Twój koszyk zakupów jest pusty!
Brunon Hołyst
211.50 zł
/
Cena detaliczna
10% taniej
Książka prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej.Publikacja zawiera:- teorię marketingu i komunikacji marketingowej,- klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej,- szeroki przegląd zagranicznych i polskich definicji event marketingu,- charakterystykę cech eventu jako narzędzia komunikacji firm z konsumentami,- wskaźniki do pomiaru skuteczności i efektywności działań z wykorzystaniem eventów,- zarys historii event marketingu w Polsce i na świecie,- opis struktury branży eventowej w Polsce,- wypowiedzi niemal 40 praktyków - uznanych ekspertów z obszaru marketingu, mediów i branży eventowej.Partnerzy wydania:
Spis treści:
Wprowadzenie Rozdział 1. Nowoczesna Zintegrowana Komunikacja Marketingowa 1.1. Marketing1.1.1. Podstawowe elementy kompozycji marketingowej1.1.2. Perspektywa zarządzania marketingowego1.1.3. Rozbudowa kompozycji marketingowej1.2. Komunikacja marketingowa1.2.1. Komunikacja marketingowa marki1.2.2. Rozwój komunikacji marketingowej1.2.3. Komunikacja zorientowana na konsumenta1.3. Zintegrowana Komunikacja Marketingowa1.3.1. Istota Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej1.3.2. Wdrażanie Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej1.3.3. Trendy i nurty Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej1.3.4. Narzędzia Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej1.3.5. Event marketing w Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej Rozdział 2. Event marketing – narzędzie komunikacji marketingowej 2.1. Czym jest event?2.1.1. Określenia eventu2.1.2. Event w perspektywie aksjologicznej2.1.3. Rodzaje eventów 2.1.4. Pierwotne i wtórne cele eventów2.2. Event jako kanał komunikowania2.2.1. Event jako kanał komunikowania bezpośredniego2.2.2. Event jako kanał komunikowania pośredniego2.2.3. Event jako kanał komunikowania bezpośredniego i zapośredniczonego2.2.4. Rola zmysłów i emocji w odbiorze pośrednim i bezpośrednim wydarzenia2.3. Różne sposoby rozumienia event marketingu2.3.1. Event marketing – ujęcia zagraniczne2.3.2. Event marketing – ujęcia polskie2.3.3. Event marketing – definicja projektująca2.3.4. Event marketing a event management2.3.5. Event marketing a sponsoring2.3.6. Event marketing a marketing eventu i marketing na evencie2.4. Historia event marketingu2.4.1. Starożytni organizatorzy eventów2.4.2. Średniowieczne turnieje i barokowe spotkania szlachty2.4.3. Brytyjskie festiwale w XVII i XVIII wieku2.4.4. Wiek XIX – początek wielkich wystaw i targów2.4.5. Reżimy totalitarne – potęga władzy budowana na eventach2.4.6. Wiek XX – początki eventów marketingowych2.4.7. Polskie eventy w XX wieku2.4.8. Początki polskiej branży eventowej2.5. Cechy event marketingu jako narzędzia komunikacji2.5.1. Event marketing jako narzędzie wielopoziomowe2.5.2. Event marketing jako alternatywa dla tradycyjnych narzędzi promocji2.5.3. Event jako narzędzie angażujące emocjonalnie i tworzące świat marki2.5.4. Event jako środek dotarcia do mediów i generator contentu 2.6.5. Event jako platforma komunikacji2.5.6. Event jako live campaign i touchpoint2.5.7. Event jako środowisko budowania relacji2.6. Wyzwania w event marketingu2.6.1. Wyzwania związane z organizacją, marką i wydarzeniem2.6.2. Zagadnienie bezpieczeństwa w event marketingu2.7. Efektywność i skuteczność event marketingu2.7.1. Specyfika badań w event marketingu2.7.2. Efektywność działań eventowych2.7.3. Skuteczność działań eventowych2.7.4. Metody wykorzystywane przy badaniu eventów2.7.5. Efektywność i skuteczność eventów w badaniach firm i konsumentów Rozdział 3. Zarys branży eventowej w Polsce 3.1. Charakterystyka branży eventowej3.1.1. Czynniki wyróżniające branżę3.1.2. Podmioty branży eventowej3.2. Firmy, instytucje – zleceniodawcy i organizatorzy eventów3.2.1. Model 1: Organizatorzy3.2.2. Model 2: Zleceniodawcy3.3. Organizatorzy wydarzeń marketingowych3.2.1. Agencje eventowe jako organizatorzy eventów marketingowych3.3.2. Inne podmioty organizujące wydarzenia3.4. Lokalizacje3.5. Podwykonawcy3.6. Organizacje integrujące i regulujące branżę3.6.1. Stowarzyszenia branżowe3.6.2. Media polskiej branży eventowej3.7. Event manager i inne kluczowe zawody w branży eventowej3.7.1. Obszar organizacji: event manager3.7.2. Obszar komunikacji: event communications manager3.7.3. Obszar kreacji: kreatywni w branży eventowej3.7.4. Edukacja kadr w branży eventowej3.8. Perspektywy rozwoju branży Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków, tabel i wykresów
Sylwetki ekspertów
Sylwetki autorów
» Event marketing w Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej – pierwsza taka publikacja na polskim rynku, sbe.org.pl więcej »» Anna Nowakowska, 7 cech event marketingu, strefamice.pl więcej »
Piotr Jaworowicz
praktyk i teoretyk marketingu oraz komunikowania. Kierownik Działu Projektów Eventowych i Mediów Społecznościowych PKN Orlen. Organizator eventów, w których wzięło udział łącznie ponad 600 tys. osób (m.in. Orlen Warsaw Marathon, VERVA Street Racing). Naukowo zajmuje się badaniem komunikacji marketingowej, politycznej i nowych mediów. Autor artykułów oraz książek nt. komunikowania i marketingu.
Magdalena Jaworowicz
praktyk marketingu, wykładowca, coach. Zawodowo odpowiada za komunikację marketingową w japońskiej firmie Omron Electronics. Organizatorka licznych eventów w obszarze B2B (targi, wyjazdy incentive, seminaria). Naukowo zajmuje się komunikacją marketingową i marketingiem politycznym. Wykłada komunikowanie marketingowe na UW, SWPS oraz na studiach MBA. Coach, trener wystąpień, publicystka, autorka książek o tematyce marketingu.
Książka poświęcona jest analizie zastosowania interwencji poznawczo-behawioralnych jako strategii wspomagających proces redukcji masy ciała. Terapia poznawczo-behawioralna jest uznawana za jedno z najbardziej skutecznych podejść w leczeniu otyłości oraz innych zaburzeń psychicznych jej towarzyszących.W części teoretycznej monografii zostały przybliżone kwestie złożonych przyczyn oraz konsekwencji nadmiaru kilogramów. Poszczególne rozdziały książki koncentrują się zarówno na uwarunkowaniach psych..
58.50 zł 65.00 zł Cena netto: 55.71 zł
Dzięki tej książce ci, dla których prawidłowy rozwój dziecka jest priorytetem, będą mogli właściwie ten proces kształtować i wspierać. Autorka, opierając się na swoim długoletnim doświadczeniu terapeutycznym, proponuje scenariusze zabaw z dziećmi, zogniskowane wokół zasadniczych obszarów rozwojowych. Omawia i prezentuje zabawy, które rozwijają i kształtują różnego rodzaju kompetencje u dzieci, stymulują sprawność fizyczną, rozwijają kompetencje społeczne, kreatywność i samoświadomość...
37.80 zł 42.00 zł Cena netto: 36.00 zł
Poradnik dostarczy pracownikom działów personalnych wiedzy i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy, pozwalających sprostać nowym wymaganiom w zakresie ochrony danych osobowych. Omówione zostały zatem typowe dla działów personalnych procesy przetwarzania danych osobowych, od rekrutacji do rozwiązania umowy o pracę. Czytelnicy znajdą tu wzorcową dokumentację spełniającą wymagania nowych regulacji. Poradnik zawiera także komentarz dotyczący współpracy pomiędzy organizacjami związkowymi a pracodaw..
45.00 zł 50.00 zł Cena netto: 42.86 zł
Książkę napisana została z myślą o nauczycielach i terapeutach pracujących z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w nauce. Można w niej znaleźć programy rewalidacji, które pomogą w codziennych obowiązkach oraz scenariusze zajęć z opracowanymi kartami pracy gotowymi do wykorzystania podczas terapii z podziałem na zaburzone funkcje: - wzrokową, - słuchowo-językową, - koordynację wzrokowo-ruchową oraz dla uczniów z innymi zaburzeniami m.in. zes..
49.50 zł 55.00 zł Cena netto: 47.14 zł
Psychoedukacja jest jedną z kluczowych metod terapeutycznych na początkowym etapie terapii. Jej znaczenie w leczeniu osób uzależnionych od alkoholu jest ogromne. Dzięki niej pacjent staje się współodpowiedzialny za własne leczenie, a zdobywana wiedza ułatwia identyfikację z własną chorobą oraz buduje motywację do dalszego leczenia. Tylko jak tego dokonać? Każdy terapeuta doskonale zdaje sobie sprawę, jak ogromnego wysiłku wymaga jego praca.Książka będąca efektem wieloletniej ..
36.00 zł 40.00 zł Cena netto: 34.29 zł
Publikacja uwzględnia zakres wiedzy w ramach programów dydaktycznych wydziałów prawa, administracji i nauk o bezpieczeństwie. Autorami poszczególnych tekstów są doświadczeni praktycy i naukowcy z danej dziedziny naukowej. Struktura książki różni się nieco od powszechnie przyjętych układów w innych publikacjach. Obszernie bowiem uwzględniono statystykę kryminalną w Polsce, przestępstwa z nienawiści, podkultury przestępcze, profil sprawców i ofiar przestępstw rozbójniczych, przestępczość nieletnic..
54.00 zł 60.00 zł Cena netto: 51.43 zł