• Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords

Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords

  • Autor: Damian Sałkowski
  • Wydawca: Poltext
  • ISBN: 978-83-7561-582-1
  • Data wydania: 2016
  • Liczba stron/format: 160/B5
  • Oprawa: miękka

Cena detaliczna

  • 34.00 zł

    30.60 zł

  • 10% taniej

  • Darmowa dostawa od 200 zł
  • Wysyłka w ciągu 24h
  • Cena netto: 29.14 zł

Dostępność: Duża ilość na magazynie

Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm.
Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system.
Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej. Niemniej zanim wyda się pieniądze na reklamę w internecie, warto poznać podstawowe zasady jak najlepszego wykorzystania AdWords – i o tym właśnie jest ten poradnik napisany przez młodego i wyjątkowo kompetentnego autora.

Za pomocą AdWords możesz dotrzeć do każdego!
Zasięg tej reklamy obejmuje 97% internautów. Za pomocą tego systemu reklamowego masz dostęp do każdej grupy wiekowej, do klientów indywidualnych i biznesowych, a swój przekaz reklamowy komunikować możesz na wielu płaszczyznach.

Z książki dowiesz się między innymi o tym:
- jak rozpocząć swoją przygodę z Google AdWords,
- jak dobrać odpowiednią strategię do swojej kampanii,
- na co zwrócić uwagę przy tworzeniu kampanii

Napisz opinię

Uwaga: HTML nie jest przetłumaczalny!
    Zły           Dobry

Najczęściej kupowane