Marketing w agroturystyce. Ujęcie segmentacyjne
- Autor: Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz
- Wydawca: Difin
- ISBN: 978-83-7641-754-7
- Data wydania: 2013
- Liczba stron/format: 272/B5
- Oprawa: miękka
Cena detaliczna
-
52.00 zł
46.80 zł
- Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46.80 zł
- Darmowa dostawa od 200 zł
- Wysyłka w ciągu 24h
10% taniej
Publikacja jest przeznaczona jako podręcznik akademicki dla studentów studiów licencjackich i magisterskich na kierunkach: zarządzanie, ekonomia, turystyka i rekreacja oraz nauki rolnicze, słuchaczy studiów podyplomowych, MBA oraz doktorantów. Powinna być także użyteczna dla kadry naukowej, przedstawicieli samorządu terytorialnego oraz reprezentantów branży turystycznej. Treści pracy mogą zainteresować także rolników i mieszkańców wsi w Polsce, którzy prowadzą lub zamierzają rozpocząć działalność agroturystyczną.
3.3. Potrzeby turystów odnośnie poszerzonej oferty agroturystycznej
prof. nadzw. dr hab. Małgorzata Duczkowska-Piasecka:
Książka wprowadza do literatury rzadko spotykany punkt widzenia na agroturystykę, a jednocześnie taki, o którym w dzisiejszych czasach – a także w sytuacji polskiego rolnictwa – należy mówić i pisać. Mianowicie autorka postrzega i prezentuje agroturystykę jako formę biznesu i przymierza treści z dziedziny zarządzania marketingowego właściwego biznesowi do gospodarstw rolnych. Jest to cenny punkt widzenia, gdyż pozwala unaocznić, że gospodarstwa rolne to małe przedsiębiorstwa i różnicowanie działalności jest pomysłem na zarabianie pieniędzy w każdym biznesie, także w rolnictwie. Książką zainteresują się ci, którzy poszukują nowości z dziedziny agroturystyki, jak i ci, którzy chcą posiąść nową wiedzę na temat marketingu, a zwłaszcza segmentacji rynku i marketingu segmentacyjnego. Książka zawiera receptę dla polskiego biznesu agroturystycznego, tj. receptę na postępowanie podmiotów biznesowych (gospodarstw agroturystycznych) w poszukiwaniu i wybraniu dla siebie dogodnego segmentu do obsługi, aby zmaksymalizować prawdopodobieństwo większych dochodów.
Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz