Marketing

Kategoria książek dotyczących marketingu obejmuje szeroki zakres tematów, które mogą być przydatne zarówno dla profesjonalistów w tej dziedzinie, jak i dla osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę. 


Badania marketingowe. Nowe metody badań i zastosowania

Badania marketingowe. Nowe metody badań i zastosowania

Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań  marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych..

54,00 zł 60,00 zł Netto: 51,43 zł
Marketing mobilny

Marketing mobilny

Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0 – gdzie użytkownik internetu może aktywnie współtworzyć i wpływać na wirtualną przestrzeń, a firmy oddziaływać marketingowo na nabywców. W przedstawionej publikacji zaprezentowane zostały wybrane aspekty marketingu mobilnego...

40,50 zł 45,00 zł Netto: 38,57 zł
Sztuka prezentacji. Teoria i praktyka. Wydanie poprawione

Sztuka prezentacji. Teoria i praktyka. Wydanie poprawione

Książka powstała z myślą o tych, którzy na co dzień dokonują prezentacji i oczekują wiedzy związanej z mechanizmami komunikacji ze sfery psychologii społecznej oraz poszukują konkretnych wskazówek związanych z jej przygotowaniem oraz realizacją. Intencją autorów było przedstawienie praktycznych wskazań poprzez pryzmat koncepcji teoretycznych. Tego typu ujęcie pozwala na wykorzystanie treści książki w wielu sytuacjach, np. prezentacji projektu, oferty handlowej czy planu działań mar..

54,00 zł 60,00 zł Netto: 51,43 zł
Marketing we współczesnej gospodarce. Wybrane zagadnienia

Marketing we współczesnej gospodarce. Wybrane zagadnienia

Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingow..

43,20 zł 48,00 zł Netto: 41,14 zł
Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju

Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju

Książka jest pierwszą publikacją na rynku polskim z zakresu zrównoważonego marketingu mix. W opracowaniu dokonano analizy stanu wiedzy w zakresie podjętego tematu poprzez studium teoretyczne. Ponadto, oprócz rozważań teoretycznych, publikacja zawiera wyniki badań własnych przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw przemysłu cukierniczego, odnoszące się do zrównoważonego marketingu mix produktów. W książce zaprezentowano procedury postępowania dotyczące poszczególnych instrumentów marketingu mix –  p..

58,50 zł 65,00 zł Netto: 55,71 zł
Marketing w elektroenergetyce

Marketing w elektroenergetyce

Książka pozwala zrozumieć miejsce i rolę marketingu energii i usług elektroenergetycznych w tradycyjnym sektorze elektroenergetycznym. Adresowana jest do menedżerów, członków najwyższego szczebla firm energetycznych, pracowników agencji państwowych oraz kadry naukowej...

49,50 zł 55,00 zł Netto: 47,14 zł
Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji

Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji

Jak skutecznie komunikować się ze swoimi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów? Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi? Jak motywować pracowników i dawać im poczucie satysfakcji z pracy? Odpowiedzi na te pytania zawiera prezentowana publikacja. W książce autorzy omawiają użyteczne teorie i praktyczne wskazówki, pomocne w prowadzeniu zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstw. Publikacja zawiera m.in.: - omówienie trendów w komunikacji spo..

44,10 zł 49,00 zł Netto: 42,00 zł
Marketing płci w komunikowaniu politycznym

Marketing płci w komunikowaniu politycznym

Płeć w wymiarze wizerunkowym jest komunikowana m.in. przez wygląd, mowę ciała, styl wypowiedzi, sposób bycia, ale również przez (przywoływane publicznie) działania w sferze prywatnej – szczególnie te polegające na odgrywaniu ról społecznych związanych z płcią. Wszystkie te komunikaty, wywołując skojarzenia z określonymi wartościami i wrażeniami, są przekaźnikami treści, które odbiorca musi zdekodować, co pozwala je nazwać kodami komunikacyjnymi płci. Kody te zostały przedstawione w książce jako ..

31,00 zł 62,00 zł Netto: 29,52 zł
Wideokomunikowanie polityczne w internecie. YouTube i polskie partie polityczne w latach 2011-2014

Wideokomunikowanie polityczne w internecie. YouTube i polskie partie polityczne w latach 2011-2014

Publikacja dotyczy wykorzystania wiodącego na świecie portalu wideo w komunikacji politycznej. Książka systematyzuje dotychczasową wiedzę na temat działań największych polskich partii politycznych w zakresie emisji treści audiowizualnych w internecie. Zawiera obszerne badanie dotyczące efektywności prowadzenia przez partie parlamentarne komunikacji w serwisie YouTube w latach 2011-2014. Wskazuje możliwości dalszych badań nad zagadnieniem nadawania internetowych przekazów audiowizualnych w komuni..

41,40 zł 46,00 zł Netto: 39,43 zł
Media społecznościowe na rynku międzynarodowym. Perspektywa indywidualnych użytkowników

Media społecznościowe na rynku międzynarodowym. Perspektywa indywidualnych użytkowników

Publikacja przedstawia świat mediów społecznościowych w ujęciu międzynarodowym. Autorka zaprezentowała w niej specyfikę i fenomen mediów społecznościowych – wraz z ich wadami i zaletami – oraz ich różnice na poszczególnych rynkach. Studia literaturowe zostały wzbogacone oryginalnymi badaniami, które autorka przeprowadziła w dziewięciu krajach (Chinach, Hiszpanii, Indiach, Malcie, Niemczech, Polsce, Rosji, Stanach Zjednoczonych oraz Turcji). Okazuje się, że charakter rynku wpływa na rodzaj i spos..

37,80 zł 42,00 zł Netto: 36,00 zł
Reklama wczoraj i dziś

Reklama wczoraj i dziś

Podręcznik łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą a jej odmianą..

36,00 zł 40,00 zł Netto: 34,29 zł
Efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej

Efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej

W publikacji autorka przedstawiła problematykę skuteczności oraz efektywności komunikacji marketingowej. Komunikacja marketingowa jest zagadnieniem niezwykle złożonym. Jest to szczególny przypadek komunikowania, który nakierowany jest na realizację celów marketingowych przedsiębiorstwa. Komunikacja marketingowa obejmuje wiele obszarów oraz działań, które mają przyczyniać się do realizacji filozofii marketingowej, w której w centrum zainteresowania jest klient i jego potrzeby. Wieloaspektowość or..

43,20 zł 48,00 zł Netto: 41,14 zł
Marketing q lojalności

Marketing q lojalności

Lojalność jest marzeniem każdego. To taki stan, który wyklucza zdradę. W relacjach ekonomicznych, stan ów jakby genetycznie jest wykluczony. Wszak jest to „walka” rynkowa, mająca na celu zdobycie zasobów pieniężnych partnera poprzez sprzedaż. Jednak w relacjach klient-marka czy klient-firma nie chodzi dziś o akcje jednorazowe, lecz powtarzalne, czyli żeby klient stał się wierny. I w tym celu wykorzystywany jest cały arsenał narzędzi mających przekonać go do oferowanej marki, czy oferującej ją fi..

53,10 zł 59,00 zł Netto: 50,57 zł
Dziennikarstwo a public relations

Dziennikarstwo a public relations

Między dziennikarstwem a public relations istnieją wielorakie związki. Na przykład część materiałów w kampaniach public relations jest umieszczana w mediach. Dla specjalistów z dziedziny PR bardzo ważne są wiedza i umiejętności dziennikarskie. Poza tym znajomość środowiska dziennikarskiego w public relations ma kluczowe znaczenie w media relations. Punktów stycznych obu dziedzin jest znacznie więcej, o czym świadczy również to, że w uczelniach kształcących dziennikarzy są wykładane przedmioty zw..

36,00 zł 40,00 zł Netto: 34,29 zł
Public relations w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji. Sztuka komunikowania się

Public relations w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji. Sztuka komunikowania się

Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem – za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą. W związku z faktem, iż w obecnej praktyce gospodarczej Internet jest środowiskiem potrafiącym generować kryzysy i/lub dystrybuować je w sposób całkowicie niez..

52,20 zł 58,00 zł Netto: 49,71 zł
Metody zarządzania marketingowego

Metody zarządzania marketingowego

Publikacja stanowi drugi tom serii wydawniczej Metody i techniki zarządzania. Podjęto w niej problematykę metod marketingowych w zarządzaniu organizacjami. Książka jest zbiorem materiałów badawczych i dydaktycznych z zakresu metodologii marketingu, przeznaczonym zarówno dla środowiska akademickiego, jak też biznesowego. Publikacje serii wydawniczej Metody i techniki zarządzania: 2014: - Zarządzanie bezpieczeństwem. Metody i techniki - Metody zarządzania marketingowego - Metody zarządzan..

9,86 zł 58,00 zł Netto: 9,39 zł
Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrzeb na rynku kapitałowym

Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrzeb na rynku kapitałowym

Poszukiwanie kapitału niezbędnego do finansowania aktywów przedsiębiorstwa to stały element działań związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej. Firmy, szczególnie te znajdujące się w początkowej fazie swojego rozwoju, mają ograniczony dostęp do zasobów finansowych, a zapewnienie dostępności kapitału jest niejednokrotnie czynnikiem determinującym możliwość i tempo ich rozwoju. Wprawdzie współczesny rynek pieniądza i kapitału charakteryzuje się różnorodnością instrumentów finansowych, jed..

21,00 zł 42,00 zł Netto: 20,00 zł
Etyka w zawodzie specjalistów public relations

Etyka w zawodzie specjalistów public relations

Jeszcze do niedawna naturalnym było używanie określenia „etosu zawodowego” – i nie był to ani slogan reklamowy, ani komunał. Etos zawodowy odnosił się do szczególnie rozumianej rzetelności zawodowej – rzetelności, która była nie tylko wysokiej jakości pracą, umiejętnością, szeroką wiedzą, lecz wyrażała się również w poszanowaniu i pielęgnowaniu pewnego, charakterystycznego dla danego zawodu systemu wartości. Czy dzisiaj mówienie o etosie zawodowym to anachronizm? Autor: Kiedy zaczynałam zg..

38,70 zł 43,00 zł Netto: 36,86 zł
200 odpowiedzi na pytania z marketingu

200 odpowiedzi na pytania z marketingu

Książka ma charakter praktyczny i może służyć jako podręcznik uzupełniający z podstaw marketingu dla studentów kierunków zarządzania oraz ekonomii...

13,75 zł 55,00 zł Netto: 13,10 zł
Marketing w agroturystyce. Ujęcie segmentacyjne

Marketing w agroturystyce. Ujęcie segmentacyjne

Publikacja jest przeznaczona jako podręcznik akademicki dla studentów studiów licencjackich i magisterskich na kierunkach: zarządzanie, ekonomia, turystyka i rekreacja oraz nauki rolnicze, słuchaczy studiów podyplomowych, MBA oraz doktorantów. Powinna być także użyteczna dla kadry naukowej, przedstawicieli samorządu terytorialnego oraz reprezentantów branży turystycznej. Treści pracy mogą zainteresować także rolników i mieszkańców wsi w Polsce, którzy prowadzą lub zamierzają rozpocząć działalnoś..

46,80 zł 52,00 zł Netto: 44,57 zł
Przeglądasz 1 do 20 z 30 (2 stron)