Zarządzanie

Innowacje i trendy we współczesnej gospodarce

Innowacje i trendy we współczesnej ...

Innowacje i trendy we współczesnej gospodarce

Stanisław M. Szukalski, Monika Wodnicka, Beata Wentura-Dudek redakcja naukowa

Książka stanowi cenne źródło informacji na temat  problemów współczesnych gospodarek. Publikacja zawiera artykuły poświęcone różnym aspektom innowacyjności i polityki ekonomicznej na poziomie mikro i makroekonomicznym oraz wybranym problemom zarządzania. Obejmuje zagadnienia innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw usługowych, zmian w zarządzaniu organizacjami w kierunku zarządzania procesowego, wirtualizacji administracji publicznej, komercjalizacji wiedzy, mechanizmów rozwoju na ..

45.00 zł Cena netto: 45.00 zł

Sprawność systemów zarządzania wiedzą w aliansach innowacyjnych

Sprawność systemów zarządzania wied...

Sprawność systemów zarządzania wiedzą w aliansach innowacyjnych

Bartosz Boćko

W pracy omówiono istotę pojęcia zarządzanie wiedzą w obszarze aliansu innowacyjnego. Określono poziomy gotowości technologii NASA służące badaniu efektywności systemów zarządzania wiedzą. Na podstawie przeprowadzonych badań w ponad 60 organizacjach międzynarodowych stworzono własny model biznesowy aliansu innowacyjnego, który można stosować w praktyce badawczej i biznesowej. Niezwykle aktualna tematyka badawcza pozwala czytelnikowi wychwycić problemy, z jakimi spotykają się menedżerowie..

62.10 zł 69.00 zł Cena netto: 62.10 zł

Przedsiębiorczość organizacyjna i zarządzanie pozytywne

Przedsiębiorczość organizacyjna i z...

Przedsiębiorczość organizacyjna i zarządzanie pozytywne

Przemysław Zbierowski

Treścią książki jest zarządzanie pozytywne, a w szczególności wybrane jego elementy: kapitał psychologiczny, organizacyjne zachowania obywatelskie, empowerment, motywacja prospołeczna, pasja harmonijna i przedsiębiorcza, pozytywna odmienność oraz postrzegane wsparcie organizacyjne. Książka przedstawia elementy zarządzania pozytywnego, a także odpowiada na pytanie, jakie znaczenie mają one w osiąganiu przez firmę przedsiębiorczości organizacyjnej oraz wysokiej efektywności. W tym ce..

40.50 zł 45.00 zł Cena netto: 40.50 zł

Kompetencja sieciowa pracowników wiedzy

Kompetencja sieciowa pracowników wi...

Kompetencja sieciowa pracowników wiedzy

Marzena Fryczyńska

Kompetencja sieciowa to jedna z kompetencji potrzebna pracownikom na współczesnym rynku pracy oraz zatrudnionych w organizacjach sieciowych. Pozwala pracownikom nawiązywać i utrzymywać kontakty potrzebne do osiągania sukcesów w pracy. Mogą wykorzystywać szybko rozwijające się narzędzia i aplikacje teleinformatyczne tj. fora tematyczne, media społecznościowe, korespondencję mailową czy też kontakt telefoniczny a także kontakt bezpośredni, np. spotkania robocze, nieformalne, konferen..

54.00 zł 60.00 zł Cena netto: 54.00 zł

Biała księga zarządzania

Biała księga zarządzania

Biała księga zarządzania

Tadeusz Gospodarek

Po raz pierwszy na rynek trafia monografia, która dotyczy pomiaru w zarządzaniu oraz opisu metod teoretycznych w zastosowaniu praktycznym optymalizacji prowadzenia biznesu. Treści zawarte są na tyle uniwersalne, że przez długi okres czasu nie ulegną dezaktualizacji. Zaproponowane modele postępowania w konkretnych problemach zarządzania wynikają na ogół z dobrych praktyk stosowanych przez czołowe organizacje. Monografia wnosi również duży ładunek teoretyczny wynikający z interdyscyplinarnego pode..

76.50 zł 85.00 zł Cena netto: 76.50 zł

Relacje międzyorganizacyjne i kapitał intelektualny jako czynniki rozwoju mikro i małych przedsiębiorstw

Relacje międzyorganizacyjne i kapit...

Relacje międzyorganizacyjne i kapitał intelektualny jako czynniki rozw...

Agnieszka Rzepka

Tematyka pracy jest istotna oraz aktualna z uwagi na rozwój dotychczasowych oraz powstawanie nowych relacji kształtujących się w obszarze współpracy przedsiębiorstw. Zagadnienie kapitału intelektualnego, relacji międzyorganizacyjnych oraz ich wpływu na innowacyjność przedsiębiorstw w literaturze nauk zarządzania jest stosunkowo nowe i wymaga poznania zarówno na niwie teoretycznej, jak i praktycznych badań. Współczesne przedsiębiorstwa funkcjonują w powiązaniu z innym podmiotami, które w sposób b..

54.00 zł 60.00 zł Cena netto: 54.00 zł

Zarządzanie stresem w organizacji

Zarządzanie stresem w organizacji

Zarządzanie stresem w organizacji

Adam Cichosz

Stres, jako zjawisko nieodłączne życiu człowieka, zakłóca procesy adaptacji i readaptacji, ogranicza przy tym zdolność osiągania celów, minimalizuje często twórcze i rozwojowe funkcje otoczenia. W publikacji przedstawiono przyczyny i źródła stresu. Wyjaśnione zostały również przejawy stresu organizacyjnego oraz prawidłowe rozpoznawanie i reakcję na jego symptomy. Autor ukazuje także zjawiska stresogenne i sposoby przezwyciężania trudnych sytuacji. Podkreśla znaczenie działań profilaktycznych,..

54.00 zł 60.00 zł Cena netto: 54.00 zł

Moda i modele. Analiza trendów oraz modelowanie biznesowe w przedsiębiorstwie

Moda i modele. Analiza trendów oraz...

Moda i modele. Analiza trendów oraz modelowanie biznesowe w przedsiębi...

Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Monika Tomczyk

Otoczenie przedsiębiorstwa warunkuje jego działalność. Niemniej jednak turbulentny charakter, złożoność, jak i różnorodność natury otoczenia powodować może wrażenie chaosu w obecnych realiach gospodarczych. Tym samym istotnym staje się, by identyfikować zachodzące zmiany, badać ich naturę oraz przewidywać ich kierunek. Pomocna w tym zakresie staje się umiejętna analiza otoczenia bliższego oraz dalszego, badanie rynku, a następnie modelowanie biznesowe. Aspekty te są szczególnie istotne w kontekś..

36.00 zł 40.00 zł Cena netto: 36.00 zł

Ekonomika szpitala - uwarunkowania, elementy, zasady

Ekonomika szpitala - uwarunkowania,...

Ekonomika szpitala - uwarunkowania, elementy, zasady

Izabela Witczak

Książka Izabeli Witczak stanowi nietuzinkowy przewodnik po meandrach ekonomiki współczesnego szpitala w gospodarce rynkowej. Wzmagająca się konkurencja na rynku usług ochrony zdrowia zmusza menedżerów szpitali do myślenia w kategoriach nowoczesnego zarządzania, zapewnienia prze­trwania i rozwoju w warunkach wysokiej niepewności i ryzyka działania. Dotyczy to nie tylko menedżerów niepublicznych przedsiębiorstw medycz­nych. Także zarządzający publicznymi szpitalami coraz częściej zmuszani są do my..

40.50 zł 54.00 zł Cena netto: 40.50 zł

Zarządzanie w instytucjach kultury

Zarządzanie w instytucjach kultury

Zarządzanie w instytucjach kultury

Łukasz Wróblewski

Książka stanowi aktualne źródło wiedzy o zarządzaniu i marketingu w instytucjach kultury. Ogromnym walorem opracowania jest połączenie przeglądu teorii z wieloma trafnie dobranymi studiami przypadków takich instytucji kultury, jak: teatr, muzeum, filharmonia, opera czy centrum kultury, a także komuni­katywny język. W książce omówiono istotne i aktualne w sferze kultury zagadnienia zarządzania projektami, zarządzania marketingowego oraz strate­gicznego. Opisano w jaki sposób instytucja kultury mo..

36.00 zł 48.00 zł Cena netto: 36.00 zł

Przemiana błękitnego oceanu. Buduj pewność siebie, kreuj nowe możliwości i wzrastaj poza konkurencją

Przemiana błękitnego oceanu. Buduj ...

Przemiana błękitnego oceanu. Buduj pewność siebie, kreuj nowe możliwoś...

Renée Mauborgne, W. Chan Kim

Nowa książka autorów, którzy podarowali nam jedną z najbardziej ikonicznych i wpływowych książek poświęconych strategii, jakie w ogóle zostały napisane, książkę, która na zawsze zmieniła język biznesowy, wprowadzając ważne pojęcia „czerwonych oceanów” i „błękitnych oceanów”. Książka Przemiana błękitnego oceanu pełna jest inspirujących, zaczerpniętych z rzeczywistego świata przykładów, jak liderzy w różnych branżach i organizacjach dokonali przemian czerwonych oceanów zatłoczonych przez konkur..

53.91 zł 59.90 zł Cena netto: 53.91 zł

Kompetencja relacyjna jako czynnik sukcesu przedsiębiorstwa we współpracy międzyorganizacyjnej

Kompetencja relacyjna jako czynnik ...

Kompetencja relacyjna jako czynnik sukcesu przedsiębiorstwa we współpr...

Monika Sulimowska-Formowicz

Sukces przedsiębiorstwa w kooperacji międzyorganizacyjnej/współpracy gospodarczej wymaga, m.in. posiadania szczególnych kompetencji zarządzania relacjami. Kompetencje te tworzą kompetencję relacyjną, meta kompetencję, na którą składają się procedury i umiejętności cząstkowe organizacji budujące kompetencje niezbędne do prowadzenia procesu współpracy na wszystkich jego etapach. Wyniki badań zaprezentowanych w książce wskazują na pozytywny wpływ kompetencji relacyjnej (jako całości) na sukces prze..

53.10 zł 59.00 zł Cena netto: 53.10 zł

Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II

Budowanie zaangażowania, czyli jak ...

Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ic...

Maciej Sasin

Siła jest w zespole! Uwolnij ją! Lojalni i zmotywowani pracownicy, z pasją realizujący powierzone im zadania, są skuteczniejsi niż inni. To prawdziwy skarb dla przedsiębiorstwa. W czasie rekrutacji tacy właśnie kandydaci - entuzjastyczni, gotowi do ciężkiej pracy - są poszukiwani i wyławiani z morza chętnych. Niestety, z reguły te pozytywne cechy osób nowo przyjętych szybko toną w codziennej firmowej rutynie - badania dowodzą, iż ponad 80% pracowników nie jest zaangażowanych w swoją pracę. Na..

53.10 zł 59.00 zł Cena netto: 53.10 zł

Podstawy kształtowania efektywności przedsiębiorstw

Podstawy kształtowania efektywności...

Podstawy kształtowania efektywności przedsiębiorstw

Krzysztof Łobos redakcja naukowa

W tej wieloautorskiej monografii skoncentrowano się na ukazaniu wielości determinant efektywności działania przedsiębiorstwa. Uporządkowano je generalnie w zgodzie z kryterium funkcjonalnym. Zaprezentowano więc determinanty z obszaru marketingu i sprzedaży, funkcji kadrowej, finansowej, zarządzania informacją i ryzykiem. Wprowadzeniem do pracy jest rozdział poświęcony efektywności, jako cesze działania przedsiębiorstwa i jej rozumienia, a także modelom oceny efektywności, które ewoluowały od uję..

49.50 zł 55.00 zł Cena netto: 49.50 zł

Zintegrowane organizacje oparte na wiedzy

Zintegrowane organizacje oparte na ...

Zintegrowane organizacje oparte na wiedzy

Marek Brzeziński

Celem głównym pracy jest utworzenie teoretycznych podstaw dla modelowania elastycznie zintegrowanych organizacji opartych na wiedzy (ZOOW). Zaprezentowana w książce metodyka postępowania projektowego uwypukla także merytoryczne znaczenie kreatywności, wiedzy i innowacyjności w powstającym modelu ZOOW, a zarządzanie nimi ściśle wiąże się z możliwościami proponowanej metodyki ich modelowania. Budowane są więc podstawy teoretyczne dla elastycznie zintegrowanych form i odmian organizacji tworzących ..

36.00 zł 40.00 zł Cena netto: 36.00 zł

Pokazuje 1 do 15 z 236 (16 Stron)