• Efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej

Efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej

  • Autor: Malinowska Mirosława
  • Wydawca: Difin
  • ISBN: 978-83-7930-814-9
  • Data wydania: 2015
  • Liczba stron/format: 218/B5
  • Oprawa: miękka

Cena detaliczna

48,00 zł

43,20 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,20 zł

10% taniej

Darmowa dostawa od 200 zł

Wysyłka w ciągu 24h


Dostępność: Duża ilość w magazynie

W publikacji autorka przedstawiła problematykę skuteczności oraz efektywności komunikacji marketingowej. Komunikacja marketingowa jest zagadnieniem niezwykle złożonym. Jest to szczególny przypadek komunikowania, który nakierowany jest na realizację celów marketingowych przedsiębiorstwa. Komunikacja marketingowa obejmuje wiele obszarów oraz działań, które mają przyczyniać się do realizacji filozofii marketingowej, w której w centrum zainteresowania jest klient i jego potrzeby. Wieloaspektowość oraz wielopodmiotowość komunikacji marketingowej powodują trudności z szacowaniem skuteczności, a przede wszystkim efektywności tego obszaru aktywności przedsiębiorstwa. W książce autorka zaprezentowała wyniki badań jakościowych oraz ilościowych dotyczące postrzegania skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej, które zostały przeprowadzone wśród 640 menedżerów przedsiębiorstw w Polsce. Analiza zebranych materiałów pozwoliła na identyfikację celów, nakładów oraz efektów tej sfery działalności przedsiębiorstwa, a także umożliwiła rozpoznanie sposobów oceny i miar skuteczności oraz efektywności komunikacji marketingowej wykorzystywanych w praktyce gospodarczej.

Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu: Difin sp z o.o., ul. F. Kostrzewskiego 1, 00-768 Warszawa (PL), adres e-mail: info@difin.pl, tel (22) 851 45 61

Autor książki

Malinowska Mirosława

dr nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, gdzie prowadzi zajęcia dydaktyczne z zakresu marketingu, komunikacji marketingowej, promocji, reklamy, badań rynku oraz zajmuje się działalnością naukowo-badawczą. Kierownik studiów podyplomowych "Komunikacja w biznesie", "Public relations", "Marketing i public relations". Zainteresowania naukowe koncentrują się wokół zagadnień związanych z komunikacją marketingową. Wielokrotna stypendystka programu Erasmus (Francja, Portugalia, Hiszpania, Turcja). Członek międzynarodowej sieci naukowo-badawczej PGV oraz komitetu naukowego tej sieci

Spis treści:

Wstęp

Rozdział I. Komunikacja marketingowa jako przedmiot badań

1.1. Komunikacja marketingowa – podejście procesowe i systemowe
1.2. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej – próba identy?kacji
1.3. Środki realizacji celów komunikacji marketingowej

Rozdział II. Dylematy pomiaru skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej

2.1. Podstawy źródłowe, metody i techniki badań skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej
2.2. Wskaźniki skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej
2.3. Założenia, przebieg badań i charakterystyka prób badawczych

Rozdział III. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej w świetle badań jakościowych

3.1. Postrzeganie skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej przez menedżerów
3.2. Struktura funkcjonalno-instrumentalna komunikacji marketingowej w badanych przedsiębiorstwach
3.3. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej w badanych podmiotach – próba oceny

Rozdział IV. Cele, działania i efekty komunikacji marketingowej – na podstawie badań ilościowych

4.1. Cele i sposoby oceny efektów komunikacji marketingowej
4.2. Skuteczne i efektywne działania z zakresu komunikacji marketingowej
4.3. Budżetowanie i koszty komunikacji marketingowej
4.4. Współpraca z agencjami reklamowymi i badawczymi w zakresie oceny efektów komunikacji marketingowej

Podsumowanie

Bibliogra?a

Spis rysunków i tabel

Napisz opinię

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby wystawić ocenę

Najpopularniejsze

Godziny wychowawcze z nastolatkami. Scenariusze zajęć

49,50 zł 55,00 zł Netto: 47,14 zł

STEAM-owa szkoła

53,10 zł 59,00 zł Netto: 50,57 zł

Podstawy prawoznawstwa. Wydanie 3

62,10 zł 69,00 zł Netto: 59,14 zł

Vademecum działań taktycznych lekkiej piechoty

53,10 zł 59,00 zł Netto: 50,57 zł

Podstawy ekonomii

37,80 zł 42,00 zł Netto: 36,00 zł

Reklama

40,50 zł 45,00 zł Netto: 38,57 zł

Złowić frajera. Ekonomia manipulacji i oszustwa wyd. 2

74,40 zł 80,00 zł Netto: 70,86 zł

Gospodarka zapasami i magazynem. Część 1. Zapasy

28,80 zł 32,00 zł Netto: 27,43 zł