E-usługi a społeczeństwo informacyjne
- Autor: Anna Dąbrowska Arkadiusz Wódkowski Mirosława Janoś-Kresło
- Wydawca: Difin
- ISBN: 978-83-7251-982-5
- Data wydania: 2009
- Liczba stron/format: 171/B5
- Oprawa: miękka
Cena detaliczna
-
38.00 zł
19.00 zł
- Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19.00 zł
- Darmowa dostawa od 200 zł
- Wysyłka w ciągu 24h
50% taniej
Opracowanie poświęcone jest zachowaniom konsumentów na rynku e-usług w Polsce. Rozwój e-usług przedstawiono na tle zmian, jakie dokonują się w obszarze budowania społeczeństwa informacyjnego i zachowań e-konsumentów. Zawiera problemy, które wydawały się najistotniejsze dla podejmowanej problematyki.
Menedżerom powinna pomóc w coraz szerszym wykorzystaniu internetu w działalności marketingowej. Publikacja wnosi bardzo ważną i potrzebną wiedzę o nowych sferach i możliwościach działania – w perspektywie ich dynamicznego rozwoju we współczesnej gospodarce.
Wprowadzenie
Anna Dąbrowska
doktor nauk ekonomicznych, pracownik Katedry Poziomu Życia i Konsumpcji Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, autorka wielu publikacji na temat szerokiej sfery usług, konsumpcji, marketingu usług, ochrony i edukacji konsumentów. Kontakt – adabro3@sgh.waw.pl
Arkadiusz Wódkowski
absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, współwłaściciel AMPS – firmy zajmującej się badaniami jakości obsługi klientów, prezes Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Kontakt – wodkowski@amps.pl
Mirosława Janoś-Kresło
doktor nauk ekonomicznych, pracownik Katedry Poziomu Życia i Konsumpcji Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, autorka wielu publikacji na temat usług społecznych, konsumpcji, marketingu usług, ochrony i edukacji konsumentów. Kontakt – mjanos@sgh.waw.pl