Twój koszyk zakupów jest pusty!
58,50 zł
76,50 zł
49,50 zł
40,50 zł
/
Cena detaliczna
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27.50 zł
50% taniej
Książka przedstawia bogatą problematykę wykorzystania w gospodarce nowoczesnych systemów elektronicznego biznesu. Traktuje o genealogii, rozwoju i warunkach funkcjonowania usług elektronicznego biznesu - zarówno w relacjach pomiędzy firmami, jak i w stosunkach firm z indywidualnym klientem. Analizowane są też narzędzia marketingu internetowego i otoczenia elektronicznego biznesu w postaci systemów elektronicznej administracji publicznej. W książce analizowane są też narzędzia marketingu internetowego i otoczenie elektronicznego biznesu w postaci systemów elektronicznej administracji publicznej oraz systemów umacniających pozycję e-biznesu w społeczeństwie (elektronicznych szkoleń i pracy na odległość). Podstawową tezą jest dowiedzenie nieuchronności rozwoju elektronicznego biznesu w gospodarce wspieranej najnowszymi technologiami informacyjnymi, zintegrowanymi z systemami tradycyjnymi firm. Powyższa teza jest weryfikowana licznymi zestawieniami statystycznymi oraz badaniami własnymi wybranych branż usługowych (turystyka, nieruchomości, aukcje) oraz wsparta analizą literaturową i własnymi doświadczeniami.
Spis treści:
Wprowadzenie Rozdział 1. Idea i rozwój zjawiska biznesu elektronicznego 1.1. Pojęcia i typologie elektronicznego biznesu 1.2. Powstanie i ewolucja systemów elektronicznego biznesu 1.3. Biznes elektroniczny w wymiarze międzynarodowym 1.4. Infrastruktura technologiczna elektronicznego biznesu 1.5. Przesłanki tworzenia, zalety i wady elektronicznego biznesu 1.6. Biznes elektroniczny w Polsce na tle tendencji światowych Rozdział 2. Transakcje w elektronicznym biznesie 2.1. Charakterystyka obszarów transakcji w elektronicznym biznesie 2.2. Transakcje pomiędzy przedsiębiorstwami w elektronicznym biznesie 2.3. Transakcje pomiędzy przedsiębiorstwem a klientem w elektronicznym biznesie 2.4. Charakterystyka i funkcjonowanie sklepów internetowych 2.5. Klienci sklepów elektronicznych i ich zakupy Rozdział 3. Marketing w sieci 3.1. Internet w promocji uzupełniającej 3.2. Wykorzystanie poczty elektronicznej w marketingu internetowym 3.3. Narzędzia wspomagające public relations 3.4. Narzędzia wspomagające komunikację w marketingu call center 3.5. Ocena skuteczności narzędzi promocji poprzez Internet Rozdział 4. Projektowanie stron internetowych dla działalności gospodarczej 4.1. Analiza zagadnienia i tworzenie założeń witryn internetowych 4.2. Zasady projektowania grafiki i struktury informacyjnej witryn internetowych 4.3. Zasady projektowania nawigacji na stronach internetowych 4.4. Zasady ogólne wdrażania stron internetowych 4.5. Zasady budowy strategii marketingowej stron internetowych 4.6. Ramowe założenia eksploatacji, rozwoju i utrzymania stron internetowych Rozdział 5. Badanie stanu i rozwoju systemów elektronicznego biznesu w wybranych sektorach w Polsce 5.1. Metodyka postępowania badawczego 5.2. Analiza możliwości zastosowania systemów elektronicznego biznesu w turystyce 5.3. Ocena zastosowań biznesu elektronicznego w handlu nieruchomościami 5.4. Analiza rozwiązań elektronicznego biznesu w tworzeniu i funkcjonowaniu aukcji internetowych Rozdział 6. Kształtowanie społeczeństwa informacyjnego - społeczno-instytucjonalnego otoczenia elektronicznego biznesu 6.1. Podstawowe założenia społeczeństwa informacyjnego 6.2. Systemy elektronicznego kształcenia i elektronicznej pracy 6.3. Formy budowania wirtualnych społeczności 6.4. Budowa i funkcjonowanie systemów elektronicznej administracji publicznej Zakończenie - bariery rozwoju e-biznesu w Polsce i sposoby ich pokonania Literatura Spis rysunków Spis tabel
Witold Chmielarz
prof. dr hab., wieloletni pracownik Katedry Systemów Informacyjnych Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych UW, doktor nauk o organizacji i zarządzaniu - rozprawa o możliwościach użycia modelowania matematycznego w zarządzaniu gospodarczym, habilitacja z nauk ekonomicznych o aspekcie modelowym tworzenia systemów informatycznych wspomagających zarządzanie. Główne pole zainteresowań - informatyka ekonomiczna. Autor ponad 140 publikacji i opracowań naukowych, w tym licznych książek oraz artykułów poświęconych tematyce zastosowań systemów informatycznych w gospodarce, szczególnie najnowszych technologii informacyjnych, rynków elektronicznych i elektronicznej bankowości.
Karty przeznaczone są dla psychologów, terapeutów, socjoterapeutów, pedagogów do pracy indywidualnej i grupowej z dziećmi, a także dla nauczycieli podczas lekcji wychowawczych, czy zajęć świetlicowych. Materiały te z powodzeniem mogą być wykorzystywane przez rodziców i opiekunów, którzy chcieliby pomóc dzieciom w lepszym odkrywaniu świata własnych emocji, myśli i zachowań, ale nie potrafią z dziećmi o tym rozmawiać.Teczka zawiera:- 55 kart (18 kolorowych, pokazowych, laminowanych) oraz 37 czarno-..
63.00 zł 70.00 zł Cena netto: 60.00 zł
Książka poświęcona jest zagadnieniom przeciwdziałania przez zorganizowane grupy przestępcze i organizacje terrorystyczne czynnościom operacyjno-rozpoznawczym i procesowym prowadzonym przez służby państw w celu ich rozbicia. Opracowanie przedstawia zasadnicze aspekty techniki przestępczej zmierzającej do ukrycia majątku związanego z przestępstwem. W publikacji scharakteryzowano możliwe sposoby działań przestępczych zmierzające do uniemożliwienia organom ścigania identyfikacji i lokalizacji mieni..
67.50 zł 75.00 zł Cena netto: 64.29 zł
Karty pracy zawierają zadania nawiązujące do wymagań i sytuacji życia codziennego. Mają one na celu usprawnianie: - funkcji wykonawczych – umożliwiają m.in. zaplanowanie dnia, monitorowanie codziennych obowiązków i wykonywanie ich chronologicznie (przygotowanie planów posiłków, miesięcznego budżetu). Dzięki nim można wyhamować niewskazane reakcje, czy też zmienić zachowanie, gdy nie przynosi pożądanych efektów. Angażują elastyczność poznawczą i funkcje językowe. - procesów..
45.00 zł 50.00 zł Cena netto: 42.86 zł
Pierwsza na rynku polskim książka poświęcona prognozowaniu zagrożeń terrorystycznych, a równocześnie jedna z nielicznych dotyczących prognozowania zagrożeń dla bezpieczeństwa. Autor podkreśla w niej powiązania pomiędzy nauką a praktyką, stąd m.in. obszerne wykorzystanie dorobku amerykańskiej szkoły analizy wywiadowczej, która w modelowy sposób łączy teorię naukową i znaczenie utylitarne. Publikacja może być wykorzystana w charakterze swoistego podręcznika tworzenia analiz i prognoz strategiczn..
Publikacja będzie służyć wsparciem dla dorosłych osób z afazją na niełatwej drodze do odzyskania utraconej sprawności językowej. Zaburzenia afatyczne mogą pojawić się między innymi po przebytym udarze mózgu czy urazie głowy, występują więc stosunkowo często. Chorzy z afazją wymagają intensywnej, nierzadko wielomiesięcznej, rehabilitacji logopedycznej. Autor – logopeda pracujący na co dzień z pacjentami z afazją – zdaje sobie sprawę, jak ważną rolę w tym procesie odgr..
49.50 zł 55.00 zł Cena netto: 47.14 zł
Zagrożonym stało się życie współczesnego człowieka, kultura będąca jego wytworem, społeczeństwo, w którym żyje, państwo, którego powinnością jest zapewnienie bezpieczeństwa, kontynent, na którym przebywa i glob, gdzie zaistniało życie. Zagrożenia początkowo mało znaczące, obecnie stały się tak istotne, że człowiek zamiast czerpać radość z życia wśród tych wszystkich dóbr, które sobie wytworzył i świata, który sobie podporządkował, poczuł strach i ułomność swojej potęgi. Książka jest kon..
53.10 zł 59.00 zł Cena netto: 50.57 zł