Twój koszyk zakupów jest pusty!
Brunon Hołyst
211.50 zł
/
Cena detaliczna
10% taniej
Książka koncentruje się na zarządzaniu jednostkami terytorialnymi poprzez marketing, a szczegółowiej - poprzez orientację marketingową w zarządzaniu.
Spis treści:
Wprowadzenie Rozdział 1. Wokół nowych paradygmatów rozwoju terytorialnego 1.1. Przestrzeń a dobra i usługi publiczne 1.2. Podatność przestrzeni na rozwój 1.3. Konflikty rozwoju terytorialnego Rozdział 2. Marketing terytorialny - zakres pojęcia 2.1. Przesłanki marketingu terytorialnego 2.2. Definicja i istota marketingu terytorialnego 2.3. Strategiczny i operacyjny wymiar marketingu terytorialnego 2.4. Zadania dla marketingu terytorialnego 2.5. Konkurencyjność i atrakcyjność terytoriów Rozdział 3. Marketingowa orientacja w zarządzaniu rozwojem terytorium 3.1. Ewolucja podejścia do zarządzania terytorium 3.2. Strategiczne podejście marketingowe do rozwoju terytorium 3.3. Strategiczne planowanie marketingowe 3.4. Proces marketingowy w zarządzaniu rozwojem terytorium Rozdział 4. Aktorzy/klienci rozwoju terytorialnego 4.1. Aktorzy rozwoju terytorialnego 4.2. Klienci rozwoju terytorialnego 4.3. Wartość dla klienta a koncepcja łańcucha wartości publicznej Rozdział 5. Instrumenty marketingu terytorialnego 5.1. Produkt w marketingu terytorialnym 5.2. Tożsamość i marka terytorium 5.3. Cena i dystrybucja jako instrumenty marketingu terytorialnego 5.4. Komunikacja w marketingu terytorialnym Rozdział 6. Europejski kontekst marketingu terytorialnego - polityka regionalna i polityka spójności UE a rozwój terytorialny 6.1. Mechanizm regionalnej polityki strukturalnej i polityki spójności - europejska szansa na rozwój 6.2. Rozwój zrównoważony - europejski kontekst zarządzania przestrzenią 6.3. Produkty terytorialne - europejska szansa na rozwój Zakończenie Bibliografia
dr hab. prof. nzw. SGH Małgorzata Duczkowska-Piasecka: Książkę tę polecam wszystkim, którzy związani są z edukacją, doradztwem czy podejmowaniem decyzji w dziedzinie rozwoju regionalnego i lokalnego. Mam na myśli nauczycieli akademickich, studentów, firmy doradcze, samorządy terytorialne, władze na szczeblu wojewody. W prezentowanej publikacji odpowiadam na pytanie: jak – wykorzystując mechanizm rynkowy – władza publiczna może odpowiedzieć na potrzeby różnych grup obywateli (interesariuszy) z korzyścią dla nich, z korzyścią dla bogacenia się całego terytorium i umacniania jego tożsamości w globalizującym się świecie. Do rozważań przyjmuję dwa fundamentalne mechanizmy: publiczne zarządzanie, którego celem jest tworzenie wartości publicznej, oraz zarządzanie marketingowe, którego celem jest dostrzeganie potrzeb każdej z grup obywateli i przygotowanie im owej wartości w sposób ich satysfakcjonujący oraz pozwalający na realizację celów rozwojowych danego terytorium.
Małgorzata Duczkowska-Piasecka
Książka poświęcona jest analizie zastosowania interwencji poznawczo-behawioralnych jako strategii wspomagających proces redukcji masy ciała. Terapia poznawczo-behawioralna jest uznawana za jedno z najbardziej skutecznych podejść w leczeniu otyłości oraz innych zaburzeń psychicznych jej towarzyszących.W części teoretycznej monografii zostały przybliżone kwestie złożonych przyczyn oraz konsekwencji nadmiaru kilogramów. Poszczególne rozdziały książki koncentrują się zarówno na uwarunkowaniach psych..
58.50 zł 65.00 zł Cena netto: 55.71 zł
Dzięki tej książce ci, dla których prawidłowy rozwój dziecka jest priorytetem, będą mogli właściwie ten proces kształtować i wspierać. Autorka, opierając się na swoim długoletnim doświadczeniu terapeutycznym, proponuje scenariusze zabaw z dziećmi, zogniskowane wokół zasadniczych obszarów rozwojowych. Omawia i prezentuje zabawy, które rozwijają i kształtują różnego rodzaju kompetencje u dzieci, stymulują sprawność fizyczną, rozwijają kompetencje społeczne, kreatywność i samoświadomość...
37.80 zł 42.00 zł Cena netto: 36.00 zł
Poradnik dostarczy pracownikom działów personalnych wiedzy i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy, pozwalających sprostać nowym wymaganiom w zakresie ochrony danych osobowych. Omówione zostały zatem typowe dla działów personalnych procesy przetwarzania danych osobowych, od rekrutacji do rozwiązania umowy o pracę. Czytelnicy znajdą tu wzorcową dokumentację spełniającą wymagania nowych regulacji. Poradnik zawiera także komentarz dotyczący współpracy pomiędzy organizacjami związkowymi a pracodaw..
45.00 zł 50.00 zł Cena netto: 42.86 zł
Psychoedukacja jest jedną z kluczowych metod terapeutycznych na początkowym etapie terapii. Jej znaczenie w leczeniu osób uzależnionych od alkoholu jest ogromne. Dzięki niej pacjent staje się współodpowiedzialny za własne leczenie, a zdobywana wiedza ułatwia identyfikację z własną chorobą oraz buduje motywację do dalszego leczenia. Tylko jak tego dokonać? Każdy terapeuta doskonale zdaje sobie sprawę, jak ogromnego wysiłku wymaga jego praca.Książka będąca efektem wieloletniej ..
36.00 zł 40.00 zł Cena netto: 34.29 zł
Książkę napisana została z myślą o nauczycielach i terapeutach pracujących z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w nauce. Można w niej znaleźć programy rewalidacji, które pomogą w codziennych obowiązkach oraz scenariusze zajęć z opracowanymi kartami pracy gotowymi do wykorzystania podczas terapii z podziałem na zaburzone funkcje: - wzrokową, - słuchowo-językową, - koordynację wzrokowo-ruchową oraz dla uczniów z innymi zaburzeniami m.in. zes..
49.50 zł 55.00 zł Cena netto: 47.14 zł
Publikacja uwzględnia zakres wiedzy w ramach programów dydaktycznych wydziałów prawa, administracji i nauk o bezpieczeństwie. Autorami poszczególnych tekstów są doświadczeni praktycy i naukowcy z danej dziedziny naukowej. Struktura książki różni się nieco od powszechnie przyjętych układów w innych publikacjach. Obszernie bowiem uwzględniono statystykę kryminalną w Polsce, przestępstwa z nienawiści, podkultury przestępcze, profil sprawców i ofiar przestępstw rozbójniczych, przestępczość nieletnic..
54.00 zł 60.00 zł Cena netto: 51.43 zł