Brak produktów
/
Cena detaliczna
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,00 zł
50% taniej
Darmowa dostawa od 200 zł
Wysyłka w ciągu 24h
Branża nowoczesnych usług biznesowych obejmującą działalność centrów outsourcingu procesów biznesowych (BPO), centrów usług wspólnych (SSC), centrów IT oraz centrów badawczo-rozwojowych (R&D) jest jedną z czołowych gałęzi gospodarki kraju pod względem znaczenia dla rynku w Polsce zatrudniając około 244 000 wysoko kwalifikowanych pracowników w 2017 roku. Skala oraz systematyczny wzrost zatrudnienia w tych firmach pozwalają na wyszczególnienie Polski w gronie najważniejszych miejsc na globalnej mapie usług dla biznesu. Lektura książki umożliwia zapoznanie się ze specyfiką działalności firm z branży nowoczesnych usług biznesowych a w szczególności pozwala zrozumieć mechanizmy pozwalające na efektywne jej działanie – kluczowe determinanty mające wpływ na kształtowanie ich rentowności.
Podmiot odpowiedzialny za bezpieczeństwo produktu: Difin sp z o.o., ul. F. Kostrzewskiego 1, 00-768 Warszawa (PL), adres e-mail: info@difin.pl, tel (22) 851 45 61
Spis treści: Wstęp
Rozdział 1. Teoretyczne aspekty rynków finansowych w ujęciu transakcyjnym 1.1. Rynki finansowe – podstawy teoretyczne i historia rozwoju usług finansowych 1.2. Ryzyko i niepewność gospodarcza w perspektywie rozwoju nowoczesnych usług biznesowych 1.3. Systemy pomiarów kosztów oraz metody ich alokacji w teorii nauki o finansach 1.4. Rentowność jako podstawowa przesłanka przenoszenia usług do centrów nowoczesnych usług biznesowych
Rozdział 2. Zarys i analiza sektora nowoczesnych usług biznesowych w Polsce oraz w Europie Środkowo-Wschodniej
2.1. Ewolucja rynku sektora usług finansowych w Europie Środkowo-Wschodniej i w Polsce z perspektywy rozwoju nowoczesnych usług biznesowych 2.1.1. Uwagi ogólne 2.1.2. Sektor bankowy 2.1.3. Sektor ubezpieczeniowy 2.1.4. Sektor kapitałowy – fundusze inwestycyjne 2.2. Modele działalnia centrów nowoczesnych usług biznesowych 2.3. Charakterystyka rynku nowoczesnych usług biznesowych świadczonych dla sektora usług finansowych w Polsce na tle Europy Środkowo-Wschodniej
Rozdział 3. Czynniki procesowe, technologiczne oraz czynniki wyceny świadczonych usług wpływające na efektywność działania centrów usług biznesowych – analiza i wybór
3.1. Analiza determinant rentowności wpływających na efektywność działania centrów outsourcingowych 3.2. Oddziaływanie modelowania procesów finansowo-księgowych na optymalizację, standaryzację i podnoszenie efektywności usług centrów usług biznesowych 3.3. Znaczenie zastosowania rozwiązań technologicznych i automatyzacji procesów finansowo-księgowych dla podnoszenia efektywności usług w sektorze nowoczesnych usług biznesowych 3.4. Wpływ zastosowania wybranych modeli wyceny transakcji finansowo-księgowych w sektorze nowoczesnych usług biznesowych na wysokość realizowanych przychodów
Rozdział 4. Analiza i wybór determinant ludzkich i zarządczych wpływających na efektywność działania centrów nowoczesnych usług biznesowych
4.1. Wpływ kompetencji pracowników i właściwej struktury zatrudnienia na optymalizację kosztów operacyjnych centrów nowoczesnych usług biznesowych 4.2. Znaczenie świadczenia usług z wielu lokalizacji na świecie dla konkurencyjności centrów nowoczesnych usług biznesowych 4.3. Wpływ zastosowania procesu ciągłego doskonalenia na podnoszenie efektywności procesów finansowo-księgowych centrów usług biznesowych
Zakończenie Bibliografia Spis rysunków Spis tabel Załącznik 1. Zestawienie wybranych firm outsourcingowych z kapitałem zagranicznym w największych miastach w Polsce