Twój koszyk zakupów jest pusty!
Agnieszka Lasota
54 zł
/
Cena detaliczna
10% taniej
W publikacji autorka przedstawiła problematykę skuteczności oraz efektywności komunikacji marketingowej. Komunikacja marketingowa jest zagadnieniem niezwykle złożonym. Jest to szczególny przypadek komunikowania, który nakierowany jest na realizację celów marketingowych przedsiębiorstwa. Komunikacja marketingowa obejmuje wiele obszarów oraz działań, które mają przyczyniać się do realizacji filozofii marketingowej, w której w centrum zainteresowania jest klient i jego potrzeby. Wieloaspektowość oraz wielopodmiotowość komunikacji marketingowej powodują trudności z szacowaniem skuteczności, a przede wszystkim efektywności tego obszaru aktywności przedsiębiorstwa. W książce autorka zaprezentowała wyniki badań jakościowych oraz ilościowych dotyczące postrzegania skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej, które zostały przeprowadzone wśród 640 menedżerów przedsiębiorstw w Polsce. Analiza zebranych materiałów pozwoliła na identyfikację celów, nakładów oraz efektów tej sfery działalności przedsiębiorstwa, a także umożliwiła rozpoznanie sposobów oceny i miar skuteczności oraz efektywności komunikacji marketingowej wykorzystywanych w praktyce gospodarczej.
Spis treści:
Wstęp
Rozdział I. Komunikacja marketingowa jako przedmiot badań
1.1. Komunikacja marketingowa – podejście procesowe i systemowe1.2. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej – próba identy?kacji1.3. Środki realizacji celów komunikacji marketingowej
Rozdział II. Dylematy pomiaru skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej
2.1. Podstawy źródłowe, metody i techniki badań skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej2.2. Wskaźniki skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej2.3. Założenia, przebieg badań i charakterystyka prób badawczych
Rozdział III. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej w świetle badań jakościowych
3.1. Postrzeganie skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej przez menedżerów3.2. Struktura funkcjonalno-instrumentalna komunikacji marketingowej w badanych przedsiębiorstwach3.3. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej w badanych podmiotach – próba oceny
Rozdział IV. Cele, działania i efekty komunikacji marketingowej – na podstawie badań ilościowych
4.1. Cele i sposoby oceny efektów komunikacji marketingowej4.2. Skuteczne i efektywne działania z zakresu komunikacji marketingowej4.3. Budżetowanie i koszty komunikacji marketingowej4.4. Współpraca z agencjami reklamowymi i badawczymi w zakresie oceny efektów komunikacji marketingowej
Podsumowanie
Bibliogra?a
Spis rysunków i tabel
Mirosława Malinowska
dr nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, gdzie prowadzi zajęcia dydaktyczne z zakresu marketingu, komunikacji marketingowej, promocji, reklamy, badań rynku oraz zajmuje się działalnością naukowo-badawczą. Kierownik studiów podyplomowych "Komunikacja w biznesie", "Public relations", "Marketing i public relations". Zainteresowania naukowe koncentrują się wokół zagadnień związanych z komunikacją marketingową. Wielokrotna stypendystka programu Erasmus (Francja, Portugalia, Hiszpania, Turcja). Członek międzynarodowej sieci naukowo-badawczej PGV oraz komitetu naukowego tej sieci.
Publikacja stanowi kompendium wiedzy niezbędnej w prowadzeniu działań taktycznych lekkiej piechoty. Dzięki kompaktowej formie wydania, dowódca pododdziału będzie mógł wykorzystać w procesie planowania i przygotowania do wykonania zadania, co w warunkach dużych obciążeń (brak snu, zmęczenie i stres) może zadecydować o powodzeniu misji.W zamyśle autorów podręcznik może również stanowić skuteczne narzędzie w procesie systematyzacji i utrwalenia posiadanej wiedzy w zakresie TTPs (Tactics, Techniques..
53.10 zł 59.00 zł Cena netto: 50.57 zł
Monografia zawiera teoretyczne rozważania na temat uwarunkowań bezpieczeństwa personalnego w aspekcie zagrożenia zamachami. Autor przedstawia także elementy dobrych praktyk w reagowaniu wraz z możliwościami ich implementacji do budowania rekomendowanych modeli zachowań w czasie ataków. Częścią główną publikacji są rozdziały poświęcone wybranym metodom działania sprawców zamachów na życie i zdrowie. Składają się one z opisu charakteru i natury ataków, analiz oraz wniosków ze studium przypadkó..
61.20 zł 68.00 zł Cena netto: 58.29 zł
Psychologia kryminalistyczna. Diagnoza i praktyka stanowi nową dziedzinę psychologii stosowanej, mającą własny obszar badań i charakteryzującą się ścisłymi powiązaniami z tradycyjnie rozróżnianymi działami psychologii. Zakres psychologii kryminalistycznej obejmuje psychologiczne aspekty kryminalistyki, czyli nauki o metodach ustalania faktu przestępstwa, sposobu jego popełniania, wykrywania sprawców i zapobiegania przestępstwom oraz innym ujemnym zjawiskom społecznym. Specyfika psychologii krymi..
211.50 zł 235.00 zł Cena netto: 201.43 zł
Prezentowana książka to przystępny przewodnik po rozpoznawaniu i terapii depresji u młodych ludzi. Bazując na cieszącym się powodzeniem podręczniku, opracowanym na potrzeby badań naukowych, publikacja ta przedstawia przegląd modelu poznawczo-behawioralnego przeznaczonego do pracy z tą grupą wiekową. Poruszane tematy obejmują kwestie dotyczące sposobu rozpoczynania terapii, angażowania młodych ludzi, wyznaczania celów terapii, a także ocenę i formułowanie zachowań poznawczych,..
Karty pracy zawierają zadania nawiązujące do wymagań i sytuacji życia codziennego. Mają one na celu usprawnianie: - funkcji wykonawczych – umożliwiają m.in. zaplanowanie dnia, monitorowanie codziennych obowiązków i wykonywanie ich chronologicznie (przygotowanie planów posiłków, miesięcznego budżetu). Dzięki nim można wyhamować niewskazane reakcje, czy też zmienić zachowanie, gdy nie przynosi pożądanych efektów. Angażują elastyczność poznawczą i funkcje językowe. - procesów..
45.00 zł 50.00 zł Cena netto: 42.86 zł
Poradnik dostarczy pracownikom działów personalnych wiedzy i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy, pozwalających sprostać wymaganiom w zakresie ochrony danych osobowych. Omówione zostały zatem typowe dla działów personalnych procesy przetwarzania danych osobowych, od rekrutacji do rozwiązania umowy o pracę. Czytelnicy znajdą tu aktualną, zgodną ze stanem prawnym na rok 2022, wzorcową dokumentację spełniającą wymagania regulacji. Poradnik zawiera także komentarz dotyczący współpracy pomi..
58.50 zł 65.00 zł Cena netto: 55.71 zł