• Jak oceniać pracę? Wartość stanowisk i kompetencji

Jak oceniać pracę? Wartość stanowisk i kompetencji

  • Autor: Marta Juchnowicz, Łukasz Sienkiewicz
  • Wydawca: Difin
  • ISBN: 83-7251-651-0
  • Data wydania: 2006
  • Liczba stron/format: 280/B5
  • Oprawa: miękka
  • Dostępność: W magazynie

Cena detaliczna

  • 50.00 zł

    45.00 zł

  • 10% taniej

  • Darmowa dostawa od 200 zł
  • Wysyłka w ciągu 24h

Właściwe zdefiniowanie roli oceny pracy w organizacji pozwala na zwiększenie spójności narzędzi i procesów zarządzania zasobami ludzkimi, a tym samym na realizację celów stawianych temu obszarowi zarządzania w organizacji. W związku z tym powstała idea opracowania publikacji łączącej w sobie opis dwóch podejść do oceny pracy - wartościowania pracy i kompetencji pracowników.

Spis treści (skrócony):

Wprowadzenie

CZĘŚĆ I. Wartościowanie pracy

1. Przesłanki zastosowania - miejsce wartościowania pracy w systemie oceny pracy
2. Istota wartościowania pracy
3. Proces wartościowania pracy
4. Metody wartościowania pracy
5. Analityczno-punktowa metoda wartościowania pracy    
6. Wykorzystanie wyników wartościowania pracy w różnych obszarach zarządzania firmą
7. Wyniki wartościowania pracy a wynagrodzenia
8. Organizacja procesu wartościowania pracy w firmie
9. Tendencje zmian w dziedzinie oceny pracy: od wartościowania stanowisk do wartościowania kompetencji

CZĘŚĆ II. Wartościowanie kompetencji pracowników

1. Istota kompetencji pracowników jako podstawa wartościowania
2. Geneza wartościowania kompetencji pracowników
3. Budowa modelu kompetencji pracowników jako podstawy wartościowania
4. Ocena okresowa a wartościowanie kompetencji
5. Wykorzystanie wyników wartościowania w obszarze wynagrodzeń
6. Zastosowanie wyników wartościowania kompetencji pracowników w pozostałych obszarach zarządzania zasobami ludzkimi

Bibliografia

prof. dr hab. Kazimierz Makowski, SGH:

(...) Jest to pierwsza w literaturze polskiej tak obszerna, kompleksowa, gruntowna i wnikliwa prezentacja metodologii metod oceny pracy - metod wartościowania kompetencji pracowników - w ich wzajemnym związku oraz konsekwencjach teoretycznych i praktycznych. Szczegółowo przedstawiono wszystkie godne uwagi i zastosowań metody, ich walory, wady i ograniczenia, jak też teoretyczne i empiryczne rezultaty (...).

Napisz opinię

Uwaga: HTML nie jest przetłumaczalny!
    Zły           Dobry

Najczęściej kupowane