Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej
- Autor: Magdalena Jaworowicz
- Wydawca: Difin
- ISBN: 978-83-7930-946-7
- Data wydania: 2015
- Liczba stron/format: 272/B5
- Oprawa: miękka
Cena detaliczna
-
55.00 zł
49.50 zł
- Darmowa dostawa od 200 zł
- Wysyłka w ciągu 24h
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49.50 zł
10% taniej
Książka była współtworzona przez osoby zajmujące się komunikacją marketingową, pracujące w sposób twórczy ze słowem na co dzień (udzielając wywiadów, komentując, wyrażając opinię lub dzieląc się swoimi sposobami pozyskiwania inspiracji). W publikacji wypowiedzi udzielili m.in. przedstawiciele korporacji, agencji reklamowych, public relations, full service, eventowych i brandingowych, domów produkcyjnych, instytucji badawczych i uczelni, a także freelancerzy, blogerzy i dziennikarze. Dzięki ich komentarzom zawód copywritera został przedstawiony z wielu perspektyw: twórcy, zleceniodawcy, partnera w projekcie. Pozwoliło to również na poruszenie zagadnień związanych z codzienną pracą „tekściarza”, takich jak: poszukiwanie inspiracji, budowanie portfolio, komunikacja z klientem, wyznaczanie granic ingerencji w dzieło, autopromocja. W efekcie powstało kompendium praktycznej wiedzy na temat zintegrowanej komunikacji marketingowej, przeznaczone dla wszystkich osób, chcących doskonalić swoje umiejętności w tym zakresie.
Patroni medialni:




Spis treści:
Wstęp
1. Branża
1.1. Marketing
1.2. Zintegrowana komunikacja marketingowa
1.3. Copywriting
2. Zasoby wiedzy copywritera
2.1. Retoryka
2.2. Semiotyka
2.3. Psychologia
3. Warsztat copywritera
3.1. Brief
3.2. Wprowadzenie
3.3. Cele strategiczne
3.4. Corporate identity
3.5. Segmentacja
3.6. Kanały komunikacji
3.6.1. Prasa
3.6.2. Radio
3.6.3. Telewizja
3.6.4. Outdoor
3.6.5. Internet
3.7. Produkt
3.8. Aspekty prawne
3.9. Metody ewaluacji
3.10. Przedmiot zlecenia
3.10.1. Komunikacja wewnętrzna: narzędzia komunikacji pośredniej i bezpośredniej
3.10.2. Naming: nazwa firmy, nazwa produktu
3.10.3. Reklama: slogan reklamowy i body copy
3.10.4. Webwriting: seo copywriting, blog, call to action
3.10.5. Branding: architektura marki, opakowanie
3.10.6. Promocja sprzedaży
3.10.7. Public relations
3.10.8. Event marketing
3.10.9. Marketing polityczny
3.10.10. Marketing społeczny
Zakończenie
Spis ekspertów
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
» Marek Niedźwiecki, Dziennik Łódzki nr 7/12/2015 więcej »
Dr Anna Jupowicz-Ginalska:
Podręcznik zaskakuje ilością podjętych wątków i holistycznym podejściem do omawianych zagadnień. Dość powiedzieć, że autorka odnosi się do aspektów prawnych, psychologii, socjologii czy marketingu. Bardzo pragmatyczne rady, połączone z ćwiczeniami, stanowią jedną z największych zalet książki.
Magdalena Jaworowicz
praktyk marketingu, wykładowca, coach. Zawodowo odpowiada za komunikację marketingową w japońskiej firmie Omron Electronics. Organizatorka licznych eventów w obszarze B2B (targi, wyjazdy incentive, seminaria). Naukowo zajmuje się komunikacją marketingową i marketingiem politycznym. Wykłada komunikowanie marketingowe na UW, SWPS oraz na studiach MBA. Coach, trener wystąpień, publicystka, autorka książek o tematyce marketingu.
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |