• Przedsiębiorstwo hotelowe. Aspekty ekonomiczne, finansowe i organizacyjne

Przedsiębiorstwo hotelowe. Aspekty ekonomiczne, finansowe i organizacyjne

  • Autor: Daniel Puciato
  • Wydawca: Difin
  • ISBN: 978-83-7930-818-7
  • Data wydania: 2016
  • Liczba stron/format: 290/B5
  • Oprawa: miękka
  • Dostępność: W magazynie

Cena detaliczna

  • 60.00 zł

    54.00 zł

  • 10% taniej

  • Darmowa dostawa od 200 zł
  • Wysyłka w ciągu 24h

Podręcznik zawiera współczesną wiedzę na temat przedsiębiorstwa hotelowego w aspekcie jego ekonomiki, finansów i rachunkowości oraz organizacji, zarządzania i marketingu. W książce omówiono m.in. tendencje występujące w strukturze instytucjonalnej rynku hotelowego, struktury i kulturę organizacyjną współczesnych hoteli, podstawowe formy prawno-organizacyjne tego rodzaju podmiotów gospodarczych, politykę cenową, metody sterowania ryzykiem, współczesne koncepcje zarządzania operacyjnego i strategicznego oraz kierunki innowacyjnej komunikacji marketingowej.

Spis treści:

Wstęp

Rozdział I. Przedsiębiorstwo hotelowe jako podmiot rynku turystycznego

1.1. Pojęcie przedsiębiorstwa hotelowego
1.2. Cechy, funkcje, cele i zasady funkcjonowania przedsiębiorstwa hotelowego
1.3. Przedmiot działalności przedsiębiorstwa hotelowego
1.4. Zróżnicowanie funkcjonalne przedsiębiorstw hotelowych
1.5. Formy prawno-organizacyjne hoteli
1.6. Tendencje w zakresie struktury instytucjonalnej rynku
1.7. Powiązania hotelu z innymi podmiotami rynku turystycznego

Rozdział II. Ekonomiczne i finansowe aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa hotelowego

2.1. Ekonomika hotelu
2.2. Rachunkowość zarządcza
2.3. Nowoczesna polityka cenowa
2.4. Finanse przedsiębiorstwa hotelowego
2.5. Zarządzanie ryzykiem

Rozdział III. Organizacyjne aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa hotelowego

3.1. Rodzaje struktur działalności gospodarczej w przedsiębiorstwach hotelowych
3.2. Podstawowe komórki organizacyjne w hotelu
3.3. Kultura organizacyjna w hotelu
3.4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w hotelu
3.5. Współczesne metody zarządzania w przedsiębiorstwie hotelowym
3.6. Nowoczesny marketing w hotelu
3.7. Jakość obsługi gościa hotelowego
3.8. Strategie i modele biznesu hotelowego
3.9. Społeczna odpowiedzialność biznesu hotelowego

Bibliografia
Spis rysunków i tabel

Napisz opinię

Uwaga: HTML nie jest przetłumaczalny!
    Zły           Dobry

Najczęściej kupowane