalu YouTube do celów politycznych będą cenne dla medioznawców, w szczególności zaś badaczy zajmujących się obszarem nowych mediów.Patron medialny:
Spis treści:
Wstęp
1. Audiowiowizualność internetu i uwarunkowania komunikowania w sieci
1.1. Internet oraz internauci na świecie i w Polsce1.1.1. Fenomen internetu1.1.2. Internet a przemiany gospodarcze – idea społeczeństwa informacyjnego1.1.3. Internet a przemiany społeczne – pokolenia X, Y, Z1.1.4. Od Web 1.0 do Web 3.01.1.5. Internet jako nowe medium1.1.6. Korzystanie z internetu w Polsce1.1.7. Negatywne aspekty internetu i krytyka Web 2.01.2. Audiowizualność jako jedna z podstawowych cech współczesnej komunikacji społecznej1.2.1. Audiowizualność w erze cyfrowej1.2.2. Komputer i internet jako środowisko audiowizualności1.2.3. Przekaz audiowizualny w internecie1.2.3.1. Konwergencja jako właściwość przekazów ery cyfrowej1.2.3.2. Przekaz internetowy a tradycyjny1.3. Nadawcy treści wideo w internecie1.3.1. Wideo on-line jako rozwijający się nurt w sieci1.3.2. Telewizja w internecie i telewizja internetowa1.3.2.1. Telewizja w internecie1.3.2.2. Telewizja internetowa1.3.2.3. Telewizja mobilna1.3.3. YouTube – wiodący portal wideo w Polsce i na świecie1.3.3.1. Powstanie i rozwój portalu YouTube1.3.3.2. Znaczenie portalu YouTube1.3.3.3. Odbiorcy oraz zasięg serwisu na świecie i w Polsce1.3.3.4. YT jako portal dla twórców amatorów1.3.4. Inne najważniejsze portale wideo w Polsce
2. Internet jako środowisko komunikowania politycznego
2.1. Teorie komunikowania politycznego – podejścia tradycyjne2.2. Nowoczesne komunikowanie polityczne i kierunki jego rozwoju2.2.1. Amerykanizacja komunikowania politycznego2.2.2. Komunikowanie permanentne2.2.3. Mediatyzacja komunikowania politycznego2.2.4. Tabloidyzacja i celebrytyzacja komunikowania politycznego2.3. Komunikowanie polityczne w internecie2.3.1. Determinanty komunikowania politycznego w środowisku wirtualnym2.3.2. Negatywne aspekty komunikowania politycznego w sieci2.4. Marketing polityczny2.4.1. Teoretyczne ujęcia marketingu politycznego2.4.2. Krytyka marketingu politycznego2.5. Wykorzystanie instrumentów marketingu politycznego w internecie w polskich kampaniach wyborczych
3. Przekaz wideo – ważne narzędzie komunikowania politycznego w telewizji i internecie3.1. Telewizja – tradycyjny kanał komunikowania politycznego z wykorzystaniem przekazów wideo3.2. Internet jako nowy multikanał komunikowania politycznego z wykorzystaniem przekazów wideo3.2.1. Internetowe przekazy wideo jako źródło informacji o polityce3.2.1.1. Internetowe przekazy wideo jako źródło informacji dla obywateli3.2.1.2. Internetowe przekazy wideo jako źródło informacji dla mediów3.2.2. YouTube – główny serwis komunikowania politycznego z wykorzystaniem przekazów wideo3.2.3. Aktywność polskich partii politycznych w innych serwisach wideo2.3.4. Telewizje internetowe partii politycznych3.2.5. Techniki wspomagania widoczności przekazów wideo w internecie3.2.6. Rosnąca rola obywateli jako nadawców w sieci
4. Analiza kanałów i wybranych przekazów partii parlamentarnych w portalu YouTube w latach 2011–2014
4.1. Charakterystyka materiału badawczego, metod i przebiegu badania4.1.1. Hipotezy badawcze4.1.2. Materiał badawczy4.1.3. Wykorzystane metody badawcze i przebieg badania4.2. Analiza kanałów partii parlamentarnych w serwisie YT i cech formalnych zawieranych przez nie przekazów4.2.1. Liczba i rodzaje prowadzonych przez partie kanałów4.2.2. Porównanie podejść ugrupowań do obecności w YT4.2.3. Modele prowadzenia kanałów przez partie polityczne4.2.4. Kanały partii politycznych w świetle typologii K.A. Foot i S.M. Schneidera4.3. Analiza ilościowa przekazów w kontekście poparcia dla partii politycznych4.3.1. Platforma Obywatelska4.3.2. Prawo i Sprawiedliwość4.3.3. Polskie Stronnictwo Ludowe4.3.4. Sojusz Lewicy Demokratycznej4.3.5. Ruch Palikota/Twój Ruch4.3.6. Wnioski z analizy4.4. Analiza wybranych przekazów partii w kontekście cech warunkujących oglądalność4.4.1. Cechy formalne4.4.1.1. Długość przekazu4.4.1.2. Gatunek4.4.1.3. Animacja, elementy graficzne, muzyka, montaż i scenariusz4.4.2. Cechy treściowe4.4.2.1. Wiodąca tematyka oraz funkcja przekazów4.4.2.2. Postaci występujące i wypowiadające się w przekazach4.4.2.3. Występowanie odniesień do konkurencji politycznej4.4.2.4. Występowanie haseł, odnośników do innych miejsc w sieci i elementów humorystycznych4.4.3. Ocena odbiorców4.4.4. Wnioski
Podsumowanie
Możliwości dalszych badań nad politycznym komunikowaniem audiowizualmym w sieci
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Spis wykresów
Piotr Jaworowicz
praktyk i teoretyk marketingu oraz komunikowania. Kierownik Działu Projektów Eventowych i Mediów Społecznościowych PKN Orlen. Organizator eventów, w których wzięło udział łącznie ponad 600 tys. osób (m.in. Orlen Warsaw Marathon, VERVA Street Racing). Naukowo zajmuje się badaniem komunikacji marketingowej, politycznej i nowych mediów. Autor artykułów oraz książek nt. komunikowania i marketingu.
Książka poświęcona jest analizie zastosowania interwencji poznawczo-behawioralnych jako strategii wspomagających proces redukcji masy ciała. Terapia poznawczo-behawioralna jest uznawana za jedno z najbardziej skutecznych podejść w leczeniu otyłości oraz innych zaburzeń psychicznych jej towarzyszących.W części teoretycznej monografii zostały przybliżone kwestie złożonych przyczyn oraz konsekwencji nadmiaru kilogramów. Poszczególne rozdziały książki koncentrują się zarówno na uwarunkowaniach psych..
58.50 zł 65.00 zł Cena netto: 55.71 zł
Dzięki tej książce ci, dla których prawidłowy rozwój dziecka jest priorytetem, będą mogli właściwie ten proces kształtować i wspierać. Autorka, opierając się na swoim długoletnim doświadczeniu terapeutycznym, proponuje scenariusze zabaw z dziećmi, zogniskowane wokół zasadniczych obszarów rozwojowych. Omawia i prezentuje zabawy, które rozwijają i kształtują różnego rodzaju kompetencje u dzieci, stymulują sprawność fizyczną, rozwijają kompetencje społeczne, kreatywność i samoświadomość...
37.80 zł 42.00 zł Cena netto: 36.00 zł
Poradnik dostarczy pracownikom działów personalnych wiedzy i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy, pozwalających sprostać nowym wymaganiom w zakresie ochrony danych osobowych. Omówione zostały zatem typowe dla działów personalnych procesy przetwarzania danych osobowych, od rekrutacji do rozwiązania umowy o pracę. Czytelnicy znajdą tu wzorcową dokumentację spełniającą wymagania nowych regulacji. Poradnik zawiera także komentarz dotyczący współpracy pomiędzy organizacjami związkowymi a pracodaw..
45.00 zł 50.00 zł Cena netto: 42.86 zł
Psychoedukacja jest jedną z kluczowych metod terapeutycznych na początkowym etapie terapii. Jej znaczenie w leczeniu osób uzależnionych od alkoholu jest ogromne. Dzięki niej pacjent staje się współodpowiedzialny za własne leczenie, a zdobywana wiedza ułatwia identyfikację z własną chorobą oraz buduje motywację do dalszego leczenia. Tylko jak tego dokonać? Każdy terapeuta doskonale zdaje sobie sprawę, jak ogromnego wysiłku wymaga jego praca.Książka będąca efektem wieloletniej ..
36.00 zł 40.00 zł Cena netto: 34.29 zł
Książkę napisana została z myślą o nauczycielach i terapeutach pracujących z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w nauce. Można w niej znaleźć programy rewalidacji, które pomogą w codziennych obowiązkach oraz scenariusze zajęć z opracowanymi kartami pracy gotowymi do wykorzystania podczas terapii z podziałem na zaburzone funkcje: - wzrokową, - słuchowo-językową, - koordynację wzrokowo-ruchową oraz dla uczniów z innymi zaburzeniami m.in. zes..
49.50 zł 55.00 zł Cena netto: 47.14 zł
Publikacja uwzględnia zakres wiedzy w ramach programów dydaktycznych wydziałów prawa, administracji i nauk o bezpieczeństwie. Autorami poszczególnych tekstów są doświadczeni praktycy i naukowcy z danej dziedziny naukowej. Struktura książki różni się nieco od powszechnie przyjętych układów w innych publikacjach. Obszernie bowiem uwzględniono statystykę kryminalną w Polsce, przestępstwa z nienawiści, podkultury przestępcze, profil sprawców i ofiar przestępstw rozbójniczych, przestępczość nieletnic..
54.00 zł 60.00 zł Cena netto: 51.43 zł