Marketing

Badania marketingowe. Nowe metody badań i zastosowania

Badania marketingowe. Nowe metody b...

Badania marketingowe. Nowe metody badań i zastosowania

Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań  marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych..

54.00 zł 60.00 zł Cena netto: 51.43 zł

Marketing mobilny

Marketing mobilny

Marketing mobilny

Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0 – gdzie użytkownik internetu może aktywnie współtworzyć i wpływać na wirtualną przestrzeń, a firmy oddziaływać marketingowo na nabywców. W przedstawionej publikacji zaprezentowane zostały wybrane aspekty marketingu mobilnego...

40.50 zł 45.00 zł Cena netto: 38.57 zł

Sztuka prezentacji. Teoria i praktyka. Wydanie poprawione

Sztuka prezentacji. Teoria i prakty...

Sztuka prezentacji. Teoria i praktyka. Wydanie poprawione

Książka powstała z myślą o tych, którzy na co dzień dokonują prezentacji i oczekują wiedzy związanej z mechanizmami komunikacji ze sfery psychologii społecznej oraz poszukują konkretnych wskazówek związanych z jej przygotowaniem oraz realizacją. Intencją autorów było przedstawienie praktycznych wskazań poprzez pryzmat koncepcji teoretycznych. Tego typu ujęcie pozwala na wykorzystanie treści książki w wielu sytuacjach, np. prezentacji projektu, oferty handlowej czy planu działań mar..

54.00 zł 60.00 zł Cena netto: 51.43 zł

Marketing we współczesnej gospodarce. Wybrane zagadnienia

Marketing we współczesnej gospodarc...

Marketing we współczesnej gospodarce. Wybrane zagadnienia

Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingow..

43.20 zł 48.00 zł Cena netto: 41.14 zł

Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju

Marketing mix produktów cukierniczy...

Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważoneg...

Książka jest pierwszą publikacją na rynku polskim z zakresu zrównoważonego marketingu mix. W opracowaniu dokonano analizy stanu wiedzy w zakresie podjętego tematu poprzez studium teoretyczne. Ponadto, oprócz rozważań teoretycznych, publikacja zawiera wyniki badań własnych przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw przemysłu cukierniczego, odnoszące się do zrównoważonego marketingu mix produktów. W książce zaprezentowano procedury postępowania dotyczące poszczególnych instrumentów marketingu mix –  p..

58.50 zł 65.00 zł Cena netto: 55.71 zł

Podręcznik coachingu

Podręcznik coachingu

Podręcznik coachingu

Coaching – najpopularniejsza i najskuteczniejsza technika zwiększania kompetencji kadr i przyspieszania rozwoju firmy Coaching stał się najpopularniejszą i najskuteczniejszą techniką w dziedzinie uczenia się i rozwoju. Menedżerom stale przypomina się o tym, jak istotny jest coaching w wydobywaniu z zespołu tego, co najlepsze, a trenerzy w swojej pracy coraz częściej wykorzystują coaching dotyczący wielu rozmaitych aspektów życia zawodowego i osobistego. Dzięki tej książce i zawartym w ..

40.41 zł 44.90 zł Cena netto: 38.49 zł

Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów

Konkurowanie przedsiębiorstw w segm...

Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów

Intensywne tempo zmian społecznych, gospodarczych i politycznych wywarło niewątpliwie istotny wpływ na procesy zachodzące w sferze konsumpcji. Znajduje to wyraz w nowych trendach konsumenckich, wyrażających się m.in. zmianami systemów wartości, oczekiwań i preferencji oraz rosnącą świadomością i siłą nabywców. Towarzyszą temu zmiany warunków realizacji potrzeb, zainteresowań, obszarów aktywności i stylów życia. Wspomniane procesy wpływają w istotny sposób na strategie i działania marketingowe..

37.80 zł 54.00 zł Cena netto: 36.00 zł

Marketing w elektroenergetyce

Marketing w elektroenergetyce

Marketing w elektroenergetyce

Książka pozwala zrozumieć miejsce i rolę marketingu energii i usług elektroenergetycznych w tradycyjnym sektorze elektroenergetycznym. Adresowana jest do menedżerów, członków najwyższego szczebla firm energetycznych, pracowników agencji państwowych oraz kadry naukowej...

49.50 zł 55.00 zł Cena netto: 47.14 zł

Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji

Skuteczna komunikacja w nowoczesnej...

Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji

Jak skutecznie komunikować się ze swoimi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów? Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi? Jak motywować pracowników i dawać im poczucie satysfakcji z pracy? Odpowiedzi na te pytania zawiera prezentowana publikacja. W książce autorzy omawiają użyteczne teorie i praktyczne wskazówki, pomocne w prowadzeniu zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstw. Publikacja zawiera m.in.: - omówienie trendów w komunikacji spo..

44.10 zł 49.00 zł Cena netto: 42.00 zł

Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej

Event marketing w zintegrowanej kom...

Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej

Książka prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej.Publikacja zawiera:- teorię marketingu i komunikacji marketingowej,- klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej,- szeroki przegląd zagranicznych i polskich definicji event marketingu,- charakterystykę cech eventu jako narzędzia komunikacji firm z konsumentami,- wskaźniki do pomiaru skuteczności i efektywności działań z wykorzystaniem eventów,- zarys historii eve..

62.10 zł 69.00 zł Cena netto: 59.14 zł

Wideokomunikowanie polityczne w internecie. YouTube i polskie partie polityczne w latach 2011-2014

Wideokomunikowanie polityczne w int...

Wideokomunikowanie polityczne w internecie. YouTube i polskie partie p...

Publikacja dotyczy wykorzystania wiodącego na świecie portalu wideo w komunikacji politycznej. Książka systematyzuje dotychczasową wiedzę na temat działań największych polskich partii politycznych w zakresie emisji treści audiowizualnych w internecie. Zawiera obszerne badanie dotyczące efektywności prowadzenia przez partie parlamentarne komunikacji w serwisie YouTube w latach 2011-2014. Wskazuje możliwości dalszych badań nad zagadnieniem nadawania internetowych przekazów audiowizualnych w komuni..

41.40 zł 46.00 zł Cena netto: 39.43 zł

Marketing płci w komunikowaniu politycznym

Marketing płci w komunikowaniu poli...

Marketing płci w komunikowaniu politycznym

Płeć w wymiarze wizerunkowym jest komunikowana m.in. przez wygląd, mowę ciała, styl wypowiedzi, sposób bycia, ale również przez (przywoływane publicznie) działania w sferze prywatnej – szczególnie te polegające na odgrywaniu ról społecznych związanych z płcią. Wszystkie te komunikaty, wywołując skojarzenia z określonymi wartościami i wrażeniami, są przekaźnikami treści, które odbiorca musi zdekodować, co pozwala je nazwać kodami komunikacyjnymi płci. Kody te zostały przedstawione w książce jako ..

31.00 zł 62.00 zł Cena netto: 29.52 zł

Media społecznościowe na rynku międzynarodowym. Perspektywa indywidualnych użytkowników

Media społecznościowe na rynku międ...

Media społecznościowe na rynku międzynarodowym. Perspektywa indywidual...

Publikacja przedstawia świat mediów społecznościowych w ujęciu międzynarodowym. Autorka zaprezentowała w niej specyfikę i fenomen mediów społecznościowych – wraz z ich wadami i zaletami – oraz ich różnice na poszczególnych rynkach. Studia literaturowe zostały wzbogacone oryginalnymi badaniami, które autorka przeprowadziła w dziewięciu krajach (Chinach, Hiszpanii, Indiach, Malcie, Niemczech, Polsce, Rosji, Stanach Zjednoczonych oraz Turcji). Okazuje się, że charakter rynku wpływa na rodzaj i spos..

37.80 zł 42.00 zł Cena netto: 36.00 zł

Reklama wczoraj i dziś

Reklama wczoraj i dziś

Reklama wczoraj i dziś

Podręcznik łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą a jej odmianą..

36.00 zł 40.00 zł Cena netto: 34.29 zł

Efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej

Efektywność i skuteczność komunikac...

Efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej

W publikacji autorka przedstawiła problematykę skuteczności oraz efektywności komunikacji marketingowej. Komunikacja marketingowa jest zagadnieniem niezwykle złożonym. Jest to szczególny przypadek komunikowania, który nakierowany jest na realizację celów marketingowych przedsiębiorstwa. Komunikacja marketingowa obejmuje wiele obszarów oraz działań, które mają przyczyniać się do realizacji filozofii marketingowej, w której w centrum zainteresowania jest klient i jego potrzeby. Wieloaspektowość or..

43.20 zł 48.00 zł Cena netto: 41.14 zł

Pokazuje 1 do 15 z 38 (3 Stron)