Twój koszyk zakupów jest pusty!
58,50 zł
76,50 zł
49,50 zł
40,50 zł
/
Cena detaliczna
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43.20 zł
10% taniej
Książka koncentruje się na zarządzaniu jednostkami terytorialnymi poprzez marketing, a szczegółowiej - poprzez orientację marketingową w zarządzaniu.
Spis treści:
Wprowadzenie Rozdział 1. Wokół nowych paradygmatów rozwoju terytorialnego 1.1. Przestrzeń a dobra i usługi publiczne 1.2. Podatność przestrzeni na rozwój 1.3. Konflikty rozwoju terytorialnego Rozdział 2. Marketing terytorialny - zakres pojęcia 2.1. Przesłanki marketingu terytorialnego 2.2. Definicja i istota marketingu terytorialnego 2.3. Strategiczny i operacyjny wymiar marketingu terytorialnego 2.4. Zadania dla marketingu terytorialnego 2.5. Konkurencyjność i atrakcyjność terytoriów Rozdział 3. Marketingowa orientacja w zarządzaniu rozwojem terytorium 3.1. Ewolucja podejścia do zarządzania terytorium 3.2. Strategiczne podejście marketingowe do rozwoju terytorium 3.3. Strategiczne planowanie marketingowe 3.4. Proces marketingowy w zarządzaniu rozwojem terytorium Rozdział 4. Aktorzy/klienci rozwoju terytorialnego 4.1. Aktorzy rozwoju terytorialnego 4.2. Klienci rozwoju terytorialnego 4.3. Wartość dla klienta a koncepcja łańcucha wartości publicznej Rozdział 5. Instrumenty marketingu terytorialnego 5.1. Produkt w marketingu terytorialnym 5.2. Tożsamość i marka terytorium 5.3. Cena i dystrybucja jako instrumenty marketingu terytorialnego 5.4. Komunikacja w marketingu terytorialnym Rozdział 6. Europejski kontekst marketingu terytorialnego - polityka regionalna i polityka spójności UE a rozwój terytorialny 6.1. Mechanizm regionalnej polityki strukturalnej i polityki spójności - europejska szansa na rozwój 6.2. Rozwój zrównoważony - europejski kontekst zarządzania przestrzenią 6.3. Produkty terytorialne - europejska szansa na rozwój Zakończenie Bibliografia
dr hab. prof. nzw. SGH Małgorzata Duczkowska-Piasecka: Książkę tę polecam wszystkim, którzy związani są z edukacją, doradztwem czy podejmowaniem decyzji w dziedzinie rozwoju regionalnego i lokalnego. Mam na myśli nauczycieli akademickich, studentów, firmy doradcze, samorządy terytorialne, władze na szczeblu wojewody. W prezentowanej publikacji odpowiadam na pytanie: jak – wykorzystując mechanizm rynkowy – władza publiczna może odpowiedzieć na potrzeby różnych grup obywateli (interesariuszy) z korzyścią dla nich, z korzyścią dla bogacenia się całego terytorium i umacniania jego tożsamości w globalizującym się świecie. Do rozważań przyjmuję dwa fundamentalne mechanizmy: publiczne zarządzanie, którego celem jest tworzenie wartości publicznej, oraz zarządzanie marketingowe, którego celem jest dostrzeganie potrzeb każdej z grup obywateli i przygotowanie im owej wartości w sposób ich satysfakcjonujący oraz pozwalający na realizację celów rozwojowych danego terytorium.
Małgorzata Duczkowska-Piasecka
Karty przeznaczone są dla psychologów, terapeutów, socjoterapeutów, pedagogów do pracy indywidualnej i grupowej z dziećmi, a także dla nauczycieli podczas lekcji wychowawczych, czy zajęć świetlicowych. Materiały te z powodzeniem mogą być wykorzystywane przez rodziców i opiekunów, którzy chcieliby pomóc dzieciom w lepszym odkrywaniu świata własnych emocji, myśli i zachowań, ale nie potrafią z dziećmi o tym rozmawiać.Teczka zawiera:- 55 kart (18 kolorowych, pokazowych, laminowanych) oraz 37 czarno-..
63.00 zł 70.00 zł Cena netto: 60.00 zł
Książka poświęcona jest zagadnieniom przeciwdziałania przez zorganizowane grupy przestępcze i organizacje terrorystyczne czynnościom operacyjno-rozpoznawczym i procesowym prowadzonym przez służby państw w celu ich rozbicia. Opracowanie przedstawia zasadnicze aspekty techniki przestępczej zmierzającej do ukrycia majątku związanego z przestępstwem. W publikacji scharakteryzowano możliwe sposoby działań przestępczych zmierzające do uniemożliwienia organom ścigania identyfikacji i lokalizacji mieni..
67.50 zł 75.00 zł Cena netto: 64.29 zł
Karty pracy zawierają zadania nawiązujące do wymagań i sytuacji życia codziennego. Mają one na celu usprawnianie: - funkcji wykonawczych – umożliwiają m.in. zaplanowanie dnia, monitorowanie codziennych obowiązków i wykonywanie ich chronologicznie (przygotowanie planów posiłków, miesięcznego budżetu). Dzięki nim można wyhamować niewskazane reakcje, czy też zmienić zachowanie, gdy nie przynosi pożądanych efektów. Angażują elastyczność poznawczą i funkcje językowe. - procesów..
45.00 zł 50.00 zł Cena netto: 42.86 zł
Pierwsza na rynku polskim książka poświęcona prognozowaniu zagrożeń terrorystycznych, a równocześnie jedna z nielicznych dotyczących prognozowania zagrożeń dla bezpieczeństwa. Autor podkreśla w niej powiązania pomiędzy nauką a praktyką, stąd m.in. obszerne wykorzystanie dorobku amerykańskiej szkoły analizy wywiadowczej, która w modelowy sposób łączy teorię naukową i znaczenie utylitarne. Publikacja może być wykorzystana w charakterze swoistego podręcznika tworzenia analiz i prognoz strategiczn..
Publikacja będzie służyć wsparciem dla dorosłych osób z afazją na niełatwej drodze do odzyskania utraconej sprawności językowej. Zaburzenia afatyczne mogą pojawić się między innymi po przebytym udarze mózgu czy urazie głowy, występują więc stosunkowo często. Chorzy z afazją wymagają intensywnej, nierzadko wielomiesięcznej, rehabilitacji logopedycznej. Autor – logopeda pracujący na co dzień z pacjentami z afazją – zdaje sobie sprawę, jak ważną rolę w tym procesie odgr..
49.50 zł 55.00 zł Cena netto: 47.14 zł
Zagrożonym stało się życie współczesnego człowieka, kultura będąca jego wytworem, społeczeństwo, w którym żyje, państwo, którego powinnością jest zapewnienie bezpieczeństwa, kontynent, na którym przebywa i glob, gdzie zaistniało życie. Zagrożenia początkowo mało znaczące, obecnie stały się tak istotne, że człowiek zamiast czerpać radość z życia wśród tych wszystkich dóbr, które sobie wytworzył i świata, który sobie podporządkował, poczuł strach i ułomność swojej potęgi. Książka jest kon..
53.10 zł 59.00 zł Cena netto: 50.57 zł