Twój koszyk zakupów jest pusty!
Agnieszka Lasota
54 zł
/
Cena detaliczna
81% taniej
Tematyka zawarta w książce została podzielona na cztery główne części. Część pierwsza wskazuje na najważniejsze uwarunkowania, w jakich współcześnie przedsiębiorstwom przyszło działać. W części drugiej wskazuje się na podstawowe finansowe źródła wartości przedsiębiorstwa. Źrodła organizacyjne wzrostu wartości przedsiębiorstwa stanowią treść części trzeciej książki. Zarządzanie aktywami jest skuteczne wówczas, kiedy możemy je mierzyć. Sposobom pomiaru wybranych źródeł wartości przedsiębiorstwa jest poświęcona część czwarta książki. Książka powstała jako wynik wieloletnich dyskusji prowadzonych w gronie pracowników Katedry Small Businessu oraz doświadczeń współpracy z menedżerami, analitykami oraz inwestorami, będącymi uczestnikami kolejnych edycji Podyplomowego Studium Zarządzania Wartością Firmy oraz Zarządzania Wartością Klienta przy Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej. Książka skierowana jest do wszystkich, którzy zarządzają przedsiębiorstwem, uczestniczą w budowie wartości przedsiębiorstwa, studentów ekonomicznych kierunków oraz wykładowców, którym bliska jest tematyka zarządzania przedsiębiorstwem w nowoczesnej gospodarce.
Wstęp CZĘŚĆ I. Nowe uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstwa Rozdział 1. Kilka refleksji na temat nowych źródeł wzrostu wartości przedsiębiorstwa - Andrzej Herman Rozdział 2. Przedsiębiorstwo a integracja i globalizacja - Władysław Szymański Rozdział 3. Droga złotego do euro - Grzegorz Wójtowicz Rozdział 4. Klient kapitałem przedsiębiorstwa - Barbara Dobiegała-Korona CZĘŚĆ II. Finansowe źródła wartości przedsiębiorstwa Rozdział 1. Restrukturyzacja finansowa przedsiębiorstwa metodą podnoszenia jego wartości - Leszek Pawłowicz Rozdział 2. Nowoczesna rachunkowość zarządcza jako źródło informacji do zarządzania wartością przedsiębiorstwa - Gertruda K. Świderska Rozdział 3. Modelowanie i kreowanie wzrostu wartości firmy - Zbigniew Krysiak Rozdział 4. Niematerialne źródła wartości przedsiębiorstwa - Monika Marcinkowska Rozdział 5. Wartość dla klientów generatorem wartości przedsiębiorstwa - Barbara Dobiegała-Korona CZĘŚĆ III. Organizacyjne źródła wartości przedsiębiorstwa Rozdział 1. Systemy zarządzania wiedzą warunkiem wzrostu wartości firmy - Wiesław M. Grudzewski, Irena K. Hejduk Rozdział 2. Wpływ jakości nadzoru korporacyjnego na wartość spółki - Jan K. Solarz Rozdział 3. Procesowe zarządzanie przedsiębiorstwem - Dorota Bachman Rozdział 4. Konkurowanie czasem w świetle innych koncepcji zarządzania - Aleksandra Laskowska-Rutkowska Rozdział 5. Zarządzanie wiedzą o kliencie źródłem wartości przedsiębiorstwa - Sylwia Sobolewska CZĘŚĆ IV. Pomiar wybranych źródeł wartości przedsiębiorstwa Rozdział 1. Kreacja wartości przedsiębiorstwa i metody pomiaru - Andrzej Cwynar, Wiktor Cwynar Rozdział 2. Klasyfikacja metod oceny opłacalności przedsięwzięcia inwestycyjnego - Waldemar Rogowski Rozdział 3. Metody pomiaru wartości marki - Piotr Polański Rozdział 4. Wartość portfela klientów - aspekt teoretyczny - Tymoteusz Doligalski Notki o autorach
Barbara Dobiegała-Korona prof. dr hab. w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, Kierownik Katedry Marketingu, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, najdłużej zawodowo związana ze Szkołą Główną Handlową. Obecnie Kierownik Katedry Marketingu w SGH. Odbywała staże naukowe w USA, Wielkiej Brytanii i Belgii, w dziedzinie nowoczesnych treści i metod nauczania dyscyplin biznesowych. Autorka i współautorka ponad 30 książek i około 200 artykułów w czasopismach naukowych. Kierownik Studiów Podyplomowych Zarządzanie Wartością Przedsiębiorstwa (V i VIII edycja) oraz Zarządzanie Wartością Klienta. Publikacje koncentrują się w nurcie nowoczesnych metod zarządzania przedsiębiorstwem, a w ostatnich latach zarządzania wartością klienta.
Andrzej Herman redakcja naukowa
prof. dr hab., dyrektor Instytutu Zarządzania Wartością (IZW) Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Poradnik przedstawia optymalny klimat szkoły, który sprzyja efektywnemu uczeniu się. Szkoła ukazana za pomocą metafory drzewa skupia w sobie wiele komponentów, z których każdy odgrywa konkretną rolę w zapewnieniu uczniom dobrostanu – zarówno w perspektywie „tu i teraz”, jak i w odniesieniu do przyszłości (i dorosłości). Ustalenia teoretyczne wsparte są solidnie opracowaną obudową metodyczną w postaci scenariuszy i kart pracy. Dzięki temu poradnik jest materiałem, który nie tylko może z..
37.80 zł 42.00 zł Cena netto: 36.00 zł
Monografia zawiera teoretyczne rozważania na temat uwarunkowań bezpieczeństwa personalnego w aspekcie zagrożenia zamachami. Autor przedstawia także elementy dobrych praktyk w reagowaniu wraz z możliwościami ich implementacji do budowania rekomendowanych modeli zachowań w czasie ataków. Częścią główną publikacji są rozdziały poświęcone wybranym metodom działania sprawców zamachów na życie i zdrowie. Składają się one z opisu charakteru i natury ataków, analiz oraz wniosków ze studium przypadkó..
61.20 zł 68.00 zł Cena netto: 58.29 zł
Publikacja stanowi kompendium wiedzy niezbędnej w prowadzeniu działań taktycznych lekkiej piechoty. Dzięki kompaktowej formie wydania, dowódca pododdziału będzie mógł wykorzystać w procesie planowania i przygotowania do wykonania zadania, co w warunkach dużych obciążeń (brak snu, zmęczenie i stres) może zadecydować o powodzeniu misji.W zamyśle autorów podręcznik może również stanowić skuteczne narzędzie w procesie systematyzacji i utrwalenia posiadanej wiedzy w zakresie TTPs (Tactics, Techniques..
53.10 zł 59.00 zł Cena netto: 50.57 zł
Autorzy omówili podstawowe elementy niezbędne w ramach podstawowego szkolenia taktycznego żołnierza i pododdziału do szczebla sekcji ogniowej. W przygotowaniu publikacji oparto się na dostępnej literaturze przedmiotu, wykorzystując w tym zakresie doświadczenia sił zbrojnych NATO: USA, Kanady, Wielkiej Brytanii, Francji oraz Wojska Polskiego. Po raz pierwszy autorzy sięgnęli również po szeroko cytowaną w pracy literaturę w języku rosyjskim (byłe ZSRR, Federacja Rosyjska) oraz z Ukrainy i Białorus..
54.00 zł 60.00 zł Cena netto: 51.43 zł
Karty przeznaczone są dla psychologów, terapeutów, socjoterapeutów, pedagogów do pracy indywidualnej i grupowej z dziećmi, a także dla nauczycieli podczas lekcji wychowawczych, czy zajęć świetlicowych. Materiały te z powodzeniem mogą być wykorzystywane przez rodziców i opiekunów, którzy chcieliby pomóc dzieciom w lepszym odkrywaniu świata własnych emocji, myśli i zachowań, ale nie potrafią z dziećmi o tym rozmawiać.Teczka zawiera:- 55 kart (18 kolorowych, pokazowych, laminowanych) oraz 37 czarno-..
58.50 zł 65.00 zł Cena netto: 55.71 zł
FBI jest prestiżową służbą specjalną o światowej renomie w zakresie pracy śledczej. Jako awangardowa agencja sięga po najnowsze osiągnięcia naukowe, rozwiązania taktyczne i technologiczne oraz zatrudnia profesjonalistów z wielu obszarów wiedzy naukowej. Prezentowana monografia odsłania kulisy pracy FBI i stanowi kompendium wiedzy na temat metodyki przesłuchiwania świadków i podejrzanych. Jest to pierwsza tego rodzaju publikacja na polskim rynku wydawniczym. W monografii zaprezentowano w sposób p..
72.00 zł 80.00 zł Cena netto: 68.57 zł