• Sztuka prezentacji. Teoria i praktyka. Wydanie poprawione

Sztuka prezentacji. Teoria i praktyka. Wydanie poprawione

  • Autor: Lidia Jabłonowska, Piotr Wachowiak, Sławomir Winch redakcja naukowa
  • Wydawca: Difin
  • ISBN: 978-83-8085-819-0
  • Data wydania: 2019
  • Liczba stron/format: 306/B5
  • Oprawa: miękka
  • Dostępność: Przedsprzedaż

Cena detaliczna

  • 60.00 zł

    54.00 zł

  • 10% taniej

  • Darmowa dostawa od 200 zł
  • Wysyłka w ciągu 24h
  • Przedsprzedaż od 2019-03-18

Książka powstała z myślą o tych, którzy na co dzień dokonują prezentacji i oczekują wiedzy związanej z mechanizmami komunikacji ze sfery psychologii społecznej oraz poszukują konkretnych wskazówek związanych z jej przygotowaniem oraz realizacją. Intencją autorów było przedstawienie praktycznych wskazań poprzez pryzmat koncepcji teoretycznych. Tego typu ujęcie pozwala na wykorzystanie treści książki w wielu sytuacjach, np. prezentacji projektu, oferty handlowej czy planu działań marketingowych.

Spis treści:

Wstęp

Część I. PRZED PREZENTACJĄ

Rozdział 1. Efektywna komunikacja interpersonalna – wybrane zagadnienia
Katarzyna Stobińska

Rozdział 2. Komu ludzie wierzą? – budowanie wiarygodności i zaufania
Anna Winch

Rozdział 3. Uwarunkowania kulturowe w prezentacji
Dominika Mirońska

Rozdział 4. Kreowanie własnego wizerunku
Lidia Jabłonowska

Rozdział 5. Prezentacja jako źródło stresu – wykorzystanie technik poznawczych oraz regulacji emocjonalnej do jej przygotowania i realizacji
Agnieszka Wojtczuk-Turek

Rozdział 6. Istota i rodzaje prezentacji
Lidia Jabłonowska
    
Rozdział 7. Formułowanie celu i konstrukcja wypowiedzi
Lidia Jabłonowska

Rozdział 8. Przygotowanie prezentacji
Piotr Wachowiak

Rozdział 9. Sprawność prezentacji
Mirosław Oczkoś
    
Część II. W CZASIE PREZENTACJI

Rozdział 1. Rozpoczęcie prezentacji
Piotr Wachowiak

Rozdział 2. Kiedy słowo jest bronią? – perswazja w komunikacji
Sławomir Winch

Rozdział 3. Techniki wywierania wpływu w przekazie treści
Sławomir Winch

Rozdział 4. Głos w prezentacjach – od emisji do dykcji
Lidia Jabłonowska

Rozdział 5. Sposób mówienia – od dykcji do retoryki w praktyce
Lidia Jabłonowska

Rozdział 6. Sposób mówienia w mediach elektronicznych – ćwiczenia
Mirosław Oczkoś
    
Rozdział 7. Mowa ciała w prezentacji
Grzegorz Myśliwiec

Rozdział 8. Etykieta w prezentacjach – dobre obyczaje
Lidia Jabłonowska

Rozdział 9. Perfect Image – szkolenia i doradztwo
Mirosław Oczkoś

Część III. PO PREZENTACJI

Rozdział 1. Procesy grupowe
Marcin Szczygieł

Rozdział 2. Prowadzenie dyskusji
Lidia Jabłonowska, Piotr Wachowiak

Rozdział 3. Pytania i odpowiedzi – radzenie sobie z obiekcjami
Sławomir Winch

Rozdział 4. Błędy popełniane podczas prezentacji
Piotr Wachowiak

Bibliografia
Spis tabel i rysunków


Prof. dr hab. Marta Juchnowicz:

Kompleksowe potraktowanie przedmiotu opracowania nadaje monografii charakter uniwersalny. Z pewnością skorzystają z niej autorzy różnego rodzaju prezentacji handlowych, edukacyjnych, czy autoprezentacji. Oryginalność monografii wyraża się intencją zespołu autorskiego, by przedstawić zbiór praktycznych wskazówek na tle koncepcji teoretycznych. Stwarza to warunki do wnikliwego ukazania kwestii narzędziowych na tle uwarunkowań socjo-psychologicznych. Taki szeroki kontekst stanowi niewątpliwy walor monografii. Dlatego wyrażam przekonanie, że znajomość monografii jest koniecznym warunkiem sukcesu szerokiej grupy czytelników. Od uczniów, studentów do polityków i menedżerów.

Napisz opinię

Uwaga: HTML nie jest przetłumaczalny!
    Zły           Dobry

Najczęściej kupowane