Twój koszyk zakupów jest pusty!
Brunon Hołyst
211.50 zł
/
Cena detaliczna
10% taniej
Podręcznik łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym. Dla tych, którzy chcą praktycznie zweryfikować swoją znajomość tematyki dotyczącej reklamy, zostały przygotowane przez autorów testy oraz zadania do samodzielnej realizacji. Można je znaleźć na stronie wydawnictwa w materiałach dodatkowych.
Lista załączników do pobrania z zakładki materiały dodatkoweTesty wiedzy
Errata »
Spis treści:
Wstęp
Rozdział 1. Reklama jako narzędzie oddziaływania na konsumenta Anetta Barska
1.1. Miejsce i rola promocji w strukturze marketingu mix 1.2. Proces komunikacji z rynkiem i jego uczestnicy 1.3. Etapy projektowania strategii komunikacji marketingowej 1.4. Reklama jako instrument promocji mix 1.5. Reklama – funkcje i cele
Rozdział 2. Warsztat tworzenia reklamy Anetta Barska
2.1. Określenie adresatów reklamy 2.2. Tworzenie przekazu reklamowego 2.3. Perswazja w reklamie 2.4. Etyczne i prawne uwarunkowania reklamy 2.5. Sztuka ekonomii w reklamie 2.6. Badanie skuteczności i efektywności reklam
Rozdział 3. Nośniki i środki reklamy Janusz Śnihur
3.1. Rodzaje kluczowych produktów BTL i ATL 3.2. Opracowanie planu mediów 3.3. Monitorowanie planu mediów
Rozdział 4. Zasady współpracy z agencją reklamową Janusz Śnihur
4.1. Istota działania agencji reklamowej i zakres jej usług 4.2. Zadania agencji reklamowej 4.3. Rodzaje agencji reklamowych 4.4. Przygotowanie informacji na potrzeby współpracy z agencją reklamową
Rozdział 5. Wyzwania dla biznesu Mariola Michałowska
5.1. Świat mediów: wczoraj – dziś – jutro 5.2. Sztuka budowania relacji w internecie 5.3. Reklama w sieci 5.4. Wykorzystanie bloga i społeczności wirtualnych w biznesie 5.5. Prezentacja produktu i przedsiębiorstwa w internecie
Rozdział 6. Komunikacja w XXI wieku Mariola Michałowska
6.1. Internet – narzędzie komunikacji globalnej 6.2. Komunikowanie się w internecie 6.3. Komunikacja face to face vs interface to interface 6.4. Serwisy społecznościowe jako forma współczesnej komunikacji 6.5. Bezpieczeństwo w sieci
Rozdział 7. Social media w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa Mariola Michałowska
7.1. Kształtowanie wizerunku w sieci 7.2. Media społecznościowe jako narzędzia komunikacji przedsiębiorstwa z klientami 7.3. Rodzaje mediów społecznościowych 7.4. Planowanie kampanii reklamowej w internecie 7.5. Kampania reklamowa w Google AdWords
Rozdział 8. Studia przypadków
8.1. Plan medialny dla zespołu muzycznego 8.2. Leks Sp. z o.o. na rynku produktu diabetycznych 8.3. Zakłady urządzeń elektrycznych „Atut” Sp. z o.o. 8.4. Pizzeria – propozycja graficznego logo firmy 8.5. Organizacja pokazu mody
Zakończenie
Literatura Spis tabel i rysunków
prof. dr hab. Henryk Mruk: Książka stanowi interesujące, oryginalne, zróżnicowane spojrzenie na tematykę reklamy. To właśnie ujęcie wyróżnia tę pracę na tle innych książek poświęconych zagadnieniom promocji i reklamy. Opiniowana praca będzie przydatna studentom oraz praktykom biznesu, a także osobom zajmującym się marketingiem i reklamą.
Anetta Barska redakcja naukowa
Książka poświęcona jest analizie zastosowania interwencji poznawczo-behawioralnych jako strategii wspomagających proces redukcji masy ciała. Terapia poznawczo-behawioralna jest uznawana za jedno z najbardziej skutecznych podejść w leczeniu otyłości oraz innych zaburzeń psychicznych jej towarzyszących.W części teoretycznej monografii zostały przybliżone kwestie złożonych przyczyn oraz konsekwencji nadmiaru kilogramów. Poszczególne rozdziały książki koncentrują się zarówno na uwarunkowaniach psych..
58.50 zł 65.00 zł Cena netto: 55.71 zł
Dzięki tej książce ci, dla których prawidłowy rozwój dziecka jest priorytetem, będą mogli właściwie ten proces kształtować i wspierać. Autorka, opierając się na swoim długoletnim doświadczeniu terapeutycznym, proponuje scenariusze zabaw z dziećmi, zogniskowane wokół zasadniczych obszarów rozwojowych. Omawia i prezentuje zabawy, które rozwijają i kształtują różnego rodzaju kompetencje u dzieci, stymulują sprawność fizyczną, rozwijają kompetencje społeczne, kreatywność i samoświadomość...
37.80 zł 42.00 zł Cena netto: 36.00 zł
Poradnik dostarczy pracownikom działów personalnych wiedzy i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy, pozwalających sprostać nowym wymaganiom w zakresie ochrony danych osobowych. Omówione zostały zatem typowe dla działów personalnych procesy przetwarzania danych osobowych, od rekrutacji do rozwiązania umowy o pracę. Czytelnicy znajdą tu wzorcową dokumentację spełniającą wymagania nowych regulacji. Poradnik zawiera także komentarz dotyczący współpracy pomiędzy organizacjami związkowymi a pracodaw..
45.00 zł 50.00 zł Cena netto: 42.86 zł
Psychoedukacja jest jedną z kluczowych metod terapeutycznych na początkowym etapie terapii. Jej znaczenie w leczeniu osób uzależnionych od alkoholu jest ogromne. Dzięki niej pacjent staje się współodpowiedzialny za własne leczenie, a zdobywana wiedza ułatwia identyfikację z własną chorobą oraz buduje motywację do dalszego leczenia. Tylko jak tego dokonać? Każdy terapeuta doskonale zdaje sobie sprawę, jak ogromnego wysiłku wymaga jego praca.Książka będąca efektem wieloletniej ..
36.00 zł 40.00 zł Cena netto: 34.29 zł
Książkę napisana została z myślą o nauczycielach i terapeutach pracujących z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w nauce. Można w niej znaleźć programy rewalidacji, które pomogą w codziennych obowiązkach oraz scenariusze zajęć z opracowanymi kartami pracy gotowymi do wykorzystania podczas terapii z podziałem na zaburzone funkcje: - wzrokową, - słuchowo-językową, - koordynację wzrokowo-ruchową oraz dla uczniów z innymi zaburzeniami m.in. zes..
49.50 zł 55.00 zł Cena netto: 47.14 zł
Publikacja uwzględnia zakres wiedzy w ramach programów dydaktycznych wydziałów prawa, administracji i nauk o bezpieczeństwie. Autorami poszczególnych tekstów są doświadczeni praktycy i naukowcy z danej dziedziny naukowej. Struktura książki różni się nieco od powszechnie przyjętych układów w innych publikacjach. Obszernie bowiem uwzględniono statystykę kryminalną w Polsce, przestępstwa z nienawiści, podkultury przestępcze, profil sprawców i ofiar przestępstw rozbójniczych, przestępczość nieletnic..
54.00 zł 60.00 zł Cena netto: 51.43 zł