Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 2. Zakres ćwiczeń doskonalących opanowanie umiejętności rozpoznawania i czytania sylab zbliżonych do siebie graficznie, wyrazów, zdań oraz pisania liter
- Autor: Alicja Tanajewska
- Wydawca: Difin
- ISBN: 978-83-8085-682-0
- Data wydania: 2020
- Liczba stron/format: 74/A4
- Oprawa: teczka
Cena detaliczna
-
45,00 zł
40,50 zł
- Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,50 zł
- Darmowa dostawa od 200 zł
- Wysyłka w ciągu 24h
10% taniej
Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 2. Zakres ćwiczeń doskonalących opanowanie umiejętności rozpoznawania i czytania sylab zbliżonych do siebie graficznie, wyrazów, zdań oraz pisania liter przeznaczone są dla:
- uczniów z trudnościami w uczeniu się i zdobywaniu wiadomości oraz umiejętności z edukacji polonistycznej,
- uczniów z trudnościami w pisaniu, czytaniu sylab, wyrazów i zdań,
- uczniów objętych zindywidualizowaną ścieżką kształcenia w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne, tj. edukacji polonistycznej,
- uczniów objętych zajęciami indywidualnymi w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne, tj. edukacji polonistycznej,
- uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim,
- uczniów uczęszczających na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne,
- uczniów z deficytami rozwojowymi w zakresie percepcji wzrokowej, słuchowej.
Materiały są zgodne z podstawą programową i nawiązują do publikacji:
Fragment książki
Autor książki
Alicja TanajewskaSpis treści:
1.1. Zakres ćwiczeń doskonalących umiejętność opanowania sprawności w zakresie techniki i tempa czytania
a. Wspomaganie rozwoju percepcji wzrokowej. Ćwiczenia na materiale obrazkowym
b. Rozpoznawanie i czytanie sylab podobnych do siebie pod względem graficznym
c. Ćwiczenia w czytaniu i pisaniu wyrazów dwusylabowych i trzysylabowych
d. Czytanie łańcuszków sylabowych e. Wprawki w czytaniu – ćwiczenia rozmaite
1.2. Zakres ćwiczeń doskonalących umiejętność opanowania sprawności w zakresie techniki i tempa czytania
a. Ćwiczenia w czytaniu wyrazów z poznanymi literami ułożonymi w kolejności alfabetycznej
b. Ćwiczenia w czytaniu zdań z poznanymi literami
c. Wprawki w czytaniu – szukanie takich samych sylab
1.3. Zakres ćwiczeń grafomotorycznych usprawniających koordynację ruchowo-wzrokową oraz sprawność manualną
1.4. Zakres ćwiczeń doskonalących umiejętność opanowania sprawności w zakresie nauki pisania liter drukowanych małych i wielkich (pismo biblioteczne)