• Globalna transformacja biznesu i społeczeństwa

Globalna transformacja biznesu i społeczeństwa

  • Autor: Mario Raich, Simon L. Dolan, Jan Klimek
  • Wydawca: Difin
  • ISBN: 978-83-7641-453-9
  • Data wydania: 2011
  • Liczba stron/format: 351/B5
  • Oprawa: miękka

Cena detaliczna

  • 75.00 zł

    67.50 zł

  • 10% taniej

  • Darmowa dostawa od 200 zł
  • Wysyłka w ciągu 24h
  • Cena netto: 64.29 zł

Dostępność: Duża ilość na magazynie

Mario Raich:

Jeśli nie chcemy opuścić naszego wspaniałego świata, jeśli wciąż chcemy cieszyć się naszą błękitną planetą i zachować ją dla przyszłych pokoleń, jeśli nie chcemy jej zniszczyć dla krótkotrwałego zysku i wymienić żywe krajobrazy na abstrakcyjne konta bankowe, musimy pokonać powszechny egocentryzm ludzi, którzy dbają tylko o siebie i są gotowi poświęcić wszystko dla własnej korzyści. Przyszłość naszej planety jest w naszych rękach, możemy zmienić przeznaczenie naszego gatunku. Zacznijmy od budowy nowego społeczeństwa już teraz! Wszyscy jesteśmy dziećmi słońca, które przeszły długą ewolucję od prostych form życia w istoty bardzo złożone, aby stać się łącznikiem pomiędzy materią i światem duchowym. Zacznijmy korzystać z energii wzajemnego partnerstwa, aby utworzyć nowy świat dla naszego gatunku.

Simon L. Dolan:

Globalny kryzys gospodarczy, nieprzewidziane katastrofy ekologiczne, wykorzystanie internetu i nowych technologii do obalenia rządów – to tylko kilka przykładów omawianych w tej książce przyszłości. Żyjemy w świecie transformacji, a jutro będzie zupełnie inne od tego, co otacza nas obecnie. Ta niezwykła książka będzie fascynująca dla każdego zainteresowanego przyszłością świata. Definiując i omawiając 6 kluczowych obszarów: społeczeństwo, religie, środowisko naturalne, naukę i technikę oraz biznes i politykę, autorzy rysują mapę przyszłości. Badają, jak nieoczekiwane zmiany przekształcają społeczny i biznesowy krajobraz XXI wieku. Autorzy do stworzenia tej książki zaprosili ekspertów i specjalistów z całego świata, tworząc w ten sposób wirtualny zespół działający na wszystkich kontynentach.

Jan Klimek:

Nadszedł czas budowania mostów strategicznych między środowiskiem akademickim a światem biznesu, pomiędzy różnymi gałęziami przemysłu, pomiędzy regionami i w końcu pomiędzy wysokimi technologiami a talentami ludzi. Może to zaowocować powstaniem zrównoważonej gospodarki oraz bardzo stabilnego i równego społeczeństwa. Żyjemy w świecie ulotnym, którego naturalną cechą jest wysoki stopień niepewności, jednak ten świat coraz szybciej zaczyna reagować na zmiany, jest coraz bardziej elastyczny. Wszystkie zmiany zaczynają się w nas samych, mają swój początek w nastawieniu i dążeniu do nowego sposobu myślenia. Aby odnieść sukces w realizacji prawdziwie wielkich i różnorodnych projektów, najpierw należy mieć prawdziwie wielkie i różnorodne marzenia. To jest właśnie istota nowej rzeczywistości i sposób na przekraczanie granic.
 

Spis treści:

Przedmowa

Podziękowania

Wstęp

1. Wprowadzenie

2. Kluczowe problemy na drodze do stabilnej przyszłości

2.1. Społeczeństwo
2.2. Kultura
2.3. Światopogląd i religia
2.4. Środowisko naturalne
2.5. Nauka i technologia
2.6. Biznes i praca
2.7. Sztuka we współczesnym świecie
2.8. Konieczność rozwiązań kompleksowych

3. Pomysły rozwiązań

3.1. Przekroczyć granice
3.2. Świat wiedzy
3.3. Społeczeństwo i polityka
3.4. Uniwersalne wartości ogólnoludzkie
3.5. Jak żyć i pracować?

4. W kierunku przedsiębiorczości i innowacji społecznej

4.1. Wejście w erę wiedzy
4.2. Poza granice przedsiębiorczości biznesowej i innowacji
4.3. Przekroczyć granice tradycyjnych wzorców zarządzania
4.4. Zmiana kultury organizacji
4.5. Przekroczyć granice tradycyjnego przywództwa

5. Społeczna odpowiedzialność biznesu

5.1. SOB – co to jest?
5.2. Trochę historii
5.3. Warstwa etyczna problematyki
5.4. Społeczna odpowiedzialność biznesu w wymiarze lokalnym i międzynarodowym
5.5. Różne postrzeganie tego samego
5.6. Refleksje końcowe

6. Czas działania

Zakończenie

Bibliografia

Spis rysunków

Spis tabel

Sylwetki autorów

Napisz opinię

Uwaga: HTML nie jest przetłumaczalny!
    Zły           Dobry

Najczęściej kupowane