Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 2. Zakres ćwiczeń doskonalących umiejętności dotyczące kształtowania pojęcia liczby oraz działań na liczbach
- Autor: Naprawa Renata Tanajewska Alicja
- Wydawca: Difin
- ISBN: 978-83-8085-677-6
- Data wydania: 2020
- Liczba stron/format: 49/A4
- Oprawa: teczka
Cena detaliczna
40,50 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,50 zł
10% taniej
Darmowa dostawa od 200 zł
Wysyłka w ciągu 24h
Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 2. Zakres ćwiczeń doskonalących umiejętności dotyczące kształtowania pojęcia liczb oraz działań na liczbach przeznaczone są dla uczniów:
- z trudnościami w kształtowaniu pojęcia liczby oraz działań na liczbach,
- z trudnościami w uczeniu się i zdobywaniu wiadomości oraz umiejętności z edukacji matematycznej
- objętych zindywidualizowaną ścieżką kształcenia w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne tj. edukacji matematycznej
- objętych zajęciami indywidualnymi w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne tj. edukacji matematycznej
- z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim uczęszczających na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
- z deficytami rozwojowymi w zakresie percepcji wzrokowej, słuchowej.
Materiały są zgodne z podstawą programową i nawiązują do publikacji:
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu: Difin sp z o.o., ul. F. Kostrzewskiego 1, 00-768 Warszawa (PL), adres e-mail: info@difin.pl, tel (22) 851 45 61
Fragment książki
Autor książki
Naprawa Renata Tanajewska AlicjaSpis treści:
Wstęp
1.1. Zakres ćwiczeń w uczeniu się i zdobywaniu wiadomości
oraz umiejętności dotyczących kształtowania pojęcia liczby naturalnej
1.2. Zakres ćwiczeń W uczeniu się i zdobywaniu wiadomości
oraz umiejętności dotyczących kształtowania pojęcia osi liczbowej
1.3. Zakres ćwiczeń W uczeniu się i zdobywaniu wiadomości
oraz umiejętności dotyczących porównywania liczb
1.4. Zakres ćwiczeń W uczeniu się i zdobywaniu wiadomości
oraz umiejętności dotyczących działań na liczbach