Twój koszyk zakupów jest pusty!
Agnieszka Lasota
54 zł
/
Cena detaliczna
10% taniej
Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzględniające najnowsze badania z zakresu zarządzania reklamą i jego wpływu na konkurencyjność przedsiębiorstwa, które wypełnia lukę poznawczą dotyczącą rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodzą pomiędzy tymi zagadnieniami. Zespół autorów skoncentrował swoją uwagę na różnych aspektach tego procesu: zjawiskach konkurencji i konkurencyjności, międzynarodowym kontekście prowadzenia działań reklamowych, przebiegu procesów reklamowych w przedsiębiorstwie oraz zagadnieniach postrzegania reklamy wśród jej odbiorców, spinając je odniesieniami do tendencji rozwojowych rynku reklamowego. Zawarte w publikacji rozważania obejmują zarówno zagadnienia teoretyczne poświęcone wskazanej problematyce, jak i praktycznie nawiązujące do szeroko zakrojonych badań empirycznych polskich przedsiębiorstw. Niezwykle ważnym walorem tej monografii jest przywołanie i analiza wyników badań empirycznych przeprowadzonych na grupie 608 przedsiębiorstw, a dotyczących realizowanych w nich procesów zarządzania działalnością reklamową.
» Anna Dąbrowska, Handel Wewnętrzny nr 2/2011 »
Prof. dr hab. Halina Szulce Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu: Recenzowane opracowanie jest pracą oryginalną i bardzo cenną. Na podstawie budzących podziw, obszernych badań empirycznych zdiagnozowano znaczenie reklamy dla pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw, wskazując na istniejące w tym zakresie bariery o charakterze wewnętrznym i zewnętrznym. Badania przeprowadzono zarówno wśród konsumentów, jak i, niezmiernie rzadkie, także wśród dużej reprezentacji przedsiębiorstw. Wyniki opisywanych badań i jasny sposób ich prezentacji, a także wysoki merytoryczny poziom opracowania, gwarantują, że będzie to cenny materiał nie tylko dla pracowników nauki zajmujących się tą problematyką, lecz także, a może przede wszystkim, dla kadry menedżerskiej. Opracowanie to wypełnia bowiem z wielkim powodzeniem lukę występującą w obszarze badań znaczenia reklamy w procesach konkurencyjności przedsiębiorstw na rynku polskim.
Robert Nowacki doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu Szkoły Głównej Handlowej, adiunkt w Instytucie Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji oraz w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania, wykładowca przedmiotów marketingowych w szkołach wyższych. Współautor podręczników oraz autor szeregu artykułów i opracowań z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem, reklamy i badań marketingowych.
Marian Strużycki redakcja naukowa
Profesor Katedry Zarządzania poprzednio wieloletni pracownik SGPiS ? SGH, a ostatnie 13 lat także Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa w Kielcach. Były Dziekan Wydziału Handlu SGPiS, a następnie prorektor ? pierwszy zastępca Rektora. Wieloletni kierownik Katedry Ekonomiki Przedsiębiorstw Handlowych, a następnie dyrektor Instytutu Ekonomiki i Obrotu Towarowego i w ostatnich latach kierownik Katedry Zarządzania Przedsiębiorstwem Kolegium Zarządzania i Finansów SGH ? Dziekan założyciel w/w Kolegium. Wieloletni kierownik Studiów Doktoranckich kolejnych pięciu edycji.Równolegle z pracą w Uczelni pracownik naukowy Instytutu Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji i przez 20 lat dyrektor tego Instytutu. Przez 40 lat Redaktor Naczelny dwumiesięcznika naukowego Handel Wewnętrzny.Promotor 32 wypromowanych doktorów specjalizujący się w problematyce zarządzania przedsiębiorstwem ze szczególnym uwzględnieniem problematyki zarządzania zasobami. organizacją reklamy, teorią i praktyką konkurencji, kreowaniem pozytywnych postaw menedżerskich itp.Pełnił liczne funkcje społeczne i zawodowe jako przewodniczący Rad Naukowych lub Członek Zespołów Badawczych. W ostatnich latach przewodniczący Rady Nadzorczej PHU Elmet, wiceprzewodniczący, a następnie przewodniczący Rady Nadzorczej Narodowego Funduszu Inwestycyjnego Magna Polonia, członek Kapituły Godła Promocyjnego ?Teraz Polska", członek Rady Głównej Nauki i Szkolnictwa Wyższego i przewodniczący Komisji Uprawnień Akademickich i inne.Jest członkiem honorowym Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu. Autor ponad 60 recenzji rozpraw doktorskich, habilitacyjnych i w przewodach profesorskich. W ostatnim dziesięcioleciu wydał zespołowych i współautorskich 6 monografii i 2 podręczniki z podstaw zarządzania. ?Zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami ? uwarunkowania europejskie", ?Małe i średnie przedsiębiorstwa w gospodarce regionu", ?Reklama w przedsiębiorstwie".Za działalność naukową i dydaktyczną otrzymał wielokrotnie nagrody Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Posiada liczne odznaczenia państwowe i resortowe tj.: Złoty Krzyż Zasługi, Medal Komisji Edukacji Narodowej, Medal Zasłużony Nauczyciel PRL, Krzyż Kawalerski, Krzyż Oficerski oraz Krzyż Komandorski Orderu Odrodzenia Polski, a także wyróżnienia takie jak: zasłużony dla Warszawy, zasłużony dla Białegostoku, zasłużony Pracownik Handlu, zasłużony dla Spółdzielczości.
Publikacja stanowi kompendium wiedzy niezbędnej w prowadzeniu działań taktycznych lekkiej piechoty. Dzięki kompaktowej formie wydania, dowódca pododdziału będzie mógł wykorzystać w procesie planowania i przygotowania do wykonania zadania, co w warunkach dużych obciążeń (brak snu, zmęczenie i stres) może zadecydować o powodzeniu misji.W zamyśle autorów podręcznik może również stanowić skuteczne narzędzie w procesie systematyzacji i utrwalenia posiadanej wiedzy w zakresie TTPs (Tactics, Techniques..
53.10 zł 59.00 zł Cena netto: 50.57 zł
Monografia zawiera teoretyczne rozważania na temat uwarunkowań bezpieczeństwa personalnego w aspekcie zagrożenia zamachami. Autor przedstawia także elementy dobrych praktyk w reagowaniu wraz z możliwościami ich implementacji do budowania rekomendowanych modeli zachowań w czasie ataków. Częścią główną publikacji są rozdziały poświęcone wybranym metodom działania sprawców zamachów na życie i zdrowie. Składają się one z opisu charakteru i natury ataków, analiz oraz wniosków ze studium przypadkó..
61.20 zł 68.00 zł Cena netto: 58.29 zł
Psychologia kryminalistyczna. Diagnoza i praktyka stanowi nową dziedzinę psychologii stosowanej, mającą własny obszar badań i charakteryzującą się ścisłymi powiązaniami z tradycyjnie rozróżnianymi działami psychologii. Zakres psychologii kryminalistycznej obejmuje psychologiczne aspekty kryminalistyki, czyli nauki o metodach ustalania faktu przestępstwa, sposobu jego popełniania, wykrywania sprawców i zapobiegania przestępstwom oraz innym ujemnym zjawiskom społecznym. Specyfika psychologii krymi..
211.50 zł 235.00 zł Cena netto: 201.43 zł
Prezentowana książka to przystępny przewodnik po rozpoznawaniu i terapii depresji u młodych ludzi. Bazując na cieszącym się powodzeniem podręczniku, opracowanym na potrzeby badań naukowych, publikacja ta przedstawia przegląd modelu poznawczo-behawioralnego przeznaczonego do pracy z tą grupą wiekową. Poruszane tematy obejmują kwestie dotyczące sposobu rozpoczynania terapii, angażowania młodych ludzi, wyznaczania celów terapii, a także ocenę i formułowanie zachowań poznawczych,..
Karty pracy zawierają zadania nawiązujące do wymagań i sytuacji życia codziennego. Mają one na celu usprawnianie: - funkcji wykonawczych – umożliwiają m.in. zaplanowanie dnia, monitorowanie codziennych obowiązków i wykonywanie ich chronologicznie (przygotowanie planów posiłków, miesięcznego budżetu). Dzięki nim można wyhamować niewskazane reakcje, czy też zmienić zachowanie, gdy nie przynosi pożądanych efektów. Angażują elastyczność poznawczą i funkcje językowe. - procesów..
45.00 zł 50.00 zł Cena netto: 42.86 zł
Poradnik dostarczy pracownikom działów personalnych wiedzy i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy, pozwalających sprostać wymaganiom w zakresie ochrony danych osobowych. Omówione zostały zatem typowe dla działów personalnych procesy przetwarzania danych osobowych, od rekrutacji do rozwiązania umowy o pracę. Czytelnicy znajdą tu aktualną, zgodną ze stanem prawnym na rok 2022, wzorcową dokumentację spełniającą wymagania regulacji. Poradnik zawiera także komentarz dotyczący współpracy pomi..
58.50 zł 65.00 zł Cena netto: 55.71 zł