Marketing

Badania marketingowe. Nowe metody badań i zastosowania

Badania marketingowe. Nowe metody b...

Badania marketingowe. Nowe metody badań i zastosowania

Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań  marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych..

54.00 zł 60.00 zł Cena netto: 51.43 zł

Kod kulturowy. Jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu

Kod kulturowy. Jak zrozumieć prefer...

Kod kulturowy. Jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, mot...

Kod kulturowy został dotychczas przetłumaczony na 12 języków (ostatnia edycja w Korei Południowej sprzedana w 250 000 egzemplarzy). Planowane jest kolejne wydanie książki w USA, m.in. w związku z premierą książki w Polsce oraz serialem Netflixa 13 kodów, 13 kultur. Książka jest lekturą obowiązkową na wielu amerykańskich uczelniach wyższych o profilu biznesowym. Co różni ludzi na całym świecie? Co takiego sprawia, że wybieramy jakiś styl życia i kupujemy takie, a nie inne rzeczy? C..

46.67 zł 54.90 zł Cena netto: 44.44 zł

Marketing mobilny

Marketing mobilny

Marketing mobilny

Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0 – gdzie użytkownik internetu może aktywnie współtworzyć i wpływać na wirtualną przestrzeń, a firmy oddziaływać marketingowo na nabywców. W przedstawionej publikacji zaprezentowane zostały wybrane aspekty marketingu mobilnego...

40.50 zł 45.00 zł Cena netto: 38.57 zł

Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty

Doskonałe Public Relations. Teorie,...

Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty

Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele:   • eksploracyjne – służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations   • eksplikacyjne – a więc wyjaśniające główne wątki w debatach wokół teorii doskonałego public relations oraz   • prognostyczne – czyli stanowiące próbę odpowiedzi na pytanie o przyszłe kierunki rozwoju teorii doskona..

46.67 zł 54.90 zł Cena netto: 44.44 zł

Sztuka prezentacji. Teoria i praktyka. Wydanie poprawione

Sztuka prezentacji. Teoria i prakty...

Sztuka prezentacji. Teoria i praktyka. Wydanie poprawione

Książka powstała z myślą o tych, którzy na co dzień dokonują prezentacji i oczekują wiedzy związanej z mechanizmami komunikacji ze sfery psychologii społecznej oraz poszukują konkretnych wskazówek związanych z jej przygotowaniem oraz realizacją. Intencją autorów było przedstawienie praktycznych wskazań poprzez pryzmat koncepcji teoretycznych. Tego typu ujęcie pozwala na wykorzystanie treści książki w wielu sytuacjach, np. prezentacji projektu, oferty handlowej czy planu działań mar..

54.00 zł 60.00 zł Cena netto: 51.43 zł

Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki

Model StoryBrand - zbuduj skuteczny...

Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki

To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie dobrane słowa, a dzięki tej książce nauczysz się, jak opowiadać o swojej marce pro..

42.41 zł 49.90 zł Cena netto: 40.40 zł

To jest marketing! Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć

To jest marketing! Nie zostaniesz z...

To jest marketing! Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się w...

# 1 Wall Street Journal Bestseller Wstęp do polskiego wydania: Jacek Kotarbiński Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć. Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat Seth Godin nauczał i inspirował miliony przed..

42.41 zł 49.90 zł Cena netto: 40.40 zł

Marketing we współczesnej gospodarce. Wybrane zagadnienia

Marketing we współczesnej gospodarc...

Marketing we współczesnej gospodarce. Wybrane zagadnienia

Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingow..

43.20 zł 48.00 zł Cena netto: 41.14 zł

Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane

Przyczepne historie. Dlaczego niekt...

Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne...

Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz – aby zostało właściwie odebrane i aby dzięki temu nastąpiło przejście od s..

50.92 zł 59.90 zł Cena netto: 48.49 zł

Jedyny podręcznik sprzedaży, jakiego potrzebujesz

Jedyny podręcznik sprzedaży, jakieg...

Jedyny podręcznik sprzedaży, jakiego potrzebujesz

Wbrew temu, co twierdzą ludzie, którzy osiągają słabe wyniki, sukces w sprzedaży nie jest wynikiem pomyślnych okoliczności. Można go osiągnąć bez względu na rynek, produkt, firmę czy konkurencję. Wszystko zależy od człowieka – od sprzedawcy. Niniejsza książka nie przypomina żadnego innego podręcznika sprzedaży. NIE jest oparta na wynikach szeroko zakrojonych, kosztownych badań przeprowadzonych przez globalną firmę doradczą. NIE jest poświęcona procedurom i metodologiom sprzedaży, mimo że po..

44.91 zł 49.90 zł Cena netto: 42.77 zł

Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju

Marketing mix produktów cukierniczy...

Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważoneg...

Książka jest pierwszą publikacją na rynku polskim z zakresu zrównoważonego marketingu mix. W opracowaniu dokonano analizy stanu wiedzy w zakresie podjętego tematu poprzez studium teoretyczne. Ponadto, oprócz rozważań teoretycznych, publikacja zawiera wyniki badań własnych przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw przemysłu cukierniczego, odnoszące się do zrównoważonego marketingu mix produktów. W książce zaprezentowano procedury postępowania dotyczące poszczególnych instrumentów marketingu mix –  p..

58.50 zł 65.00 zł Cena netto: 55.71 zł

Podręcznik coachingu

Podręcznik coachingu

Podręcznik coachingu

Coaching – najpopularniejsza i najskuteczniejsza technika zwiększania kompetencji kadr i przyspieszania rozwoju firmy Coaching stał się najpopularniejszą i najskuteczniejszą techniką w dziedzinie uczenia się i rozwoju. Menedżerom stale przypomina się o tym, jak istotny jest coaching w wydobywaniu z zespołu tego, co najlepsze, a trenerzy w swojej pracy coraz częściej wykorzystują coaching dotyczący wielu rozmaitych aspektów życia zawodowego i osobistego. Dzięki tej książce i zawartym w ..

40.41 zł 44.90 zł Cena netto: 38.49 zł

Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów

Konkurowanie przedsiębiorstw w segm...

Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów

Intensywne tempo zmian społecznych, gospodarczych i politycznych wywarło niewątpliwie istotny wpływ na procesy zachodzące w sferze konsumpcji. Znajduje to wyraz w nowych trendach konsumenckich, wyrażających się m.in. zmianami systemów wartości, oczekiwań i preferencji oraz rosnącą świadomością i siłą nabywców. Towarzyszą temu zmiany warunków realizacji potrzeb, zainteresowań, obszarów aktywności i stylów życia. Wspomniane procesy wpływają w istotny sposób na strategie i działania marketingowe..

37.80 zł 54.00 zł Cena netto: 36.00 zł

Public relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość

Public relations. Wizerunek. Reputa...

Public relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość

PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka. Celem autora jest przekazanie wiedzy, w tym wyników najnowszych badań, na temat public relations i wizerunku firm. Książka ma formę praktycznego przewodnika działań PR w zakresie współpracy ..

40.41 zł 44.90 zł Cena netto: 38.49 zł

Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords

Twoja firma w Google, czyli jak prz...

Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWor...

Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej. Niemniej zanim wyda się pieniądze na reklamę w internecie, warto poznać podstawowe zasady jak najlepszego wykorzystania AdWords –..

30.60 zł 34.00 zł Cena netto: 29.14 zł

Pokazuje 1 do 15 z 48 (4 Stron)