Twój koszyk zakupów jest pusty!
Agnieszka Lasota
54 zł
/
Cena detaliczna
10% taniej
Książka koncentruje się na zarządzaniu jednostkami terytorialnymi poprzez marketing, a szczegółowiej - poprzez orientację marketingową w zarządzaniu.
Spis treści:
Wprowadzenie Rozdział 1. Wokół nowych paradygmatów rozwoju terytorialnego 1.1. Przestrzeń a dobra i usługi publiczne 1.2. Podatność przestrzeni na rozwój 1.3. Konflikty rozwoju terytorialnego Rozdział 2. Marketing terytorialny - zakres pojęcia 2.1. Przesłanki marketingu terytorialnego 2.2. Definicja i istota marketingu terytorialnego 2.3. Strategiczny i operacyjny wymiar marketingu terytorialnego 2.4. Zadania dla marketingu terytorialnego 2.5. Konkurencyjność i atrakcyjność terytoriów Rozdział 3. Marketingowa orientacja w zarządzaniu rozwojem terytorium 3.1. Ewolucja podejścia do zarządzania terytorium 3.2. Strategiczne podejście marketingowe do rozwoju terytorium 3.3. Strategiczne planowanie marketingowe 3.4. Proces marketingowy w zarządzaniu rozwojem terytorium Rozdział 4. Aktorzy/klienci rozwoju terytorialnego 4.1. Aktorzy rozwoju terytorialnego 4.2. Klienci rozwoju terytorialnego 4.3. Wartość dla klienta a koncepcja łańcucha wartości publicznej Rozdział 5. Instrumenty marketingu terytorialnego 5.1. Produkt w marketingu terytorialnym 5.2. Tożsamość i marka terytorium 5.3. Cena i dystrybucja jako instrumenty marketingu terytorialnego 5.4. Komunikacja w marketingu terytorialnym Rozdział 6. Europejski kontekst marketingu terytorialnego - polityka regionalna i polityka spójności UE a rozwój terytorialny 6.1. Mechanizm regionalnej polityki strukturalnej i polityki spójności - europejska szansa na rozwój 6.2. Rozwój zrównoważony - europejski kontekst zarządzania przestrzenią 6.3. Produkty terytorialne - europejska szansa na rozwój Zakończenie Bibliografia
dr hab. prof. nzw. SGH Małgorzata Duczkowska-Piasecka: Książkę tę polecam wszystkim, którzy związani są z edukacją, doradztwem czy podejmowaniem decyzji w dziedzinie rozwoju regionalnego i lokalnego. Mam na myśli nauczycieli akademickich, studentów, firmy doradcze, samorządy terytorialne, władze na szczeblu wojewody. W prezentowanej publikacji odpowiadam na pytanie: jak – wykorzystując mechanizm rynkowy – władza publiczna może odpowiedzieć na potrzeby różnych grup obywateli (interesariuszy) z korzyścią dla nich, z korzyścią dla bogacenia się całego terytorium i umacniania jego tożsamości w globalizującym się świecie. Do rozważań przyjmuję dwa fundamentalne mechanizmy: publiczne zarządzanie, którego celem jest tworzenie wartości publicznej, oraz zarządzanie marketingowe, którego celem jest dostrzeganie potrzeb każdej z grup obywateli i przygotowanie im owej wartości w sposób ich satysfakcjonujący oraz pozwalający na realizację celów rozwojowych danego terytorium.
Małgorzata Duczkowska-Piasecka
Publikacja stanowi kompendium wiedzy niezbędnej w prowadzeniu działań taktycznych lekkiej piechoty. Dzięki kompaktowej formie wydania, dowódca pododdziału będzie mógł wykorzystać w procesie planowania i przygotowania do wykonania zadania, co w warunkach dużych obciążeń (brak snu, zmęczenie i stres) może zadecydować o powodzeniu misji.W zamyśle autorów podręcznik może również stanowić skuteczne narzędzie w procesie systematyzacji i utrwalenia posiadanej wiedzy w zakresie TTPs (Tactics, Techniques..
53.10 zł 59.00 zł Cena netto: 50.57 zł
Monografia zawiera teoretyczne rozważania na temat uwarunkowań bezpieczeństwa personalnego w aspekcie zagrożenia zamachami. Autor przedstawia także elementy dobrych praktyk w reagowaniu wraz z możliwościami ich implementacji do budowania rekomendowanych modeli zachowań w czasie ataków. Częścią główną publikacji są rozdziały poświęcone wybranym metodom działania sprawców zamachów na życie i zdrowie. Składają się one z opisu charakteru i natury ataków, analiz oraz wniosków ze studium przypadkó..
61.20 zł 68.00 zł Cena netto: 58.29 zł
Psychologia kryminalistyczna. Diagnoza i praktyka stanowi nową dziedzinę psychologii stosowanej, mającą własny obszar badań i charakteryzującą się ścisłymi powiązaniami z tradycyjnie rozróżnianymi działami psychologii. Zakres psychologii kryminalistycznej obejmuje psychologiczne aspekty kryminalistyki, czyli nauki o metodach ustalania faktu przestępstwa, sposobu jego popełniania, wykrywania sprawców i zapobiegania przestępstwom oraz innym ujemnym zjawiskom społecznym. Specyfika psychologii krymi..
211.50 zł 235.00 zł Cena netto: 201.43 zł
Prezentowana książka to przystępny przewodnik po rozpoznawaniu i terapii depresji u młodych ludzi. Bazując na cieszącym się powodzeniem podręczniku, opracowanym na potrzeby badań naukowych, publikacja ta przedstawia przegląd modelu poznawczo-behawioralnego przeznaczonego do pracy z tą grupą wiekową. Poruszane tematy obejmują kwestie dotyczące sposobu rozpoczynania terapii, angażowania młodych ludzi, wyznaczania celów terapii, a także ocenę i formułowanie zachowań poznawczych,..
Karty pracy zawierają zadania nawiązujące do wymagań i sytuacji życia codziennego. Mają one na celu usprawnianie: - funkcji wykonawczych – umożliwiają m.in. zaplanowanie dnia, monitorowanie codziennych obowiązków i wykonywanie ich chronologicznie (przygotowanie planów posiłków, miesięcznego budżetu). Dzięki nim można wyhamować niewskazane reakcje, czy też zmienić zachowanie, gdy nie przynosi pożądanych efektów. Angażują elastyczność poznawczą i funkcje językowe. - procesów..
45.00 zł 50.00 zł Cena netto: 42.86 zł
Poradnik dostarczy pracownikom działów personalnych wiedzy i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy, pozwalających sprostać wymaganiom w zakresie ochrony danych osobowych. Omówione zostały zatem typowe dla działów personalnych procesy przetwarzania danych osobowych, od rekrutacji do rozwiązania umowy o pracę. Czytelnicy znajdą tu aktualną, zgodną ze stanem prawnym na rok 2022, wzorcową dokumentację spełniającą wymagania regulacji. Poradnik zawiera także komentarz dotyczący współpracy pomi..
58.50 zł 65.00 zł Cena netto: 55.71 zł