Twój koszyk zakupów jest pusty!
Brunon Hołyst
211.50 zł
/
Cena detaliczna
10% taniej
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka.
Celem autora jest przekazanie wiedzy, w tym wyników najnowszych badań, na temat public relations i wizerunku firm. Książka ma formę praktycznego przewodnika działań PR w zakresie współpracy z prasą oraz innymi mediami, komunikacji wewnętrznej i komunikacji kryzysowej, sponsoringu, lobbingu, wprowadzania zasad ładu korporacyjnego oraz innych działań wpływających na kształtowanie pożądanego wizerunku.
Działania public relations cały czas się zmieniają, ponieważ zmieniają się media. Rewolucyjne okazało się rozpowszechnienie internetu, a później portali społecznościowych. Sprowadzenie public relations do przedsięwzięć realizowanych wyłącznie w internecie byłoby jednak nieporozumieniem. Nie sprawdziły się prognozy, że tradycyjny PR się kończy. Rację natomiast mieli ci, którzy wskazywali na potrzebę synergii pomiędzy tradycyjnymi technikami PR a nowymi mediami.
Książka pozwoli nie tylko pogłębić wiedzę na temat technik public relations, ale także poznać zasady praktycznego działania. Zawarte są w niej informacje na temat współpracy z mediami, dziesiątki technik radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy oraz zasady przygotowywania materiałów prasowych; ponadto omówiono działania, jakie trzeba podjąć w odniesieniu do wydawnictw firmowych i organizacji imprez firmowych, zasady zawierania umów sponsorskich, wykorzystania internetu i radzenia sobie z sytuacją kryzysową w celu ochrony wizerunku firmy. Wykorzystanie w książce schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i opanowaniu najważniejszych technik i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce.
Dr Wojciech Budzyński – autor jednej z pierwszych książek na temat public relations w języku polskim. Od ponad 30 lat zajmuje się problematyką negocjowania i zawierania umów handlowych oraz kształtowania wizerunku firm. Prowadzi z tego zakresu wykłady w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz szkolenia dla biznesu, jest aktywnym doradcą firm. Doświadczenie zdobywał jako dyrektor dużego przedsiębiorstwa handlowego, szef dwóch jego oddziałów za granicą, doradca ministra gospodarki, starszy ekspert Banku Światowego. Prowadził negocjacje handlowe na wszystkich siedmiu kontynentach. Jest autorem ponad 50 książek, wydanych w kraju i za granicą.
Wprowadzenie Rozdział 1. Uwarunkowania działań wizerunkowych 1.1. Istota nowoczesnego public relations 1.2. Relacje pomiędzy wizerunkiem a reputacją 1.3. Psychologiczne aspekty wywierania wpływu na otoczenie 1.4. Uwarunkowania prawno-zwyczajowe 1.5. Wykorzystanie współczesnych koncepcji komunikowania 1.6. Rodzaje technik kreowania wizerunku Rozdział 2. Public relations a koncepcja społecznej odpowiedzialności 2.1. Kultura organizacyjna promowanego podmiotu 2.2. Społeczna odpowiedzialność jako uwarunkowanie wizerunku 2.3. Społeczna reakcja jako forma społecznej odpowiedzialności 2.4. Formalne uwarunkowania działań w ramach społecznej odpowiedzialności Rozdział 3. Przygotowanie działań public relations 3.1. Decyzje w zakresie struktury organizacyjnej 3.2. Zakres przedsięwzięć początkowych 3.3. Metody wstępnych badań wizerunku 3.4. Prowadzenie monitoringu mediów Rozdział 4. Przyjęcie strategii działań public relations 4.1. Strategia według koncepcji promocyjnej 6M 4.2. Określenie misji i celów działania 4.3. Identyfikacja grup docelowych 4.4. Ustalanie zasad finansowania public relations 4.5. Dobór treści, technik i koncepcji badania skuteczności Rozdział 5. Tworzenie programu działań public relations 5.1. Elementy programu public relations 5.2. Koncepcja doboru technik i treści oddziaływania 5.3. Kompleksowy program kształtowania wizerunku Rozdział 6. Techniki tworzenia tożsamości promowanego podmiotu 6.1. Relacje pomiędzy wizerunkiem a tożsamością 6.2. System identyfikacji wizualnej 6.3. Decyzj e dotyczące wdrażania systemu Rozdział 7. Media relations, czyli techniki współpracy z prasą 7.1. Zasady współpracy z dziennikarzami 7.2. System informacji bieżącej do prasy 7.3. Konferencja reporterska, briefing i przyjęcie prasowe 7.4. Etapy organizacji konferencji prasowej Rozdział 8. Posługiwanie się wywiadem prasowym 8.1. Wykorzystanie wywiadu jako techniki media relations 8.2. Zasady prowadzenia wywiadu dla prasy drukowanej 8.3. Specyfika wywiadu radiowego i telewizyjnego 8.4. Techniki odpowiedzi na trudne pytania dziennikarza Rozdział 9. Prowadzenie działań public relations w internecie 9.1. Możliwości kreowania wizerunku poprzez sieć 9.2. Wykorzystanie internetu do współpracy z dziennikarzami 9.3. Wizerunkowe aspekty strony WWW 9.4. Kreowanie wizerunku poprzez media społecznościowe 9.5. Wykorzystanie technik SEO PR Rozdział 10. Przekazywanie treści promocyjnych poprzez wydawnictwa własne 10.1. Rodzaje tradycyjnych i elektronicznych wydawnictw własnych 10.2. Wydawnictwa ukierunkowane na środowisko wewnętrzne 10.3. Wykorzystanie zewnętrznych wydawnictw własnych Rozdział 11. Organizacja promocyjnych imprez firmowych 11.1. Promocyjne wykorzystanie seminarium i konferencji 11.2. Działania public relations przy okazji targów i wystaw 11.3. Dni otwartych drzwi ukierunkowane na środowisko lokalne 11.4. Obchody rocznicowe jako możliwość promocji w otoczeniu zewnętrznym Rozdział 12. Prowadzenie działalności sponsoringowej i lobbingowej 12.1. Sponsoring jako metoda zdobycia uznania społecznego 12.2. Zasady zawierania umów sponsorskich 12.3. Kreowanie wizerunku w wyniku działań lobbingowych Rozdział 13. Wykorzystanie technik komunikacji wewnętrznej 13.1. Potrzeby komunikacyjne pracowników 13.2. Cele i zadania komunikacji wewnętrznej 13.3. Zasady wykorzystania technik komunikacji wewnętrznej Rozdział 14. Relacje inwestorskie wykorzystywane przez spółki 14.1. Cele i adresaci relacji inwestorskich 14.2. Specyficzne techniki relacji inwestorskich 14.3. Corporate governance, czyli zasady ładu korporacyjnego w spółce Rozdział 15. Przygotowanie procedur ochrony wizerunku w sytuacji kryzysowej 15.1. Zasady zarządzania kryzysami wizerunkowymi 15.2. Identyfikacja potencjalnych zagrożeń wizerunkowych 15.3. Tworzenie procedur postępowania w formie książki kryzysowej Rozdział 16. Wykorzystanie koncepcji wizerunku równoległego w public relations 16.1. Uwarunkowania powstania wizerunku równoległego 16.2. Istota wizerunku równoległego 16.3. Nowe podejście do koncepcji kreowania wizerunku 16.4. Wizerunek równoległy jako jedno ze źródeł wartości promowanego podmiotu Zakończenie. Prowadzenie działań public relations z poszanowaniem wartości Literatura
Wojciech Budzyński
praktyk i pracownik naukowy SGH w Warszawie. Od dwudziestu pięciu lat zajmuje się problematyką prawno-handlową i public relations. Ukończył handel zagraniczny w SGH, kontynuując naukę w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Obronił pierwszą w Polsce dysertację doktorską na temat public relations oraz napisał na ten temat rozprawę habilitacyjną. Wiedzę praktyczną zdobywał jako handlowiec, dyrektor firmy handlowej, kolejno szef jej dwóch oddziałów za granicą, prezes agencji public relations, doradca w Ministerstwie Gospodarki. Specjalizuje się w negocjowaniu i zawieraniu umów, zabezpieczeniach płatności, budowaniu sieci sprzedaży i zaopatrzenia, handlu zagranicznym, reklamie i public relations. Jest długoletnim doradcą wielu firm polskich i międzynarodowych korporacji w Polsce. Nadzorował realizację dużych projektów, w szczególności z branży paliwowo-energetycznej oraz transportu drogowego, w tym jako starszy konsultant Banku Światowego. Jest honorowym członkiem Rady Ekspertów Public Relations. Od 1983 roku przeszkolił kilka tysięcy menedżerów i handlowców oraz napisał ponad 38 książek wydanych w kraju i za granicą.
Książka poświęcona jest analizie zastosowania interwencji poznawczo-behawioralnych jako strategii wspomagających proces redukcji masy ciała. Terapia poznawczo-behawioralna jest uznawana za jedno z najbardziej skutecznych podejść w leczeniu otyłości oraz innych zaburzeń psychicznych jej towarzyszących.W części teoretycznej monografii zostały przybliżone kwestie złożonych przyczyn oraz konsekwencji nadmiaru kilogramów. Poszczególne rozdziały książki koncentrują się zarówno na uwarunkowaniach psych..
58.50 zł 65.00 zł Cena netto: 55.71 zł
Dzięki tej książce ci, dla których prawidłowy rozwój dziecka jest priorytetem, będą mogli właściwie ten proces kształtować i wspierać. Autorka, opierając się na swoim długoletnim doświadczeniu terapeutycznym, proponuje scenariusze zabaw z dziećmi, zogniskowane wokół zasadniczych obszarów rozwojowych. Omawia i prezentuje zabawy, które rozwijają i kształtują różnego rodzaju kompetencje u dzieci, stymulują sprawność fizyczną, rozwijają kompetencje społeczne, kreatywność i samoświadomość...
37.80 zł 42.00 zł Cena netto: 36.00 zł
Poradnik dostarczy pracownikom działów personalnych wiedzy i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy, pozwalających sprostać nowym wymaganiom w zakresie ochrony danych osobowych. Omówione zostały zatem typowe dla działów personalnych procesy przetwarzania danych osobowych, od rekrutacji do rozwiązania umowy o pracę. Czytelnicy znajdą tu wzorcową dokumentację spełniającą wymagania nowych regulacji. Poradnik zawiera także komentarz dotyczący współpracy pomiędzy organizacjami związkowymi a pracodaw..
45.00 zł 50.00 zł Cena netto: 42.86 zł
Psychoedukacja jest jedną z kluczowych metod terapeutycznych na początkowym etapie terapii. Jej znaczenie w leczeniu osób uzależnionych od alkoholu jest ogromne. Dzięki niej pacjent staje się współodpowiedzialny za własne leczenie, a zdobywana wiedza ułatwia identyfikację z własną chorobą oraz buduje motywację do dalszego leczenia. Tylko jak tego dokonać? Każdy terapeuta doskonale zdaje sobie sprawę, jak ogromnego wysiłku wymaga jego praca.Książka będąca efektem wieloletniej ..
36.00 zł 40.00 zł Cena netto: 34.29 zł
Książkę napisana została z myślą o nauczycielach i terapeutach pracujących z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w nauce. Można w niej znaleźć programy rewalidacji, które pomogą w codziennych obowiązkach oraz scenariusze zajęć z opracowanymi kartami pracy gotowymi do wykorzystania podczas terapii z podziałem na zaburzone funkcje: - wzrokową, - słuchowo-językową, - koordynację wzrokowo-ruchową oraz dla uczniów z innymi zaburzeniami m.in. zes..
49.50 zł 55.00 zł Cena netto: 47.14 zł
Publikacja uwzględnia zakres wiedzy w ramach programów dydaktycznych wydziałów prawa, administracji i nauk o bezpieczeństwie. Autorami poszczególnych tekstów są doświadczeni praktycy i naukowcy z danej dziedziny naukowej. Struktura książki różni się nieco od powszechnie przyjętych układów w innych publikacjach. Obszernie bowiem uwzględniono statystykę kryminalną w Polsce, przestępstwa z nienawiści, podkultury przestępcze, profil sprawców i ofiar przestępstw rozbójniczych, przestępczość nieletnic..
54.00 zł 60.00 zł Cena netto: 51.43 zł