• Sensotwórczość  7 sposobów tworzenia wartości w zespole i w organizacji

Sensotwórczość 7 sposobów tworzenia wartości w zespole i w organizacji

  • Autor: Joanna Heidtman Piotr Piasecki
  • Wydawca: MT Biznes
  • ISBN: 978-83-8087-099-4
  • Data wydania: 2017
  • Liczba stron/format: 288/b5
  • Oprawa: miękka

Cena detaliczna

  • 39.00 zł

    35.10 zł

  • 10% taniej

  • Darmowa dostawa od 200 zł
  • Wysyłka w ciągu 24h

Dostępność: Duża ilość w magazynie

Sensotwórczość to książka, która pokazuje, jak doskonalić działanie jednostek, zespołów i organizacji. Pomaga
w rozwiązywaniu problemów, z jakimi borykają się liderzy współczesnych firm i członkowie zespołów. Doktorzy biznesu Joanna Heidtman i Piotr Piasecki biorą pod lupę siedem kluczowym obszarów, które we współczesnych organizacjach stanowią fundament sukcesu, ale są też źródłem największych wyzwań. Dokonując wielostronnej analizy i korzystając
z własnej wieloletniej praktyki, wskazują na sposoby otwierania nowych możliwości efektywnego działania, pokonywania konkurencji, a nade wszystko autentycznego zaangażowania potencjału pracowników wiedzy.

Sensotwórczość to idea nadawania sensu działaniu - zarówno jednostkowemu, jak i organizacyjnemu. Współcześni pracownicy wiedzy nie chcą pracować w miejscach z pozoru nowoczesnych, a w rzeczywistości przypominających obozy pracy podporządkowane partykularnym interesom. Dlatego warto przyjrzeć się własnemu działaniu, zespołowi czy całej organizacji pod kątem "sensotwórczości" - tego, czy i jak można zwiększyć spójność działania, komunikacji, celów
i rozwoju, by ostatecznie tworzyć autentyczną wartość dla klientów, pracowników, akcjonariuszy i społeczeństwa.

Książka jest tak skonstruowana, aby czytelnik mógł odwoływać się na bieżąco do swojego własnego świata, który tworzy i w którym funkcjonuje zawodowo albo prywatnie (jako jednostka, członek zespołu lub organizacji). Dzięki temu może on sukcesywnie poddawać refleksji wszelkie własne i cudze działania. W każdym rozdziale można znaleźć problemy do rozważenia, wskazówki oraz elementy praktyczne do zastosowania.
 

Joanna Heidtman

psycholog i socjolog, trener biznesu, doradca, coach, wykładowca akademicki. Wiedzę  i doświadczenie zdobywała m.in. w University of South Carolina i Cornell University w USA. Jest współzarządzającym  w firmie Heidtman & Piasecki (Businessdoctors) i współzałożycielem Fundacji na rzecz Kapitału Intelektualnego, wykładowcą SWPS i Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera.
Od wielu lat realizuje projekty głębokiej diagnozy kultury organizacyjnej, rozwoju przywództwa oraz umiejętności  i kompetencji menedżerskich. Jako coach pracuje indywidualnie z menedżerami wyższego szczebla, specjalistami i szefami zespołów projektowych. Jej publikacje pojawiały się w magazynach: "Harvard Business Review Polska", "Marketing & More", "Think Tank", "Sens", "Charaktery", "Coaching" i "Leader's Magazine". Współpracuje jako ekspert z telewizją TVN, TVN24 oraz TVN 24 BiŚ.
Jej pasje to podróże po Azji, przyglądanie się ludziom różnych kultur i fotografia socjologiczna.


Piotr Piasecki

ekspert zarządzania i przywództwa, konsultant, trener. Jest współzarządzającym w firmie Heidtman & Piasecki  (Businessdoctors), pracował wiele lat w biznesie.  Specjalizuje się w zmianach organizacyjnych i planowaniu strategii. Jako konsultant i coach wspomaga menedżerów w osiąganiu celów i rozwoju przywództwa. Prowadzi i publikuje badania w zakresie Lifelong Learning i Kapitału Intelektualnego. Jest współzałożycielem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych i Fundacji na rzecz Kapitału Intelektualnego. Na co dzień zaangażowany aktywista społeczny i ekspert sektora usług rozwojowych


Napisz opinię

Uwaga: HTML nie jest przetłumaczalny!
    Zły           Dobry

Najczęściej kupowane