Twój koszyk zakupów jest pusty!
Brunon Hołyst
211.50 zł
/
Cena detaliczna
10% taniej
W pracy omówiono istotę pojęcia zarządzanie wiedzą w obszarze aliansu innowacyjnego. Określono poziomy gotowości technologii NASA służące badaniu efektywności systemów zarządzania wiedzą. Na podstawie przeprowadzonych badań w ponad 60 organizacjach międzynarodowych stworzono własny model biznesowy aliansu innowacyjnego, który można stosować w praktyce badawczej i biznesowej. Niezwykle aktualna tematyka badawcza pozwala czytelnikowi wychwycić problemy, z jakimi spotykają się menedżerowie wiodących międzynarodowych organizacji.
Prof. dr hab. Kazimierz Perechuda: Praca poświęcona jest nader złożonej problematyce zarządzania wiedzą w aliansach innowacyjnych. W dotychczasowych badaniach na temat aliansów, fuzji i przejęć przedsiębiorstw dominowała analiza strategiczna oraz finansowo-ekonomiczna, natomiast aspekt strukturalnego dopasowania, zwłaszcza systemów zarządzania wiedzą oraz kapitału intelektualnego był z reguły pomijany. Praca charakteryzuje się niezwykle aktualną tematyką badawczą, wybór obszaru badawczego uważam za wysoce uzasadniony i ex ante stwierdzam, że przeprowadzone badania wypełniają dotkliwą lukę teoriopoznawczą, empiryczną i praktyczną w obszarze efektywnego transferu i dopasowania systemów Knowledge Management w aliansach przedsiębiorstw. Prof. UEK dr hab. Małgorzata Tyrańska:
Tematyka pracy leży w obszarze nauk o zarządzaniu, a w szczególności dotyczy problemów badawczych umiejscowionych w ramach zarządzania wiedzą. Zagadnienie to stanowi istotną determinantę funkcjonowania i rozwoju współczesnych organizacji, budujących stabilną przewagę konkurencyjną w oparciu o rzadkie zasoby wiedzy, które często występują poza granicami danej organizacji i dla ich pozyskania przedsiębiorstwa nawiązują umowy strategiczne z partnerami na rynku, tworząc zaawansowane modele organizacyjne – alianse innowacyjne.
Bartosz Boćkodoktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu, stopień naukowy nadany uchwałą rady wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Promotorem w przewodzie doktorskim był prof. dr hab. A. Stabryła. Ukończył studia Master of Business Administration Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz University of Teesside w Wielkiej Brytanii. Posiada doświadczenie zawodowe w przemyśle spożywczym i farmaceutycznym w obszarze wdrażania nowych projektów, produktów i usług. Specjalizacja budowa współpracy międzyorganizacyjnej na zasadach aliansów strategicznych i innowacyjnych.
Czy chcesz podjąć wyzwanie, jakim jest zbudowanie zgranego i skutecznego zespołu? Zastanawiasz się, jak poradzisz sobie w roli początkującego lidera i mentora? Dzięki tej książce wszystko stanie się łatwe i oczywiste. Dowiesz się, jak osiągać sukcesy zawodowe jako nauczyciel, trener czy pedagog. Na tych stronach znajdziesz gotowy sposób, jak krok po kroku przejść przez planowanie, realizację oraz ewaluację swoich działań tak, by były one skuteczne! Znajdziesz tu konkretne narzędzia, ..
35.10 zł 39.00 zł Cena netto: 35.10 zł
Depresja jest chorobą, a nie oznaką słabości; jest raczej konsekwencją tego, że było się silnym zbyt długo. Książka ma za zadanie pomóc rodzicom, opiekunom, nauczycielom zrozumieć, czym jest depresja dla młodego człowieka, co się z nim wtedy dzieje, jakie myśli i uczucia nim targają. Młodzież opowiada o tym własnymi słowami, które bardziej przekonują niż jakikolwiek akademicki opis. Warto również dowiedzieć się, co w takich sytuacjach radzą specjaliści, na czym polega ich pomoc i jakie mogą b..
40.50 zł 45.00 zł Cena netto: 40.50 zł
Fantastyczna książka! Jest to próbka ekonomii behawioralnej w najlepszym gatunku. Samuel Bowles, Santa Fe Institute W zabawny i żywy sposób autorzy pokazują, że pogoń za zyskiem pozwala wytwarzać wiele produktów wzbogacających nasze życie, ale prowadzi również do rozmaitych manipulacji i oszustw. Wiele innowacji dotyczy produktów, które ułatwiają oszukiwanie ludzi, a implikacje tego zjawiska są złożone i głębokie. Joseph E. Stiglitz, Laureat Nagrody Nobla z ekonomii ..
52.51 zł 59.00 zł Cena netto: 52.51 zł
Książka omawia zagadnienia związane z taktyką małych pododdziałów piechoty lekkiej (ang. minor tactics). W kontekście dwóch podstawowych działań: natarcia i obrony, autorzy omówili szczegółowo główne zasady taktyki lekkiej piechoty, dowodzenie, proces planowania działania oraz nowoczesne matryce decyzyjne wspomagające proces decyzyjny i dowodzenie w walce bezpośredniej. Omówiono również metody szkolenia w celu wypracowania zdolności taktyczno-decyzyjnych kadry dowódczej i żołnierzy do szczebla p..
49.50 zł 55.00 zł Cena netto: 49.50 zł
Założeniem podręcznika jest kształtowanie praktycznych umiejętności z zakresu posługiwania się specjalistycznym językiem angielskim. Książka stanowi kompendium słownictwa, z jakim spotyka się logistyk w swojej codziennej pracy. Autorki położyły szczególny nacisk na zaprezentowanie aktualnych tekstów źródłowych, pochodzących zarówno z prasy specjalistycznej, jaki i dedykowanych portali internetowych. W podręczniku zostały zamieszczone ćwiczenia umożliwiające nabycie praktycznych umiejętności z za..
28.80 zł 32.00 zł Cena netto: 28.80 zł
Poradnik dostarczy pracownikom działów personalnych wiedzy i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy, pozwalających sprostać nowym wymaganiom w zakresie ochrony danych osobowych. Omówione zostały zatem typowe dla działów personalnych procesy przetwarzania danych osobowych, od rekrutacji do rozwiązania umowy o pracę. Czytelnicy znajdą tu wzorcową dokumentację spełniającą wymagania nowych regulacji. Poradnik zawiera także komentarz dotyczący współpracy pomiędzy organizacjami związkowymi a pracodaw..
45.00 zł 50.00 zł Cena netto: 45.00 zł