Czas na feedback dla oświaty
- Autor: Jadwiga Radwańska
- Wydawca: Difin
- ISBN: 978-83-7641-317-4
- Data wydania: 2010
- Liczba stron/format: 179/B5
- Oprawa: miękka
Cena detaliczna
-
42,00 zł
14,70 zł
- Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,70 zł
- Darmowa dostawa od 200 zł
- Wysyłka w ciągu 24h
65% taniej
Każdy z nas w naturalny sposób potrzebuje szanować i doznawać szanowania, potrzebuje czynić dobro i doświadczać dobra, potrzebuje dawać wolność i jej doświadczać. Jeżeli młodemu człowiekowi nauczyciel pokaże, że razem tworzą „MY”, że mają sporo wspólnego, że na tym samym im zależy, że zmierzają w podobnym kierunku – to wielka szansa na przekonanie ucznia do działania. Jeżeli jednak zamiast zdrowej relacji, uczestnik procesu edukacyjnego traktowany jest jak tryb w maszynie, musi żyć w cieniu, a wmawia mu się, że żyje w świetle i jest w centrum zainteresowania, to wcześniej czy później w takiej osobie coś „pęka”. Na ile szkoła zaprasza do uczenia, a na ile spycha ucznia na drugi plan – o tym w niniejszej publikacji.
Patroni medialni:
Recenzja
» W poszukiwaniu optymalnych rozwiązań dla szkoły, edunews.pl »
» Czas na feedback dla oświaty, szukaj-lektora.pl »
dr Małgorzata Dobrowolska:
Publikacja stanowi przykład rzetelnego opisu przeprowadzonego dochodzenia, jak „działa szkoła”, odważnie prezentując jej słabe strony, ale i propozycje zaradcze. Jest udaną próbą wskazania kierunków zmian.
dr Ewa Mukoid:
Sensacyjna – bo wciąga niczym kryminał, ukazując pod gładką powierzchnią pozorów pulsujące namiętności, bezwzględną grę sił i interesów, przemoc i manipulację na usługach totalitarnej organizacji i jej posłusznych „egzekutorów”. Sensacyjne są diagnozy Autorki w swojej bezkompromisowej trafności, oparte na pogłębionej refleksji, obserwacjach, doświadczeniach i wiedzy oraz podbudowane „twardymi” danymi, czerpanymi z zewnętrznych źródeł: badań statystycznych, socjologicznych ankiet i ekspertyz, wyników najnowszych nauk od teorii zarządzania i marketingu przez psychologię biznesu po osiągnięcia neuronauki.
Autor książki
Jadwiga RadwańskaWprowadzenie
17. Pareto i Dilts w szkole