Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 2. Zakres ćwiczeń doskonalących umiejętności dotyczące kształtowania pojęcia liczby oraz działań na liczbach
- Autor: Renata Naprawa Alicja Tanajewska
- Wydawca: Difin
- ISBN: 978-83-8085-677-6
- Data wydania: 2020
- Liczba stron/format: 49/A4
- Oprawa: teczka
Cena detaliczna
-
45.00 zł
40.50 zł
- Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40.50 zł
- Darmowa dostawa odzzzz 200 zł
- Wysyłka w ciągu 24h
10% taniej
Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 2. Zakres ćwiczeń doskonalących umiejętności dotyczące kształtowania pojęcia liczb oraz działań na liczbach przeznaczone są dla uczniów:
- z trudnościami w kształtowaniu pojęcia liczby oraz działań na liczbach,
- z trudnościami w uczeniu się i zdobywaniu wiadomości oraz umiejętności z edukacji matematycznej
- objętych zindywidualizowaną ścieżką kształcenia w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne tj. edukacji matematycznej
- objętych zajęciami indywidualnymi w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne tj. edukacji matematycznej
- z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim uczęszczających na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
- z deficytami rozwojowymi w zakresie percepcji wzrokowej, słuchowej.
Materiały są zgodne z podstawą programową i nawiązują do publikacji:
Spis treści:
Wstęp
1.1. Zakres ćwiczeń w uczeniu się i zdobywaniu wiadomości
oraz umiejętności dotyczących kształtowania pojęcia liczby naturalnej
1.2. Zakres ćwiczeń W uczeniu się i zdobywaniu wiadomości
oraz umiejętności dotyczących kształtowania pojęcia osi liczbowej
1.3. Zakres ćwiczeń W uczeniu się i zdobywaniu wiadomości
oraz umiejętności dotyczących porównywania liczb
1.4. Zakres ćwiczeń W uczeniu się i zdobywaniu wiadomości
oraz umiejętności dotyczących działań na liczbach
Renata Naprawa nauczyciel dyplomowany, były konsultant do spraw pedagogiki specjalnej, wizytator Wydziału Pedagogiki Pozaszkolnej i Specjalnej. Ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika specjalna oraz studia podyplomowe na kierunkach: socjoterapia, wychowanie do życia w rodzinie i zarządzanie oświatą. Wykłada na warsztatach szkoleniowych, kursach doskonalących, kwalifikacyjnych, studiach podyplomowych oraz grantach kuratoryjnych dla nauczycieli. Jest wychowawcą i terapeutą w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym. Współautorka licznych publikacji dla nauczycieli przedszkoli, edukacji wczesnoszkolnej, nauczycieli klas 4-6 i nauczycieli gimnazjum, dyrektorów szkół oraz dla terapeutów, oligofrenopedagogów i logopedów.
Alicja Tanajewska nauczyciel dyplomowany, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedagog, terapeuta. Ukończyła studia licencjackie na kierunku pedagogika wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym oraz studia podyplomowe z terapii pedagogicznej i studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki. Posiada I i II stopień specjalizacji zawodowej (w zakresie nauczania początkowego). Wykłada na warsztatach szkoleniowych, kursach doskonalących, kwalifikacyjnych oraz grantach kuratoryjnych dla nauczycieli. Od wielu lat pełni funkcję lidera zespołu nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej oraz opiekuna nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy. Jest nauczycielem klas 1-3, prowadzi w szkole terapię pedagogiczną oraz zajęcia rewalidacyjne. Jest współautorką licznych publikacji dla nauczycieli przedszkoli, edukacji wczesnoszkolnej, nauczycieli klas 4-6 i nauczycieli gimnazjum, dyrektorów szkół oraz dla terapeutów, oligofrenopedagogów i logopedów. Za szczególne osiągnięcia w pracy dydaktyczno-wychowawczej i opiekuńczej otrzymała Nagrodę Pomorskiego Kuratora Oświaty oraz Nagrodę Ministra Edukacji Narodowej, jak również Medal KEN.