• Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej

Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej

  • Wydawca: Difin
  • ISBN: 978-83-7930-946-7
  • Data wydania: 2015
  • Liczba stron/format: 272/B5
  • Oprawa: miękka

Cena detaliczna

  • 55.00 zł

    49.50 zł

  • 10% taniej

  • Darmowa dostawa od 200 zł
  • Wysyłka w ciągu 24h

Dostępność: Duża ilość na magazynie
Publikacja łączy wiele funkcji. Z jednej strony jest to podręcznik akademicki, który pozwoli zdobyć lub uporządkować wiedzę o słowie w kulturze, zasadach poprawności językowej oraz regułach powstawania tekstu reklamowego. Z drugiej natomiast jest poradnikiem, który niezależnie od zajęć może spełniać funkcję kursu doskonalącego umiejętności komunikacyjne. Czytelnik z łatwością samodzielnie odnajdzie w nim logikę, a dzięki ćwiczeniom i testom będzie w stanie weryfikować pozyskaną wiedzę.

Książka była współtworzona przez osoby zajmujące się komunikacją marketingową, pracujące w sposób twórczy ze słowem na co dzień (udzielając wywiadów, komentując, wyrażając opinię lub dzieląc się swoimi sposobami pozyskiwania inspiracji). W publikacji wypowiedzi udzielili m.in. przedstawiciele korporacji, agencji reklamowych, public relations, full service, eventowych i brandingowych, domów produkcyjnych, instytucji badawczych i uczelni, a także freelancerzy, blogerzy i dziennikarze. Dzięki ich komentarzom zawód copywritera został przedstawiony z wielu perspektyw: twórcy, zleceniodawcy, partnera w projekcie. Pozwoliło to również na poruszenie zagadnień związanych z codzienną pracą „tekściarza”, takich jak: poszukiwanie inspiracji, budowanie portfolio, komunikacja z klientem, wyznaczanie granic ingerencji w dzieło, autopromocja. W efekcie powstało kompendium praktycznej wiedzy na temat zintegrowanej komunikacji marketingowej, przeznaczone dla wszystkich osób, chcących doskonalić swoje umiejętności w tym zakresie.

Patroni medialni:
     


Spis treści:

Wstęp

1. Branża

1.1. Marketing
1.2. Zintegrowana komunikacja marketingowa
1.3. Copywriting

2. Zasoby wiedzy copywritera

2.1. Retoryka
2.2. Semiotyka
2.3. Psychologia

3. Warsztat copywritera

3.1. Brief
3.2. Wprowadzenie
3.3. Cele strategiczne
3.4. Corporate identity
3.5. Segmentacja
3.6. Kanały komunikacji
3.6.1. Prasa
3.6.2. Radio
3.6.3. Telewizja
3.6.4. Outdoor
3.6.5. Internet
3.7. Produkt
3.8. Aspekty prawne
3.9. Metody ewaluacji
3.10. Przedmiot zlecenia
3.10.1. Komunikacja wewnętrzna: narzędzia komunikacji pośredniej i bezpośredniej
3.10.2. Naming: nazwa firmy, nazwa produktu
3.10.3. Reklama: slogan reklamowy i body copy
3.10.4. Webwriting: seo copywriting, blog, call to action
3.10.5. Branding: architektura marki, opakowanie
3.10.6. Promocja sprzedaży
3.10.7. Public relations
3.10.8. Event marketing
3.10.9. Marketing polityczny
3.10.10. Marketing społeczny

Zakończenie

Spis ekspertów

Bibliografia

Spis tabel

Spis rysunków

» Marek Niedźwiecki, Dziennik Łódzki nr 7/12/2015   więcej »



Dr Anna Jupowicz-Ginalska:

Podręcznik zaskakuje ilością podjętych wątków i holistycznym podejściem do omawianych zagadnień. Dość powiedzieć, że autorka odnosi się do aspektów prawnych, psychologii, socjologii czy marketingu. Bardzo pragmatyczne rady, połączone z ćwiczeniami, stanowią jedną z największych zalet książki.

Napisz opinię

Uwaga: HTML nie jest przetłumaczalny!
    Zły           Dobry

Najczęściej kupowane