Marketing banku
- Autor: Jacek Grzywacz
- Wydawca: Difin
- ISBN: 978-83-7641-234-4
- Data wydania: 2010
- Liczba stron/format: 216/B5
- Oprawa: miękka
Cena detaliczna
-
48.00 zł
24.00 zł
- Darmowa dostawa od 200 zł
- Wysyłka w ciągu 24h
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24.00 zł
50% taniej
W książce omówiono kluczowe elementy działalności marketingowej banku, analizowanej w aspekcie praktycznych doświadczeń tych instytucji. Jest to kompendium wiedzy na temat zasad przygotowywania i prowadzenia skutecznej strategii marketingowej, w której obok sukcesów zdarzają się również porażki.
Autor zwrócono uwagę na konieczność umiejętnego powiązania tradycyjnych narzędzi marketingowych z rozwiązaniami nowoczesnymi, kreującymi lojalność klientów. Marketing banku ma subtelny wyraz, warto zatem zadbać o pozyskanie niezbędnej wiedzy w zakresie racjonalnego wykorzystywania jego instrumentów. To nieodzowny warunek sukcesu rynkowego, którego wyrazem jest pozyskiwanie i utrzymywanie przez bank szerokiej rzeszy wiernych klientów.
Wstęp
2.2. Polityka produktowa banku
2.5.2. Etapy skutecznego programu promocyjnego
3.3. Segmentacja klientów instytucjonalnych
4.5. Badania wtórne
4.6. Badania pierwotne
Jacek Grzywacz
prof. dr hab. - pracownik naukowy Katedry Zarządzania Finansami Przedsiębiorstwa w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Autor wielu książek i opracowań z dziadziny bankowości i obsługi finansowej przedsiębiorstw. W swoich publikacjach szeroko wykorzystuje doświadczenie nabyte podczas długoletniej pracy w bankach jako rewident i dyrektor pionów operacyjnych.
![]() | ![]() | ![]() |