Brak produktów
/
Cena detaliczna
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,50 zł
10% taniej
Darmowa dostawa od 200 zł
Wysyłka w ciągu 24h
Książka jest pierwszą publikacją na rynku polskim z zakresu zrównoważonego marketingu mix. W opracowaniu dokonano analizy stanu wiedzy w zakresie podjętego tematu poprzez studium teoretyczne. Ponadto, oprócz rozważań teoretycznych, publikacja zawiera wyniki badań własnych przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw przemysłu cukierniczego, odnoszące się do zrównoważonego marketingu mix produktów. W książce zaprezentowano procedury postępowania dotyczące poszczególnych instrumentów marketingu mix – produktu, ceny, dystrybucji oraz promocji mix. Na podstawie opracowanych procedur stworzono modelową procedurę wdrażania zrównoważonego marketingu mix produktów w przedsiębiorstwach przemysłu cukierniczego.
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu: Difin sp z o.o., ul. F. Kostrzewskiego 1, 00-768 Warszawa (PL), adres e-mail: info@difin.pl, tel (22) 851 45 61
dr hab. prof. US Edyta Rudawska: Książka stanowi niewątpliwie aktualne opracowanie, poruszające ważne i słabo rozpoznane zagadnienia, dotyczące zrównoważonej koncepcji marketingu. (...) Z pełnym przekonaniem uznaję ją za niezwykle wartościową i cenną publikację wśród krajowych pozycji literaturowych, która wpisuje się w mainstream badań nad zagadnieniami związanymi z koncepcją zrównoważonego marketingu.
prof. dr hab. Anna Dąbrowska: Publikacja niewątpliwie potrzebna na rynku wydawniczym. Znajdzie zapewne zainteresowanie wśród Czytelników interesujących się problematyką zrównoważonego rozwoju, zrównoważonego marketingu i przemysłu cukierniczego.
doktor nauk ekonomicznych, pracownik naukowo-dydaktyczny. Specjalista z zakresu marketingu międzynarodowego, marketingu zrównoważonego i zintegrowanej komunikacji marketingowej. Autor ponad 70 publikacji naukowych polskich i zagranicznych. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w marketingu, sprzedaży oraz zarządzaniu personelem pracowniczym nabyte podczas pracy w wiodących polskich i zagranicznych przedsiębiorstwach spożywczych.
Spis treści: Wstęp Rozdział 1. Rynek produktów cukierniczych w Polsce i na świecie 1.1. Produkt cukierniczy jako przedmiot działalności marketingowej 1.2. Produkcja, dystrybucja i sprzedaż produktów cukierniczych w Polsce i na świecie 1.3. Konsumpcja produktów cukierniczych w Polsce i na świecie 1.4. Specyfika rynku produktów cukierniczych w aspektach marketingowych 1.5. Nowe trendy na rynku produktów cukierniczych Rozdział 2. Marketing mix w działalności przedsiębiorstw przemysłu cukierniczego 2.1. Pojęcie i struktura marketingu mix w świetle literatury 2.2. Marketingowe kształtowanie produktu cukierniczego 2.3. Cena jako determinanta wielkości sprzedaży produktów cukierniczych 2.4. Decyzje marketingowe dotyczące dystrybucji produktów cukierniczych 2.5. Zintegrowana promocja mix produktów cukierniczych 2.6. Marketing mix produktów cukierniczych sprzedawanych na rynkach zagranicznych Rozdział 3. Marketing mix produktów cukierniczych w świetle zrównoważonego rozwoju 3.1. Geneza, pojęcie i cele zrównoważonego rozwoju 3.2. Zrównoważony rozwój Polski oraz Unii Europejskiej 3.3. Zagrożenia ekologiczne i społeczne stwarzane przez produkcję oraz konsumpcję wyrobów cukierniczych 3.4. Niezrównoważony charakter konwencjonalnego marketingu mix produktów cukierniczych 3.5. Marketing mix produktów cukierniczych zorientowany na zrównoważony rozwój Rozdział 4. Koncepcja zrównoważonego marketingu mix produktów cukierniczych 4.1. Istota, właściwości i produkcja zrównoważonych produktów cukierniczych 4.2. Zrównoważenie w sferze podejmowania decyzji cenowych 4.3. Zrównoważona dystrybucja produktów cukierniczych 4.4. Aktywizacja sprzedaży produktów cukierniczych za pośrednictwem zrównoważonej promocji mix Rozdział 5. Metodyka badań własnych 5.1. Krytyczna analiza stanu wiedzy i wynikające z niej problemy badawcze 5.2. Cele, zakres i hipotezy badawcze 5.3. Metody i narzędzia badawcze 5.4. Dobór obiektów do badań oraz ich charakterystyka Rozdział 6. Stan i perspektywy rozwoju zrównoważonego marketingu mix produktów cukierniczych w badanych przedsiębiorstwach 6.1. Ocena stopnia rozwoju zrównoważonego marketingu mix produktów cukierniczych 6.2. Zrównoważony rozwój w opinii kierowników i niekierowniczego personelu badanych przedsiębiorstw 6.3. Aktywność badanych przedsiębiorstw w obszarze tworzenia i wprowadzania na rynek zrównoważonych produktów cukierniczych 6.4. Ceny zrównoważonych produktów cukierniczych oraz ich wpływ na wyniki sprzedaży 6.5. Strategie oraz programy równoważenia kanałów i procesów dystrybucji produktów cukierniczych w badanych przedsiębiorstwach 6.6. Angażowanie się badanych przedsiębiorstw w zrównoważoną promocję mix – media, formy, treści komunikatów 6.7. Perspektywy i bariery rozwoju zrównoważonego marketingu mix produktów cukierniczych w badanych przedsiębiorstwach Rozdział 7. Modelowe procedury wdrażania zrównoważonego marketingu mix w przedsiębiorstwach przemysłu cukierniczego 7.1. Procedura tworzenia zrównoważonych produktów cukierniczych 7.2. Zrównoważone wycenianie produktów cukierniczych 7.3. Konstruowanie zrównoważonych kanałów dystrybucji 7.4. Procedura realizacji zrównoważonej promocji mix 7.5. Koncepcyjna procedura wdrożenia zrównoważonego marketingu mix produktów cukierniczych
Wnioski Bibliografia Spis rysunków Spis tabel Załączniki