Twój koszyk zakupów jest pusty!
Brunon Hołyst
211.50 zł
/
Cena detaliczna
10% taniej
Książka jest pierwszą publikacją na rynku polskim z zakresu zrównoważonego marketingu mix. W opracowaniu dokonano analizy stanu wiedzy w zakresie podjętego tematu poprzez studium teoretyczne. Ponadto, oprócz rozważań teoretycznych, publikacja zawiera wyniki badań własnych przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw przemysłu cukierniczego, odnoszące się do zrównoważonego marketingu mix produktów. W książce zaprezentowano procedury postępowania dotyczące poszczególnych instrumentów marketingu mix – produktu, ceny, dystrybucji oraz promocji mix. Na podstawie opracowanych procedur stworzono modelową procedurę wdrażania zrównoważonego marketingu mix produktów w przedsiębiorstwach przemysłu cukierniczego.
Spis treści: Wstęp Rozdział 1. Rynek produktów cukierniczych w Polsce i na świecie 1.1. Produkt cukierniczy jako przedmiot działalności marketingowej 1.2. Produkcja, dystrybucja i sprzedaż produktów cukierniczych w Polsce i na świecie 1.3. Konsumpcja produktów cukierniczych w Polsce i na świecie 1.4. Specyfika rynku produktów cukierniczych w aspektach marketingowych 1.5. Nowe trendy na rynku produktów cukierniczych Rozdział 2. Marketing mix w działalności przedsiębiorstw przemysłu cukierniczego 2.1. Pojęcie i struktura marketingu mix w świetle literatury 2.2. Marketingowe kształtowanie produktu cukierniczego 2.3. Cena jako determinanta wielkości sprzedaży produktów cukierniczych 2.4. Decyzje marketingowe dotyczące dystrybucji produktów cukierniczych 2.5. Zintegrowana promocja mix produktów cukierniczych 2.6. Marketing mix produktów cukierniczych sprzedawanych na rynkach zagranicznych Rozdział 3. Marketing mix produktów cukierniczych w świetle zrównoważonego rozwoju 3.1. Geneza, pojęcie i cele zrównoważonego rozwoju 3.2. Zrównoważony rozwój Polski oraz Unii Europejskiej 3.3. Zagrożenia ekologiczne i społeczne stwarzane przez produkcję oraz konsumpcję wyrobów cukierniczych 3.4. Niezrównoważony charakter konwencjonalnego marketingu mix produktów cukierniczych 3.5. Marketing mix produktów cukierniczych zorientowany na zrównoważony rozwój Rozdział 4. Koncepcja zrównoważonego marketingu mix produktów cukierniczych 4.1. Istota, właściwości i produkcja zrównoważonych produktów cukierniczych 4.2. Zrównoważenie w sferze podejmowania decyzji cenowych 4.3. Zrównoważona dystrybucja produktów cukierniczych 4.4. Aktywizacja sprzedaży produktów cukierniczych za pośrednictwem zrównoważonej promocji mix Rozdział 5. Metodyka badań własnych 5.1. Krytyczna analiza stanu wiedzy i wynikające z niej problemy badawcze 5.2. Cele, zakres i hipotezy badawcze 5.3. Metody i narzędzia badawcze 5.4. Dobór obiektów do badań oraz ich charakterystyka Rozdział 6. Stan i perspektywy rozwoju zrównoważonego marketingu mix produktów cukierniczych w badanych przedsiębiorstwach 6.1. Ocena stopnia rozwoju zrównoważonego marketingu mix produktów cukierniczych 6.2. Zrównoważony rozwój w opinii kierowników i niekierowniczego personelu badanych przedsiębiorstw 6.3. Aktywność badanych przedsiębiorstw w obszarze tworzenia i wprowadzania na rynek zrównoważonych produktów cukierniczych 6.4. Ceny zrównoważonych produktów cukierniczych oraz ich wpływ na wyniki sprzedaży 6.5. Strategie oraz programy równoważenia kanałów i procesów dystrybucji produktów cukierniczych w badanych przedsiębiorstwach 6.6. Angażowanie się badanych przedsiębiorstw w zrównoważoną promocję mix – media, formy, treści komunikatów 6.7. Perspektywy i bariery rozwoju zrównoważonego marketingu mix produktów cukierniczych w badanych przedsiębiorstwach Rozdział 7. Modelowe procedury wdrażania zrównoważonego marketingu mix w przedsiębiorstwach przemysłu cukierniczego 7.1. Procedura tworzenia zrównoważonych produktów cukierniczych 7.2. Zrównoważone wycenianie produktów cukierniczych 7.3. Konstruowanie zrównoważonych kanałów dystrybucji 7.4. Procedura realizacji zrównoważonej promocji mix 7.5. Koncepcyjna procedura wdrożenia zrównoważonego marketingu mix produktów cukierniczych
Wnioski Bibliografia Spis rysunków Spis tabel Załączniki
dr hab. prof. US Edyta Rudawska: Książka stanowi niewątpliwie aktualne opracowanie, poruszające ważne i słabo rozpoznane zagadnienia, dotyczące zrównoważonej koncepcji marketingu. (...) Z pełnym przekonaniem uznaję ją za niezwykle wartościową i cenną publikację wśród krajowych pozycji literaturowych, która wpisuje się w mainstream badań nad zagadnieniami związanymi z koncepcją zrównoważonego marketingu.
prof. dr hab. Anna Dąbrowska: Publikacja niewątpliwie potrzebna na rynku wydawniczym. Znajdzie zapewne zainteresowanie wśród Czytelników interesujących się problematyką zrównoważonego rozwoju, zrównoważonego marketingu i przemysłu cukierniczego.
Tomasz Trojanowski
doktor nauk ekonomicznych, pracownik naukowo-dydaktyczny. Specjalista z zakresu marketingu międzynarodowego, marketingu zrównoważonego i zintegrowanej komunikacji marketingowej. Autor ponad 70 publikacji naukowych polskich i zagranicznych. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w marketingu, sprzedaży oraz zarządzaniu personelem pracowniczym nabyte podczas pracy w wiodących polskich i zagranicznych przedsiębiorstwach spożywczych.
Książka poświęcona jest analizie zastosowania interwencji poznawczo-behawioralnych jako strategii wspomagających proces redukcji masy ciała. Terapia poznawczo-behawioralna jest uznawana za jedno z najbardziej skutecznych podejść w leczeniu otyłości oraz innych zaburzeń psychicznych jej towarzyszących.W części teoretycznej monografii zostały przybliżone kwestie złożonych przyczyn oraz konsekwencji nadmiaru kilogramów. Poszczególne rozdziały książki koncentrują się zarówno na uwarunkowaniach psych..
58.50 zł 65.00 zł Cena netto: 55.71 zł
Dzięki tej książce ci, dla których prawidłowy rozwój dziecka jest priorytetem, będą mogli właściwie ten proces kształtować i wspierać. Autorka, opierając się na swoim długoletnim doświadczeniu terapeutycznym, proponuje scenariusze zabaw z dziećmi, zogniskowane wokół zasadniczych obszarów rozwojowych. Omawia i prezentuje zabawy, które rozwijają i kształtują różnego rodzaju kompetencje u dzieci, stymulują sprawność fizyczną, rozwijają kompetencje społeczne, kreatywność i samoświadomość...
37.80 zł 42.00 zł Cena netto: 36.00 zł
Poradnik dostarczy pracownikom działów personalnych wiedzy i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy, pozwalających sprostać nowym wymaganiom w zakresie ochrony danych osobowych. Omówione zostały zatem typowe dla działów personalnych procesy przetwarzania danych osobowych, od rekrutacji do rozwiązania umowy o pracę. Czytelnicy znajdą tu wzorcową dokumentację spełniającą wymagania nowych regulacji. Poradnik zawiera także komentarz dotyczący współpracy pomiędzy organizacjami związkowymi a pracodaw..
45.00 zł 50.00 zł Cena netto: 42.86 zł
Psychoedukacja jest jedną z kluczowych metod terapeutycznych na początkowym etapie terapii. Jej znaczenie w leczeniu osób uzależnionych od alkoholu jest ogromne. Dzięki niej pacjent staje się współodpowiedzialny za własne leczenie, a zdobywana wiedza ułatwia identyfikację z własną chorobą oraz buduje motywację do dalszego leczenia. Tylko jak tego dokonać? Każdy terapeuta doskonale zdaje sobie sprawę, jak ogromnego wysiłku wymaga jego praca.Książka będąca efektem wieloletniej ..
36.00 zł 40.00 zł Cena netto: 34.29 zł
Książkę napisana została z myślą o nauczycielach i terapeutach pracujących z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w nauce. Można w niej znaleźć programy rewalidacji, które pomogą w codziennych obowiązkach oraz scenariusze zajęć z opracowanymi kartami pracy gotowymi do wykorzystania podczas terapii z podziałem na zaburzone funkcje: - wzrokową, - słuchowo-językową, - koordynację wzrokowo-ruchową oraz dla uczniów z innymi zaburzeniami m.in. zes..
49.50 zł 55.00 zł Cena netto: 47.14 zł
Publikacja uwzględnia zakres wiedzy w ramach programów dydaktycznych wydziałów prawa, administracji i nauk o bezpieczeństwie. Autorami poszczególnych tekstów są doświadczeni praktycy i naukowcy z danej dziedziny naukowej. Struktura książki różni się nieco od powszechnie przyjętych układów w innych publikacjach. Obszernie bowiem uwzględniono statystykę kryminalną w Polsce, przestępstwa z nienawiści, podkultury przestępcze, profil sprawców i ofiar przestępstw rozbójniczych, przestępczość nieletnic..
54.00 zł 60.00 zł Cena netto: 51.43 zł