Brak produktów
/
Cena detaliczna
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,50 zł
75% taniej
Darmowa dostawa od 200 zł
Wysyłka w ciągu 24h
W książce nauczyciele znajdą szereg wskazówek, w jaki sposób można dostosowywać wymagania edukacyjne do indywidualnych potrzeb uczniów z inteligencją niższą niż przeciętna. Publikacja może okazać się pomocna przy konstruowaniu Planów Działań Wspierających dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu: Difin sp z o.o., ul. F. Kostrzewskiego 1, 00-768 Warszawa (PL), adres e-mail: info@difin.pl, tel (22) 851 45 61
doktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki, wieloletni pracownik Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 w Chełmie oraz wykładowca na Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Chełmie. Autorka książek oraz artykułów pomieszczonych w pismach fachowych m.in. w Problemach Opiekuńczo-Wychowawczych oraz w Psychologii w Szkole. Od kilku lat współprowadząca Szkoły dla rodziców i wychowawców; wg metody Mazlish i Faber. Zajmuje się pomocą dzieciom i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Prowadzi zajęcia dla dzieci i młodzieży w szkołach, warsztaty dla nauczycieli i wychowawców.
Spis treści:
Wstęp
Rozdział 1. Uczeń o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Rozdział 2. Uczeń o inteligencji niższej niż przeciętna
Rozdział 3. Niepowodzenia szkolne uczniów i sposoby ich przezwyciężania
Rozdział 4. Następstwa niepowodzeń szkolnych
Rozdział 5. Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia z inteligencją niższą niż przeciętna
Rozdział 6. Metodologiczne podstawy badań własnych
Rozdział 7. Środowisko rodzinne badanych uczniów o inteligencji niższej niż przeciętna
Rozdział 8. Rozwój psychoruchowy uczniów z inteligencją niższą niż przeciętna na podstawie badań empirycznych
Rozdział 9. Sytuacja szkolna uczniów o inteligencji niższej niż przeciętna
Rozdział 10. Formy pomocy udzielanej uczniom o inteligencji niższej niż przeciętna
Rozdział 11. Dalszy rozwój kariery szkolnej badanych uczniów o inteligencji niższej niż przeciętna
Zakończenie Spis tabel