Twój koszyk zakupów jest pusty!
Brunon Hołyst
211.50 zł
/
Cena detaliczna
50% taniej
Wnikliwe i dokładne zapoznanie się z publikacją pozwala znaleźć odpowiedzi na pytania dotyczące naszego partnera biznesowego, np.: Jak zbadać standing finansowy i poznać prognozowaną wiarygodność kontrahenta, analizując jego biznesplan? Na jakie zależności zwracać uwagę, aby wywnioskować, czy firma jest wiarygodna? Zaprezentowane przez autorkę liczne przykłady, a także bogaty materiał ilustracyjny pozwala na zrozumienie bardziej złożonych problemów. Dodatkowym atutem publikacji jest zamieszczony w aneksie raport oceny wiarygodności wybranego przedsiębiorstwa. Książka została napisana z myślą o osobach podejmujących w przedsiębiorstwie decyzje strategiczne w zakresie doboru partnerów do współpracy gospodarczej. Powinna być przydatna pracownikom banków zajmujących się oceną kredytobiorców, pracownikom firm zamujących się leasingiem lub factoringiem, inwestorom. Może być pomocą dydaktyczną dla wykładowców i studentów pragnących się zapoznać z problematyką ograniczania ryzyka w biznesie.
Spis treści:
Wstęp Rozdział I. POZNANIE WIARYGODNOŚCI KONTRAHENTA SPOSOBEM NA OGRANICZENIE RYZYKA 1. Wiarygodność przedsiębiorstwa 2. Kiedy sprawdzać wiarygodność? 3. Instytucje ułatwiające poznanie wiarygodności firmy 3.1. Wywiadownie gospodarcze 3.2. Agencje ratingowe 3.3. Biuro Informacji Kredytowej 3.4. Biuro Informacji Gospodarczej 3.5. Wydziały gospodarcze sądów rejonowych 3.6. Podsumowanie 4. Podstawowe źródła informacji o przedsiębiorstwach 4.1. Raport Wywiadowni Gospodarczej 4.2. Ranking 4.3. Rating 4.4. Prospekt emisyjny 4.5. Memorandum informacyjne 4.6. Katalogi i informatory 4.7. Informacje Giełdy Papierów Wartościowych 4.8. Prasa i Internet 4.9. Wewnętrzne dane kontrahenta 4.10. Podsumowanie Rozdział II. ETAPY I ZAKRES BADAŃ UMOŻLIWIAJĄCYCH POZNANIE WIARYGODNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA Rozdział III. BADANIA UMOŻLIWIAJĄCE POZNANIE STANDINGU FINANSOWEGO PRZEDSIĘBIORSTWA 1. Źródła informacji potrzebnych do oceny standingu przedsiębiorstwa 2. Analiza wskaźnikowa kondycji finansowej przedsiębiorstwa 2.1. Ocena zyskowności 2.2. Ocena płynności 2.3. Ocena sprawności działania 2.4. Ocena stopnia zadłużenia 2.5. Ocena pozycji przedsiębiorstwa 3. Podsumowanie Rozdział IV. ANALIZA SWOT 1. Ocena mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa 1.1. Potencjał firmy 1.1.1. Czynnik ludzki 1.1.2. Majątek trwały 1.1.3. Majątek obrotowy 1.2. Wyroby 1.3. Technika i technologia 1.4. Marketing 1.5. System zarządzania 1.6. Sytuacja finansowa 1.7. Struktura organizacyjna 2. Ocena szans i zagrożeń ze strony otoczenia 2.1. Analiza rynku 2.2. Analiza sektora 3. Podsumowanie Rozdział V. OCENA STRATEGII PRZEDSIĘBIORSTWA PRZEDSTAWIONEJ W BIZNESPLANIE 1. Pojęcie i rola biznesplanu 2. Struktura biznesplanu 2.1. Opis firmy 2.2. Kierownictwo i zarządzanie 2.3. Opis produktu (usługi) 2.4. Charakterystyka procesu produkcyjnego 2.5. Rynek 2.6. Finanse 2.7. Czynniki ryzyka 2.8. Plan wdrożenia 2.9. Załączniki 3. Ocena biznesplanu 4. Podsumowanie ANEKS BIBLIOGRAFIA
Czy chcesz podjąć wyzwanie, jakim jest zbudowanie zgranego i skutecznego zespołu? Zastanawiasz się, jak poradzisz sobie w roli początkującego lidera i mentora? Dzięki tej książce wszystko stanie się łatwe i oczywiste. Dowiesz się, jak osiągać sukcesy zawodowe jako nauczyciel, trener czy pedagog. Na tych stronach znajdziesz gotowy sposób, jak krok po kroku przejść przez planowanie, realizację oraz ewaluację swoich działań tak, by były one skuteczne! Znajdziesz tu konkretne narzędzia, ..
35.10 zł 39.00 zł Cena netto: 35.10 zł
Depresja jest chorobą, a nie oznaką słabości; jest raczej konsekwencją tego, że było się silnym zbyt długo. Książka ma za zadanie pomóc rodzicom, opiekunom, nauczycielom zrozumieć, czym jest depresja dla młodego człowieka, co się z nim wtedy dzieje, jakie myśli i uczucia nim targają. Młodzież opowiada o tym własnymi słowami, które bardziej przekonują niż jakikolwiek akademicki opis. Warto również dowiedzieć się, co w takich sytuacjach radzą specjaliści, na czym polega ich pomoc i jakie mogą b..
40.50 zł 45.00 zł Cena netto: 40.50 zł
Fantastyczna książka! Jest to próbka ekonomii behawioralnej w najlepszym gatunku. Samuel Bowles, Santa Fe Institute W zabawny i żywy sposób autorzy pokazują, że pogoń za zyskiem pozwala wytwarzać wiele produktów wzbogacających nasze życie, ale prowadzi również do rozmaitych manipulacji i oszustw. Wiele innowacji dotyczy produktów, które ułatwiają oszukiwanie ludzi, a implikacje tego zjawiska są złożone i głębokie. Joseph E. Stiglitz, Laureat Nagrody Nobla z ekonomii ..
52.51 zł 59.00 zł Cena netto: 52.51 zł
Książka omawia zagadnienia związane z taktyką małych pododdziałów piechoty lekkiej (ang. minor tactics). W kontekście dwóch podstawowych działań: natarcia i obrony, autorzy omówili szczegółowo główne zasady taktyki lekkiej piechoty, dowodzenie, proces planowania działania oraz nowoczesne matryce decyzyjne wspomagające proces decyzyjny i dowodzenie w walce bezpośredniej. Omówiono również metody szkolenia w celu wypracowania zdolności taktyczno-decyzyjnych kadry dowódczej i żołnierzy do szczebla p..
49.50 zł 55.00 zł Cena netto: 49.50 zł
Założeniem podręcznika jest kształtowanie praktycznych umiejętności z zakresu posługiwania się specjalistycznym językiem angielskim. Książka stanowi kompendium słownictwa, z jakim spotyka się logistyk w swojej codziennej pracy. Autorki położyły szczególny nacisk na zaprezentowanie aktualnych tekstów źródłowych, pochodzących zarówno z prasy specjalistycznej, jaki i dedykowanych portali internetowych. W podręczniku zostały zamieszczone ćwiczenia umożliwiające nabycie praktycznych umiejętności z za..
28.80 zł 32.00 zł Cena netto: 28.80 zł
Poradnik dostarczy pracownikom działów personalnych wiedzy i narzędzi niezbędnych w codziennej pracy, pozwalających sprostać nowym wymaganiom w zakresie ochrony danych osobowych. Omówione zostały zatem typowe dla działów personalnych procesy przetwarzania danych osobowych, od rekrutacji do rozwiązania umowy o pracę. Czytelnicy znajdą tu wzorcową dokumentację spełniającą wymagania nowych regulacji. Poradnik zawiera także komentarz dotyczący współpracy pomiędzy organizacjami związkowymi a pracodaw..
45.00 zł 50.00 zł Cena netto: 45.00 zł