Twój koszyk zakupów jest pusty!
Brunon Hołyst
211.50 zł
/
Cena detaliczna
10% taniej
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem – za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą. W związku z faktem, iż w obecnej praktyce gospodarczej Internet jest środowiskiem potrafiącym generować kryzysy i/lub dystrybuować je w sposób całkowicie niezależny i bez kontroli firmy, duża uwaga została zwrócona właśnie na ten aspekt komunikacji tzw. zapośredniczonej przez komputer. Patroni medialni:
Spis treści: Wykaz skrótów Wstęp Rozdział 1. Public relations jako sfera działań zarządczych organizacji 1.1. Public relations jako funkcja zarządzania 1.2. Wizerunek i reputacja 1.3. Problemy zarządzania kryzysowego Rozdział 2. Specyfika sytuacji kryzysowych 2.1. Opinia publiczna i otoczenie organizacji 2.2. Cechy sytuacji kryzysowych 2.3. Typy sytuacji kryzysowych 2.4. Fazy sytuacji kryzysowych Rozdział 3. Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi organizacji 3.1. Planowanie działań zarządczych w sytuacjach kryzysowych 3.2. Sztab kryzysowy 3.3. Strategie zarządzania sytuacjami kryzysowymi 3.4. Działania „po sytuacji kryzysowej” Rozdział 4. Komunikowanie się organizacji z otoczeniem podczas sytuacji kryzysowych 4.1. Zasady informowania w sytuacjach kryzysowych 4.2. Media relations 4.3. Formy i zasady współpracy organizacji z dziennikarzami Rozdział 5. Rola badań w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi 5.1. Typologia badań na potrzeby zarządzania sytuacjami kryzysowymi organizacji 5.2. Metody badawcze przydatne w ZSK 5.3. Monitoring mediów Zakończenie Bibliografia Spis przypadków sytuacji kryzysowych Spis rysunków Spis fotografii Spis tabel Indeks osób
prof. dr hab. Eugeniusz Michalski: Problematyka książki ma doniosłe znaczenie dla nauczania public relations w szkolnictwie wyższym. Książka jest przydatna dla przedsiębiorstw, administracji państwowej i samorządów stosujących zasady marketingowe w działalności. (…) W książce przeprowadzono z powodzeniem analizę krytyczną literatury, analizę porównawczą i studia przypadków. Na wyróżnienie zasługują starannie dobrane studia przypadków, które nie tylko urozmaicają treść, ale także wzmacniają rozważania i wnioski zawarte w pracy. Bibliografia jest imponująca – zawiera bowiem łącznie ponad trzysta pozycji. dr hab. Waldemar Rydzak: To co nowe w tej książce, i co nadaje sens zagłębienia się w jej lekturę także przez osoby posiadające już podstawową wiedzę na temat kryzysowego public relations, to podejście do zagadnień komunikowania się w sytuacjach kryzysowych w kontekście nowych mediów. (…) Przyszły czytelnik będzie miał okazję zapoznać się nie tylko z teorią kryzysowego public relations czy opisem sytuacji kryzysowych w formie popularnych „studiów przypadków”, ale otrzyma także wskazówki jak należy pewne zjawiska rozumieć/interpretować oraz jak można się zachować w podobnych sytuacjach. (…) Recenzowana monografia nie jest typową książką akademicką przesyconą wyłącznie rozważaniami teoretycznymi. Nie jest też typem poradnika, w których autorka arbitralnie wskazywałaby gotowe schematy zachowań w sytuacjach kryzysowych. W książce można odnaleźć obie te formy, w skutek czego czytelnik otrzyma wyważoną ilość informacji odnośnie koncepcji i teorii z zakresu zarządzania informacją w sytuacjach kryzysowych i jednocześnie będzie się mógł zapoznać się z regułami wykorzystania tej wiedzy w praktyce.
Monika Kaczmarek-Śliwińska dr, pracownik naukowy, trener i doradca w obszarze komunikowania się organizacji. Laureatka nagrody Protony 2013 oraz nagrody Polskiego Stowarzyszenia Public Relations Lew PR 2013 w obszarze edukacji PR-owskiej. Bardzo nieregularnie bloguje (paczakutek.blox.pl) oraz publikuje w mediach branżowych (PRoto.pl, „Marketing w Praktyce”) i lokalnych. Koordynatorka i uczestniczka zespołów badawczych, licznych kongresów i konferencji. Członkini stowarzyszeń branżowych. Autorka trzech książek oraz ponad 80. artykułów na temat komunikowania się i public relations. Więcej: www.monikakaczmarek-sliwinska.pl
Książka poświęcona jest analizie zastosowania interwencji poznawczo-behawioralnych jako strategii wspomagających proces redukcji masy ciała. Terapia poznawczo-behawioralna jest uznawana za jedno z najbardziej skutecznych podejść w leczeniu otyłości oraz innych zaburzeń psychicznych jej towarzyszących.W części teoretycznej monografii zostały przybliżone kwestie złożonych przyczyn oraz konsekwencji nadmiaru kilogramów. Poszczególne rozdziały książki koncentrują się zarówno na uwarunkowaniach psych..
58.50 zł 65.00 zł Cena netto: 55.71 zł
Dzięki tej książce ci, dla których prawidłowy rozwój dziecka jest priorytetem, będą mogli właściwie ten proces kształtować i wspierać. Autorka, opierając się na swoim długoletnim doświadczeniu terapeutycznym, proponuje scenariusze zabaw z dziećmi, zogniskowane wokół zasadniczych obszarów rozwojowych. Omawia i prezentuje zabawy, które rozwijają i kształtują różnego rodzaju kompetencje u dzieci, stymulują sprawność fizyczną, rozwijają kompetencje społeczne, kreatywność i samoświadomość...
37.80 zł 42.00 zł Cena netto: 36.00 zł
Poradnik dostarczy pracownikom działów personalnych wiedzy i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy, pozwalających sprostać nowym wymaganiom w zakresie ochrony danych osobowych. Omówione zostały zatem typowe dla działów personalnych procesy przetwarzania danych osobowych, od rekrutacji do rozwiązania umowy o pracę. Czytelnicy znajdą tu wzorcową dokumentację spełniającą wymagania nowych regulacji. Poradnik zawiera także komentarz dotyczący współpracy pomiędzy organizacjami związkowymi a pracodaw..
45.00 zł 50.00 zł Cena netto: 42.86 zł
Książkę napisana została z myślą o nauczycielach i terapeutach pracujących z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w nauce. Można w niej znaleźć programy rewalidacji, które pomogą w codziennych obowiązkach oraz scenariusze zajęć z opracowanymi kartami pracy gotowymi do wykorzystania podczas terapii z podziałem na zaburzone funkcje: - wzrokową, - słuchowo-językową, - koordynację wzrokowo-ruchową oraz dla uczniów z innymi zaburzeniami m.in. zes..
49.50 zł 55.00 zł Cena netto: 47.14 zł
Psychoedukacja jest jedną z kluczowych metod terapeutycznych na początkowym etapie terapii. Jej znaczenie w leczeniu osób uzależnionych od alkoholu jest ogromne. Dzięki niej pacjent staje się współodpowiedzialny za własne leczenie, a zdobywana wiedza ułatwia identyfikację z własną chorobą oraz buduje motywację do dalszego leczenia. Tylko jak tego dokonać? Każdy terapeuta doskonale zdaje sobie sprawę, jak ogromnego wysiłku wymaga jego praca.Książka będąca efektem wieloletniej ..
36.00 zł 40.00 zł Cena netto: 34.29 zł
Publikacja uwzględnia zakres wiedzy w ramach programów dydaktycznych wydziałów prawa, administracji i nauk o bezpieczeństwie. Autorami poszczególnych tekstów są doświadczeni praktycy i naukowcy z danej dziedziny naukowej. Struktura książki różni się nieco od powszechnie przyjętych układów w innych publikacjach. Obszernie bowiem uwzględniono statystykę kryminalną w Polsce, przestępstwa z nienawiści, podkultury przestępcze, profil sprawców i ofiar przestępstw rozbójniczych, przestępczość nieletnic..
54.00 zł 60.00 zł Cena netto: 51.43 zł