Biznesplan. Pytania i odpowiedzi
- Autor: Tomasz Hermaniuk
- Wydawca: Difin
- ISBN: 978-83-7641-933-6
- Data wydania: 2014
- Liczba stron/format: 233/B5
- Oprawa: miękka
Cena detaliczna
-
46.00 zł
41.40 zł
- Darmowa dostawa od 200 zł
- Wysyłka w ciągu 24h
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41.40 zł
10% taniej
W prezentowanej publikacji autor przedstawia od strony praktycznej proces tworzenia biznesplanu dla dowolnej organizacji gospodarczej. Nowatorską formułą książki jest jej układ składający się z pytań i odpowiedzi. Są to pytania, które najczęściej zadają sobie osoby po raz pierwszy przystępujące do samodzielnego tworzenia biznesplanu. Autor udziela na nie merytorycznych i wyczerpujących odpowiedzi, które w znacznym stopniu ułatwiają przygotowanie własnego dokumentu. Układ książki jest jasny, czytelny i wynika z proponowanej struktury biznesplanu. Autor zaprezentował również najważniejsze źródła finansowania działalności przedsiębiorstw ze wskazaniem na zalety i wady każdego z nich.
Książka dra Tomasza Hermaniuka nominowana do Nagrody „Economicus”.
Lista załączników do pobrania z zakładki materiały dodatkowe
automatyczne formularze analizy SWOT
szablon dokumentacji finansowej
uniwersalny szablon biznesplanu
Wstęp
Rozdział 1. Źródła finansowania działalności gospodarczej
Rozdział 2. Zasady tworzenia i struktura biznesplanu
Rozdział 3. Analiza sytuacji bieżącej firmy/projektu
Rozdział 4. Wyznaczanie celów i tworzenie planów działania
Rozdział 5. Organizacja działań marketingowych
Rozdział 6. Finanse projektu
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Tomasz Hermaniuk doktor nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Marketingu i Przedsiębiorczości na Wydziale Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego, prywatny przedsiębiorca. Prowadzi zajęcia dydaktyczne z obszarów marketingu i zarządzania jakością oraz zajmuje się działalnością naukowo-badawczą w tej dziedzinie. Jest autorem i współautorem kilkudziesięciu publikacji naukowych wydanych w kraju i za granicą. Od lat prowadzi działalność doradczo-konsultingową i szkoleniową. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z marketingiem, sprzedażą, obsługą klienta i szeroko rozumianymi umiejętnościami miękkimi. Pełni funkcję kierownika Centrum Marketingu Produktów Spożywczych Uniwersytetu Rzeszowskiego. Jest opiekunem Rzeszowskiego Studenckiego Forum Business Centre Club.
![]() |