Twój koszyk zakupów jest pusty!
Brunon Hołyst
211.50 zł
/
Cena detaliczna
50% taniej
Książka przedstawia bogatą problematykę wykorzystania w gospodarce nowoczesnych systemów elektronicznego biznesu. Traktuje o genealogii, rozwoju i warunkach funkcjonowania usług elektronicznego biznesu - zarówno w relacjach pomiędzy firmami, jak i w stosunkach firm z indywidualnym klientem. Analizowane są też narzędzia marketingu internetowego i otoczenia elektronicznego biznesu w postaci systemów elektronicznej administracji publicznej. W książce analizowane są też narzędzia marketingu internetowego i otoczenie elektronicznego biznesu w postaci systemów elektronicznej administracji publicznej oraz systemów umacniających pozycję e-biznesu w społeczeństwie (elektronicznych szkoleń i pracy na odległość). Podstawową tezą jest dowiedzenie nieuchronności rozwoju elektronicznego biznesu w gospodarce wspieranej najnowszymi technologiami informacyjnymi, zintegrowanymi z systemami tradycyjnymi firm. Powyższa teza jest weryfikowana licznymi zestawieniami statystycznymi oraz badaniami własnymi wybranych branż usługowych (turystyka, nieruchomości, aukcje) oraz wsparta analizą literaturową i własnymi doświadczeniami.
Spis treści:
Wprowadzenie Rozdział 1. Idea i rozwój zjawiska biznesu elektronicznego 1.1. Pojęcia i typologie elektronicznego biznesu 1.2. Powstanie i ewolucja systemów elektronicznego biznesu 1.3. Biznes elektroniczny w wymiarze międzynarodowym 1.4. Infrastruktura technologiczna elektronicznego biznesu 1.5. Przesłanki tworzenia, zalety i wady elektronicznego biznesu 1.6. Biznes elektroniczny w Polsce na tle tendencji światowych Rozdział 2. Transakcje w elektronicznym biznesie 2.1. Charakterystyka obszarów transakcji w elektronicznym biznesie 2.2. Transakcje pomiędzy przedsiębiorstwami w elektronicznym biznesie 2.3. Transakcje pomiędzy przedsiębiorstwem a klientem w elektronicznym biznesie 2.4. Charakterystyka i funkcjonowanie sklepów internetowych 2.5. Klienci sklepów elektronicznych i ich zakupy Rozdział 3. Marketing w sieci 3.1. Internet w promocji uzupełniającej 3.2. Wykorzystanie poczty elektronicznej w marketingu internetowym 3.3. Narzędzia wspomagające public relations 3.4. Narzędzia wspomagające komunikację w marketingu call center 3.5. Ocena skuteczności narzędzi promocji poprzez Internet Rozdział 4. Projektowanie stron internetowych dla działalności gospodarczej 4.1. Analiza zagadnienia i tworzenie założeń witryn internetowych 4.2. Zasady projektowania grafiki i struktury informacyjnej witryn internetowych 4.3. Zasady projektowania nawigacji na stronach internetowych 4.4. Zasady ogólne wdrażania stron internetowych 4.5. Zasady budowy strategii marketingowej stron internetowych 4.6. Ramowe założenia eksploatacji, rozwoju i utrzymania stron internetowych Rozdział 5. Badanie stanu i rozwoju systemów elektronicznego biznesu w wybranych sektorach w Polsce 5.1. Metodyka postępowania badawczego 5.2. Analiza możliwości zastosowania systemów elektronicznego biznesu w turystyce 5.3. Ocena zastosowań biznesu elektronicznego w handlu nieruchomościami 5.4. Analiza rozwiązań elektronicznego biznesu w tworzeniu i funkcjonowaniu aukcji internetowych Rozdział 6. Kształtowanie społeczeństwa informacyjnego - społeczno-instytucjonalnego otoczenia elektronicznego biznesu 6.1. Podstawowe założenia społeczeństwa informacyjnego 6.2. Systemy elektronicznego kształcenia i elektronicznej pracy 6.3. Formy budowania wirtualnych społeczności 6.4. Budowa i funkcjonowanie systemów elektronicznej administracji publicznej Zakończenie - bariery rozwoju e-biznesu w Polsce i sposoby ich pokonania Literatura Spis rysunków Spis tabel
Witold Chmielarz
prof. dr hab., wieloletni pracownik Katedry Systemów Informacyjnych Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych UW, doktor nauk o organizacji i zarządzaniu - rozprawa o możliwościach użycia modelowania matematycznego w zarządzaniu gospodarczym, habilitacja z nauk ekonomicznych o aspekcie modelowym tworzenia systemów informatycznych wspomagających zarządzanie. Główne pole zainteresowań - informatyka ekonomiczna. Autor ponad 140 publikacji i opracowań naukowych, w tym licznych książek oraz artykułów poświęconych tematyce zastosowań systemów informatycznych w gospodarce, szczególnie najnowszych technologii informacyjnych, rynków elektronicznych i elektronicznej bankowości.
Książka poświęcona jest analizie zastosowania interwencji poznawczo-behawioralnych jako strategii wspomagających proces redukcji masy ciała. Terapia poznawczo-behawioralna jest uznawana za jedno z najbardziej skutecznych podejść w leczeniu otyłości oraz innych zaburzeń psychicznych jej towarzyszących.W części teoretycznej monografii zostały przybliżone kwestie złożonych przyczyn oraz konsekwencji nadmiaru kilogramów. Poszczególne rozdziały książki koncentrują się zarówno na uwarunkowaniach psych..
58.50 zł 65.00 zł Cena netto: 55.71 zł
Dzięki tej książce ci, dla których prawidłowy rozwój dziecka jest priorytetem, będą mogli właściwie ten proces kształtować i wspierać. Autorka, opierając się na swoim długoletnim doświadczeniu terapeutycznym, proponuje scenariusze zabaw z dziećmi, zogniskowane wokół zasadniczych obszarów rozwojowych. Omawia i prezentuje zabawy, które rozwijają i kształtują różnego rodzaju kompetencje u dzieci, stymulują sprawność fizyczną, rozwijają kompetencje społeczne, kreatywność i samoświadomość...
37.80 zł 42.00 zł Cena netto: 36.00 zł
Poradnik dostarczy pracownikom działów personalnych wiedzy i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy, pozwalających sprostać nowym wymaganiom w zakresie ochrony danych osobowych. Omówione zostały zatem typowe dla działów personalnych procesy przetwarzania danych osobowych, od rekrutacji do rozwiązania umowy o pracę. Czytelnicy znajdą tu wzorcową dokumentację spełniającą wymagania nowych regulacji. Poradnik zawiera także komentarz dotyczący współpracy pomiędzy organizacjami związkowymi a pracodaw..
45.00 zł 50.00 zł Cena netto: 42.86 zł
Psychoedukacja jest jedną z kluczowych metod terapeutycznych na początkowym etapie terapii. Jej znaczenie w leczeniu osób uzależnionych od alkoholu jest ogromne. Dzięki niej pacjent staje się współodpowiedzialny za własne leczenie, a zdobywana wiedza ułatwia identyfikację z własną chorobą oraz buduje motywację do dalszego leczenia. Tylko jak tego dokonać? Każdy terapeuta doskonale zdaje sobie sprawę, jak ogromnego wysiłku wymaga jego praca.Książka będąca efektem wieloletniej ..
36.00 zł 40.00 zł Cena netto: 34.29 zł
Książkę napisana została z myślą o nauczycielach i terapeutach pracujących z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w nauce. Można w niej znaleźć programy rewalidacji, które pomogą w codziennych obowiązkach oraz scenariusze zajęć z opracowanymi kartami pracy gotowymi do wykorzystania podczas terapii z podziałem na zaburzone funkcje: - wzrokową, - słuchowo-językową, - koordynację wzrokowo-ruchową oraz dla uczniów z innymi zaburzeniami m.in. zes..
49.50 zł 55.00 zł Cena netto: 47.14 zł
Publikacja uwzględnia zakres wiedzy w ramach programów dydaktycznych wydziałów prawa, administracji i nauk o bezpieczeństwie. Autorami poszczególnych tekstów są doświadczeni praktycy i naukowcy z danej dziedziny naukowej. Struktura książki różni się nieco od powszechnie przyjętych układów w innych publikacjach. Obszernie bowiem uwzględniono statystykę kryminalną w Polsce, przestępstwa z nienawiści, podkultury przestępcze, profil sprawców i ofiar przestępstw rozbójniczych, przestępczość nieletnic..
54.00 zł 60.00 zł Cena netto: 51.43 zł