Brak produktów
/
Cena detaliczna
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,20 zł
10% taniej
Darmowa dostawa od 200 zł
Wysyłka w ciągu 24h
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem – za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą. W związku z faktem, iż w obecnej praktyce gospodarczej Internet jest środowiskiem potrafiącym generować kryzysy i/lub dystrybuować je w sposób całkowicie niezależny i bez kontroli firmy, duża uwaga została zwrócona właśnie na ten aspekt komunikacji tzw. zapośredniczonej przez komputer. Patroni medialni:
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu: Difin sp z o.o., ul. F. Kostrzewskiego 1, 00-768 Warszawa (PL), adres e-mail: info@difin.pl, tel (22) 851 45 61
prof. dr hab. Eugeniusz Michalski: Problematyka książki ma doniosłe znaczenie dla nauczania public relations w szkolnictwie wyższym. Książka jest przydatna dla przedsiębiorstw, administracji państwowej i samorządów stosujących zasady marketingowe w działalności. (…) W książce przeprowadzono z powodzeniem analizę krytyczną literatury, analizę porównawczą i studia przypadków. Na wyróżnienie zasługują starannie dobrane studia przypadków, które nie tylko urozmaicają treść, ale także wzmacniają rozważania i wnioski zawarte w pracy. Bibliografia jest imponująca – zawiera bowiem łącznie ponad trzysta pozycji. dr hab. Waldemar Rydzak: To co nowe w tej książce, i co nadaje sens zagłębienia się w jej lekturę także przez osoby posiadające już podstawową wiedzę na temat kryzysowego public relations, to podejście do zagadnień komunikowania się w sytuacjach kryzysowych w kontekście nowych mediów. (…) Przyszły czytelnik będzie miał okazję zapoznać się nie tylko z teorią kryzysowego public relations czy opisem sytuacji kryzysowych w formie popularnych „studiów przypadków”, ale otrzyma także wskazówki jak należy pewne zjawiska rozumieć/interpretować oraz jak można się zachować w podobnych sytuacjach. (…) Recenzowana monografia nie jest typową książką akademicką przesyconą wyłącznie rozważaniami teoretycznymi. Nie jest też typem poradnika, w których autorka arbitralnie wskazywałaby gotowe schematy zachowań w sytuacjach kryzysowych. W książce można odnaleźć obie te formy, w skutek czego czytelnik otrzyma wyważoną ilość informacji odnośnie koncepcji i teorii z zakresu zarządzania informacją w sytuacjach kryzysowych i jednocześnie będzie się mógł zapoznać się z regułami wykorzystania tej wiedzy w praktyce.
dr, pracownik naukowy, trener i doradca w obszarze komunikowania się organizacji. Laureatka nagrody Protony 2013 oraz nagrody Polskiego Stowarzyszenia Public Relations Lew PR 2013 w obszarze edukacji PR-owskiej. Bardzo nieregularnie bloguje (paczakutek.blox.pl) oraz publikuje w mediach branżowych (PRoto.pl, Marketing w Praktyce) i lokalnych. Koordynatorka i uczestniczka zespołów badawczych, licznych kongresów i konferencji. Członkini stowarzyszeń branżowych. Autorka trzech książek oraz ponad 80. artykułów na temat komunikowania się i public relations. Więcej: www.monikakaczmarek-sliwinska.pl
Spis treści: Wykaz skrótów Wstęp Rozdział 1. Public relations jako sfera działań zarządczych organizacji 1.1. Public relations jako funkcja zarządzania 1.2. Wizerunek i reputacja 1.3. Problemy zarządzania kryzysowego Rozdział 2. Specyfika sytuacji kryzysowych 2.1. Opinia publiczna i otoczenie organizacji 2.2. Cechy sytuacji kryzysowych 2.3. Typy sytuacji kryzysowych 2.4. Fazy sytuacji kryzysowych Rozdział 3. Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi organizacji 3.1. Planowanie działań zarządczych w sytuacjach kryzysowych 3.2. Sztab kryzysowy 3.3. Strategie zarządzania sytuacjami kryzysowymi 3.4. Działania „po sytuacji kryzysowej” Rozdział 4. Komunikowanie się organizacji z otoczeniem podczas sytuacji kryzysowych 4.1. Zasady informowania w sytuacjach kryzysowych 4.2. Media relations 4.3. Formy i zasady współpracy organizacji z dziennikarzami Rozdział 5. Rola badań w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi 5.1. Typologia badań na potrzeby zarządzania sytuacjami kryzysowymi organizacji 5.2. Metody badawcze przydatne w ZSK 5.3. Monitoring mediów Zakończenie Bibliografia Spis przypadków sytuacji kryzysowych Spis rysunków Spis fotografii Spis tabel Indeks osób