Marketing

Marketing we współczesnej gospodarce. Wybrane zagadnienia

Marketing we współczesnej gospodarc...

Marketing we współczesnej gospodarce. Wybrane zagadnienia

Muzahim Al-Noorachi, Łukasz Sułkowski redakcja naukowa

Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingow..

43.20 zł 48.00 zł Cena netto: 43.20 zł

Jedyny podręcznik sprzedaży, jakiego potrzebujesz

Jedyny podręcznik sprzedaży, jakieg...

Jedyny podręcznik sprzedaży, jakiego potrzebujesz

Anthony Iannarino

Wbrew temu, co twierdzą ludzie, którzy osiągają słabe wyniki, sukces w sprzedaży nie jest wynikiem pomyślnych okoliczności. Można go osiągnąć bez względu na rynek, produkt, firmę czy konkurencję. Wszystko zależy od człowieka – od sprzedawcy. Niniejsza książka nie przypomina żadnego innego podręcznika sprzedaży. NIE jest oparta na wynikach szeroko zakrojonych, kosztownych badań przeprowadzonych przez globalną firmę doradczą. NIE jest poświęcona procedurom i metodologiom sprzedaży, mimo że po..

44.91 zł 49.90 zł Cena netto: 44.91 zł

Sztuka prezentacji. Teoria i praktyka

Sztuka prezentacji. Teoria i prakty...

Sztuka prezentacji. Teoria i praktyka

Lidia Jabłonowska, Piotr Wachowiak, Sławomir Winch redakcja naukowa

Jednym z czynników wpływających na skuteczność podejmowanych działań zawodowych jest to, w jaki sposób zostaną zaprezentowane efekty pracy, jak będzie przedstawiona firma czy też jej oferta handlowa. W relacjach z pracownikami istotny staje się sposób komunikowania wzajemnych oczekiwań. Innymi słowy, to co mówimy, jest równie ważne jak to, w jaki sposób o tym komunikujemy. Książka powstała z myślą o tych, którzy na co dzień dokonują prezentacji i oczekują wiedzy związanej z mechanizmami komun..

54.00 zł 60.00 zł Cena netto: 54.00 zł

Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju

Marketing mix produktów cukierniczy...

Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważoneg...

Tomasz Trojanowski

Książka jest pierwszą publikacją na rynku polskim z zakresu zrównoważonego marketingu mix. W opracowaniu dokonano analizy stanu wiedzy w zakresie podjętego tematu poprzez studium teoretyczne. Ponadto, oprócz rozważań teoretycznych, publikacja zawiera wyniki badań własnych przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw przemysłu cukierniczego, odnoszące się do zrównoważonego marketingu mix produktów. W książce zaprezentowano procedury postępowania dotyczące poszczególnych instrumentów marketingu mix –  p..

58.50 zł 65.00 zł Cena netto: 58.50 zł

Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść

Odwracanie marki. Dlaczego teraz kl...

Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obróci...

Marty Neumeier

Marty’emu Neumeierowi udaje się jeszcze raz: pokazuje palcem słuszny kierunek. Opowiada, jak będzie wyglądała przyszłość tworzenia marki, jednocześnie drąc na strzępy księgi konwencjonalnej wiedzy. Warto przeczytać. Zainspiruje cię to do budowy marki jutra. NIRAJ DAWAR, PROFESOR IVEY BUSINESS SCHOOL, AUTOR KSIĄŻKI TILT Ekscytujące spojrzenie na nową myśl dużego formatu - to nie firmy tworzą marki, tworzą je klienci. ROBERT JONES, STRATEG W WOLFF OLINS I PROFESOR UNIVERSITY OF EAST AN..

31.41 zł 34.90 zł Cena netto: 31.41 zł

Podręcznik coachingu

Podręcznik coachingu

Podręcznik coachingu

Clifford, Thorpe

Coaching – najpopularniejsza i najskuteczniejsza technika zwiększania kompetencji kadr i przyspieszania rozwoju firmy Coaching stał się najpopularniejszą i najskuteczniejszą techniką w dziedzinie uczenia się i rozwoju. Menedżerom stale przypomina się o tym, jak istotny jest coaching w wydobywaniu z zespołu tego, co najlepsze, a trenerzy w swojej pracy coraz częściej wykorzystują coaching dotyczący wielu rozmaitych aspektów życia zawodowego i osobistego. Dzięki tej książce i zawartym w ..

40.41 zł 44.90 zł Cena netto: 40.41 zł

Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów

Konkurowanie przedsiębiorstw w segm...

Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów

Badzińska Ewa

Intensywne tempo zmian społecznych, gospodarczych i politycznych wywarło niewątpliwie istotny wpływ na procesy zachodzące w sferze konsumpcji. Znajduje to wyraz w nowych trendach konsumenckich, wyrażających się m.in. zmianami systemów wartości, oczekiwań i preferencji oraz rosnącą świadomością i siłą nabywców. Towarzyszą temu zmiany warunków realizacji potrzeb, zainteresowań, obszarów aktywności i stylów życia. Wspomniane procesy wpływają w istotny sposób na strategie i działania marketingowe..

37.80 zł 54.00 zł Cena netto: 37.80 zł

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Twoja firma w social mediach. Podrę...

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla ...

Marcin Żukowski

Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie ..

37.11 zł 39.90 zł Cena netto: 37.11 zł

Marketing 4.0. Era cyfrowa

Marketing 4.0. Era cyfrowa

Marketing 4.0. Era cyfrowa

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje. W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników. Tradycyjna ścieżka prowadząca do zakupu (rozbudzenie ś..

40.41 zł 44.90 zł Cena netto: 40.41 zł

Public relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość

Public relations. Wizerunek. Reputa...

Public relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość

Wojciech Budzyński

PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka. Celem autora jest przekazanie wiedzy, w tym wyników najnowszych badań, na temat public relations i wizerunku firm. Książka ma formę praktycznego przewodnika działań PR w zakresie współpracy ..

40.41 zł 44.90 zł Cena netto: 40.41 zł

SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji. Wydanie II rozszerzone

SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływ...

SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji. Wydanie II rozszer...

Andrzej Batko

Słowa mogą być BRONIĄ, przynieść BOGACTWO, zapewnić WŁADZĘ i działać jak AFRODYZJAK    Słowa… są w Tobie i wokół Ciebie. Mogą być bronią, działać jak narkotyk, przynieść bogactwo. Słowami kochasz i nienawidzisz. To dzięki nim kształtujesz rzeczywistość — wpływasz na innych i samego siebie.   Czy wiesz, że na świecie — Twoim świecie — trwa odwieczna walka? Walka o Twoje myśli, Twoje uczucia i Twój portfel. Do wygr..

36.27 zł 39.00 zł Cena netto: 36.27 zł

Biblia copywritingu

Biblia copywritingu

Biblia copywritingu

Dariusz Puzyrkiewicz

Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny! Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale reklama i copywriting są niemal tak stare jak pismo, a może nawet starsze! Już starożytni Sumerowie zachwalali swoje usługi na tabliczkach, a Grecy wypracowali skuteczne reguły pisania tekstów perswazyjnych. Dzisiaj mamy do dyspozycji nieco inne techniki i i..

37.11 zł 39.90 zł Cena netto: 37.11 zł

Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność

Email marketing. Komunikuj, angażuj...

Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność

Ewelina Koch

Świat biznesu kręci się również wokół komunikacji elektronicznej – mówi się z przekąsem, że jeśli nie ma cię na Facebooku, nie istniejesz.  W święcie biznesu, jeśli nie masz czegoś w e-mailu, to coś nie istnieje.   Właśnie ze względu na rolę poczty e-mail w codziennym życiu współczesnego konsumenta dla każdego marketera ważne jest, aby dotrzeć z komunikatem swojej marki do skrzynek pocztowych odbiorców. Co więcej, w codziennym pędzie i przy wszechobecnej reklamie nie wystarczy jedyn..

30.60 zł 34.00 zł Cena netto: 30.60 zł

Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords

Twoja firma w Google, czyli jak prz...

Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWor...

Damian Sałkowski

Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej. Niemniej zanim wyda się pieniądze na reklamę w internecie, warto poznać podstawowe zasady jak najlepszego wykorzystania AdWords –..

30.60 zł 34.00 zł Cena netto: 30.60 zł

Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki

Marketing internetowy. Nowe możliwo...

Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki

Damian Sałkowski

Ekspansja i rozwój Internetu nieustannie kreują nowatorskie trendy e-marketingowe. Nie wystarczy już tylko zwykła reklama skromnie wkomponowana w treść. Liczą się innowacyjne rozwiązania na długo zapadające w pamięć odbiorcom. Szybko zmieniające się reguły rządzące rynkiem on-line, aktywizują potrzebę zmian w firmach zorientowanych na sukces, gdyż tylko otwarcie na postęp technologiczny, zwiększą szanse na postrzeganie ich jako liderów na internetowym rynku. Ponadto przez swoją innowacyjność w..

31.41 zł 34.90 zł Cena netto: 31.41 zł

Pokazuje 1 do 15 z 49 (4 Stron)