Twój koszyk zakupów jest pusty!
Brunon Hołyst
211.50 zł
/
Cena detaliczna
10% taniej
Książka jest zbiorem najnowszej wiedzy dotyczącej inteligencji emocjonalnej liderów współczesnych przedsiębiorstw zarówno publicznych jak i prywatnych. Szczególną rolę w niej nadano relacjom pracodawca - mężczyzna (lider), pracodawca - kobieta (lider). Odnosi się to zarówno do warstwy zarządczej jak i finansowej oraz kształtowania współczesnego rynku pracy.
Table of contents:
Introduction
1. Business leader – the leader 1.1. Leadership in organization 1.2. Typologies of leadership styles 1.3. The ability to create leaders as the competence of the leaders of the organization 1.4. The business leader of a modern enterprise
2. Building the organizational culture of contemporary enterprises
2.1. The concept of new economy 2.2. Characteristics of organizational culture 2.3. A culture of an open mind in contemporary enterprises
3. Business leader – promoter of changes
3.1. Subject and scope of changes 3.2. Types of changes 3.3. Change management in the functioning process of a modern enterprise 3.4. Changes taking place in the company and their impact on human capital
4. Creating a coaching culture
4.1. The concept of coaching 4.2. Premises for coaching usage 4.3. Effective coaching 4.4. Coaching participants 4.5. The ability to create a coaching culture
5. Delegation of empowerment and empowerment as a method of increasing employee involvement
5.1. The concept of delegating rights 5.2. The process of delegating rights 5.3. Conditions for delegating rights 5.4. Conditions for effective posting 5.5. Empowerment – change for the better
6. Talent management as a response to contemporary problems of the labor market
6.1. Necessity to manage talents in contemporary enterprises 6.2. The concept of talent and talent management 6.3. Importance of recruitment in the talent management process 6.4. Remedy for staffing problems of modern enterprises 6.5. Talent management in contemporary enterprises
7. Emotional integrity of the business leader
7.1. The concept and meaning of emotional intelligence 7.2. Emotional intelligence and gender
8. Leader and gender – women and men in business
8.1. The influence of women on business 8.2. A woman in business 8.3. Male and feminine management styles 8.4. Styles of management in uncertain times 8.5. Efficiency increase through diversity
9. Women in managerial positions
9.1. Description of the research sample and description of enterprises 9.2. The process of research 9.3. Results of research – the analysis
Conclusion Literature List of figures and tables
Mariola Dźwigoł-Barosz
Publikacja stanowi kompendium wiedzy niezbędnej w prowadzeniu działań taktycznych lekkiej piechoty. Dzięki kompaktowej formie wydania, dowódca pododdziału będzie mógł wykorzystać w procesie planowania i przygotowania do wykonania zadania, co w warunkach dużych obciążeń (brak snu, zmęczenie i stres) może zadecydować o powodzeniu misji.W zamyśle autorów podręcznik może również stanowić skuteczne narzędzie w procesie systematyzacji i utrwalenia posiadanej wiedzy w zakresie TTPs (Tactics, Techniques..
49.50 zł 55.00 zł Cena netto: 47.14 zł
Poradnik dostarczy pracownikom działów personalnych wiedzy i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy, pozwalających sprostać nowym wymaganiom w zakresie ochrony danych osobowych. Omówione zostały zatem typowe dla działów personalnych procesy przetwarzania danych osobowych, od rekrutacji do rozwiązania umowy o pracę. Czytelnicy znajdą tu wzorcową dokumentację spełniającą wymagania nowych regulacji. Poradnik zawiera także komentarz dotyczący współpracy pomiędzy organizacjami związkowymi a pracodaw..
45.00 zł 50.00 zł Cena netto: 42.86 zł
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania koniecz..
Książka skierowana jest do nauczycieli języka polskiego, zawiera zbiór 30 scenariuszy z kartami pracy czy prezentacjami. Dodatkowo, przy każdej epoce, znajduje się sprawdzian (można go zastosować również jako ćwiczenie lub pracę domową) i podsumowanie do matury – z zaznaczonymi nawiązaniami z innych okresów literackich. W sprawdzianach dominują pytania otwarte i raczej problemowe – zawsze po to, by zmotywować ucznia do samodzielnego myślenia. Z drugiej strony wprowadzono także typowe egzami..
40.50 zł 45.00 zł Cena netto: 38.57 zł
Książka przedstawia najnowszą wiedzę o mózgu, zanalizowaną w kontekście psychoterapii i odpowiada na pytania: czy psychoterapia zmienia mózg oraz które z metod i technik terapii najskuteczniej aktywizują mózg, mogąc być tym samym efektywnymi „leczniczo”. Jest to drugie, uzupełnione wydanie cieszącej się dużym zainteresowaniem czytelników książki z 2016 roku. Książka składa się z dziesięciu rozdziałów, dotyczących kolejno: neuroplastyczności mózgu i j..
70.20 zł 78.00 zł Cena netto: 66.86 zł
Układ podręcznika oparty został na obowiązującym programie nauczania przedmiotu Reklama dla szkoły średniej, rozszerzonym o zagadnienia występujące w programie szkół policealnych o profilu reklamowym, a także treści uzupełniające. Podręcznik składa się z jedenastu rozdziałów. Podręcznik dopuszczony do użytku szkolnego przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania. Nr dopuszczenia 24/06..
24.30 zł 27.00 zł Cena netto: 23.14 zł