• Biznesplan. Pytania i odpowiedzi

Biznesplan. Pytania i odpowiedzi

  • Autor: Tomasz Hermaniuk
  • Wydawca: Difin
  • ISBN: 978-83-7641-933-6
  • Data wydania: 2014
  • Liczba stron/format: 233/B5
  • Oprawa: miękka

Cena detaliczna

  • 46.00 zł

    41.40 zł

  • Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41.40 zł

    10% taniej

  • Darmowa dostawa od 200 zł
  • Wysyłka w ciągu 24h

Dostępność: Duża ilość w magazynie


W prezentowanej publikacji autor przedstawia od strony praktycznej proces tworzenia biznesplanu dla dowolnej organizacji gospodarczej. Nowatorską formułą książki jest jej układ składający się z pytań i odpowiedzi. Są to pytania, które najczęściej zadają sobie osoby po raz pierwszy przystępujące do samodzielnego tworzenia biznesplanu. Autor udziela na nie merytorycznych i wyczerpujących odpowiedzi, które w znacznym stopniu ułatwiają przygotowanie własnego dokumentu. Układ książki jest jasny, czytelny i wynika z proponowanej struktury biznesplanu. Autor zaprezentował również najważniejsze źródła finansowania działalności przedsiębiorstw ze wskazaniem na zalety i wady każdego z nich.

Książka dra Tomasza Hermaniuka nominowana do Nagrody „Economicus”.

Lista załączników do pobrania z zakładki materiały dodatkowe

automatyczne formularze analizy SWOT
szablon dokumentacji finansowej
uniwersalny szablon biznesplanu


Spis treści:

Wstęp

Rozdział 1. Źródła finansowania działalności gospodarczej

Rozdział 2. Zasady tworzenia i struktura biznesplanu

Rozdział 3. Analiza sytuacji bieżącej firmy/projektu

Rozdział 4. Wyznaczanie celów i tworzenie planów działania

Rozdział 5. Organizacja działań marketingowych

Rozdział 6. Finanse projektu

Bibliografia

Spis rysunków

Spis tabel

Tomasz Hermaniuk
doktor nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Marketingu i Przedsiębiorczości na Wydziale Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego, prywatny przedsiębiorca. Prowadzi zajęcia dydaktyczne z obszarów marketingu i zarządzania jakością oraz zajmuje się działalnością naukowo-badawczą w tej dziedzinie. Jest autorem i współautorem kilkudziesięciu publikacji naukowych wydanych w kraju i za granicą. Od lat prowadzi działalność doradczo-konsultingową i szkoleniową. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z marketingiem, sprzedażą, obsługą klienta i szeroko rozumianymi umiejętnościami miękkimi. Pełni funkcję kierownika Centrum Marketingu Produktów Spożywczych Uniwersytetu Rzeszowskiego. Jest opiekunem Rzeszowskiego Studenckiego Forum Business Centre Club.

Książki tego autora

Napisz opinię

Uwaga: HTML nie jest przetłumaczalny!
    Zły           Dobry

Najczęściej kupowane