• Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki

Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki

  • Autor: Damian Sałkowski
  • Wydawca: Poltext
  • ISBN: 978-83-7561-557-9
  • Data wydania: 2015
  • Liczba stron/format: 200/B5
  • Oprawa: miękka
  • Dostępność: W magazynie

Cena detaliczna

  • 34.90 zł

    31.41 zł

  • 10% taniej

  • Darmowa dostawa od 200 zł
  • Wysyłka w ciągu 24h

Ekspansja i rozwój Internetu nieustannie kreują nowatorskie trendy e-marketingowe. Nie wystarczy już tylko zwykła reklama skromnie wkomponowana w treść.
Liczą się innowacyjne rozwiązania na długo zapadające w pamięć odbiorcom. Szybko zmieniające się reguły rządzące rynkiem on-line, aktywizują potrzebę zmian w firmach zorientowanych na sukces, gdyż tylko otwarcie na postęp technologiczny, zwiększą szanse na postrzeganie ich jako liderów na internetowym rynku.
Ponadto przez swoją innowacyjność wyróżnią się wśród firm konkurencyjnych.
 
Samo pojęcie marketingu internetowego oznacza używanie Internetu w celach reklamowych, prowadzących do sprzedaży dóbr lub usług.
Na marketing internetowy składa się reklama "pay per click", reklama banerowa, email marketing, affiliate marketing, reklama interaktywna, optymalizacja stron, blog marketing, buzz marketing, product marketing i blogowanie.
 
W książce znajdują się przykłady wykorzystania w praktyce narzędzi marketingowych wzbogacone o kolorowe screeny.

Napisz opinię

Uwaga: HTML nie jest przetłumaczalny!
    Zły           Dobry

Najczęściej kupowane