• Zarządzanie twórczością organizacyjną. Podejście procesowe

Zarządzanie twórczością organizacyjną. Podejście procesowe

  • Autor: Aldona Małgorzata Dereń, Jan Skonieczny
  • Wydawca: Difin
  • ISBN: 978-83-8085-067-5
  • Data wydania: 2016
  • Liczba stron/format: 268/B5
  • Oprawa: miękka
  • Dostępność: W magazynie

Cena detaliczna

  • 65.00 zł

    58.50 zł

  • 10% taniej

  • Darmowa dostawa od 200 zł
  • Wysyłka w ciągu 24h

Książka zawiera bogatą wiedzę z zakresu twórczości organizacyjnej. Autorzy w publikacji przedstawiają problematykę, która stosunkowo niedawno znalazła swoje miejsce w naukach o zarządzaniu. W ramach oryginalnego wkładu autorskiego w znacznym stopniu zidentyfikowano naturę współczesnej twórczości, przekładając ją umiejętnie w obszar działalności społeczno-gospodarczej na poziom podstawowej jednostki organizacyjnej.

Zaletą książki są pogłębione studia literaturowe z róznych dziedzin - od filozofii i sztuki poczynając, na specjalistycznych pracach z zarządzania kończąc. Konstatacje o naturze i istocie twórczości organizacyjnej oparte na przeprowadzonych badaniach empirycznych i formułowane na tej podstawie wnioski i propozycje, stanowią niewątpliwy autorski wkład do dorobku naukowego w dziedzinie zarządzania.

Spis treści:

Wprowadzenie

Rozdział I. Ogólna charakterystyka pojęcia twórczości

1.1. Ewolucja pojęcia twórczości
1.2. Współczesne rozumienie pojęcia twórczości
1.3. Twórczość jako składnik hierarchicznej teorii potrzeb Abrahama Maslowa
1.4. Twórczość jako wielopostaciowy proces
1.5. Koncepcje poziomów twórczości indywidualnej
1.6. Twórczość a kreatywność

Rozdział II. Gospodarka oparta na twórczości

2.1. Twórczość a wiedza
2.2. Twórczość a doświadczenie
2.3. Twórczość a gospodarka

Rozdział III. Twórczość organizacyjna jako nowy paradygmat zarządzania organizacją

3.1. Przegląd definicji twórczości organizacyjnej
3.2. Propozycja nowego ujęcia twórczości organizacyjnej
3.3. Poziomy twórczości organizacyjnej
3.4. Twórczość organizacyjna – elementy procesu twórczego
3.5. Środowisko twórczości organizacyjnej
3.6. Twórcza organizacja
3.7. Działania strategiczne twórczej organizacji
3.8. Efektywność organizacji twórczej

Rozdział IV. Konstrukt twórczości organizacyjnej – propozycja pomiaru

4.1. Wprowadzenie do badań
4.2. Metodyka postępowania badawczego
4.3. Omówienie wyników badań

Zakończenie

Załączniki

Bibliografia

Spis tabel, rysunków i wykresów

Napisz opinię

Uwaga: HTML nie jest przetłumaczalny!
    Zły           Dobry

Najczęściej kupowane